לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?הגולשים לא רואים את האתר שבנית והשקעת בו את מיטב כספך ? מעט מדי גולשים משאירים פנייה באתר ? אתה משקיע הרבה כסף בפרסום האתר אבל בעיקר מפסיד כסף ? האתר מאוד יפה ומושקע אך עדיין לא מצליח לממש את הפוטנציאל ? אולי אתה חושב שהאתר שלך מצליח אבל השאלה למה לא לשפר ?
לדעת היכן כדאי לך להשקיע את כספי תקציב השיווק
ניתוח ביצועי אתר כולל :
ניתוח סטטיסטי עבור קידום אתר בגוגל : מיקום מילות מפתח, אילו דפים "לא עובדים" "ומפריעים" לקידום האתר, אילו מילות מפתח כדאי וגם כלכלי לקדם בגוגל אורגני ואילו מילות מפתח יש לקדם בגוגל ממומן, מהם "מקורות" התנועה האיכותיים ומהם "מקורות" התנועה שמזיקים לקידום האתר.
ניתוח תנועה עבור פרסום באינטרנט וגם עבור פרסום "מחוץ" לאינטרנט ( פרסום בשלטי חוצות, עיתונים, מדריכים וכדומה... ) פרסום "מחוץ" לאינטרנט נמדד באמצעות מערכת ממוחשבת למעקב אחר שיחות נכנסות. בסופו של תהליך בדיקה חד פעמי אתן לכם דו"ח ובו היכן כדאי להמשיך לפרסום ואולי אפילו להגדיל את תקציב הפרסום והיכן יש לוותר... הבדיקה תחסוך לכם הרבה מאוד כסף ותייעל את תקציב הפרסום לשנים רבות.
שיפור יחס ההמרה והגדלת מכירות, נקודות תורפה של האתר, עיצוב לא מתאים, טקסט לא ממוקד, מיקום לא נכון של אלמנטים שונים ועוד...
מחקר שוק עבור ביצועי אתרי מתחרים ובנוסף מציאת אתרים שכדאי לך לפרסם בהם את אתרך
מי קהל היעד הקיים היום באתר ? עבור אילו קהלים כדאי לבצע מיקוד שיווקי ואיך ?
האם אתה יודע כמה גולשים מבקרים באתרך כל יום ? מאילו אתרים הם הגיעו ? אילו מונחי חיפוש הביאו אותם לאתרך ? לאיזה דף ספציפי באתרך הם "נחתו" ? כמה דפים באתר הם ראו ? כמה זמן נשארו בכל דף ? מאיזה דף עזבו את אתרך ?
חיבור אתר אינטרנט לתוכנת סטטיסטיקה טובה אינו מספיק, צריך לדעת כיצד להגדיר תהליכי בדיקה למדידת הצלחה, להבין את הנתונים שמתקבלים ולדעת איך לבצע את השינויים הנדרשים כדי לשפר את התוצאות. דף אינטרנט שיש בו זמן שהייה נמוך ומקדם עזיבה גבוה הורס את הקידום האורגני של כל האתר במנועי החיפוש, אם היית יודע אילו דפים אצלך באתר הם החוליה החלשה כנראה שהיית משפר או אפילו מוחק אותם לחלוטין.
יש לי קמפיינים עבור פרסום בגוגל שקבלתי לאחר שהלקוחות החליטו להחליף את חברת קידום האתרים, המשותף לרובם הוא חוסר תשומת הלב לפרטים קטנים שעושים הבדל גדול בכיס, רובם היו רווחיים אך בתוך הקמפיין עצמו היו הרבה מודעות פרסום שבעצם הפסידו לא קצת כסף ושחקו כמעט לחלוטין את הרווח של המודעות המוצלחות.
הרבה בעלי עסקים מנהלים את כל מערך הפרסום והשיווק בעסק שלהם באופן גלובאלי, הם משקיעים כסף בהרבה מדיות פרסום מבלי לבדוק מה באמת עובד ומה לא, מבחינתם העסק רווחי אז הכל עובד וצריך להמשיך להתנהל באותו קו פעולה ועל זה אני שואל האם היית נוסע מבאר שבע לתל אביב דרך מטולה ? אני מניח שכל מי שיודע שזה עיקוף שגורם לבזבוז זמן ודלק יוותר על התענוג, הבעיה שאותם בעלי עסקים או מקדמי אתרים מוציאים כסף מיותר בשל אותה סיבה, חוסר ידע.
התשובה היא די פשוטה, הרבה ידע וסבלנות, הכל עניין של ניסוי וטעייה וביצוע שינויים תוך כדי תנועה עד לקבלת תוצאות אופטימאליות. לא מספיק לשפר את איכות מודעות הפרסום, לרוב הבעיה היא בדפי האתר עצמם, טקסט לא משכנע מספיק, עיצוב שמושך את תשומת הלב מהעיקר או אפילו דברים קטנים כגון צבע פונט של כותרת או תמונה ששמנו בצד שמאל במקום בימין.
אני מחבר את אתרך או דף הנחיתה לכלים סטטיסטים כגון גוגל אנליטיקס וגוגל וואב מאסטר טול ואת הטלפון למערכת מעקב שיחות, לאחר שיפורים בקמפיין הפרסום אני מבצע ניתוח עלויות עד לרמה שאני יודע כמה עולה לך להביא פנייה חדשה וכמה עולה לך להביא לקוח חדש לעסק.
כל בעל עסק אמור לדעת מה נקודת הקיצון העליון, העלות להבאת לקוח חדש ונקודת האיזון הזו היא המקסימום שהוא ישקיע להבאת לקוח חדש.