×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

לידים

לפנות אליי רק בווצאפ בבקשה אני סוכן ביטוח תתנו לי מחיר ישר ולעניין לכל ליד תודה רבה
26-03-2024 16:44

לידים

30-03-2024 18:41

לידים

31-03-2024 11:49

לידים

whatsapp
17-04-2024 08:43

לידים

whatsapp
22-04-2024 18:58

להיות ראשון בגוגל

המדריך להצלחה בחיים ובעסקים - פרק שני

איך להיות ראשון בגוגל בלי להפסיד כסף?

 

גוגל אדוורדס, מודעות בתשלום אשר נמצאות מעל ומתחת לתוצאות הטבעיות בגוגל כמעט בכל דף, ניתן לזהות את המודעות באמצעות המילה המודגשת "מודעה".

שיטת התשלום לרוב היא PPC, ובעברית תשלום עבור הקלקה, הכוונה שאנחנו משלמים רק אם גולש לחץ על מודעת הפרסום שלנו אשר העבירה אותו לאתרנו.

 

קידום ופרסום בגוגל זו הדרך הטובה ביותר להביא היום גולשים רלוונטיים שיהיו בעלי הסיכוי הגבוהה ביותר להפוך להיות לקוחות אצלכם בעסק.

 

גולש אשר יושב מול מלבן חיפוש ריק צריך גם לחשוב מה לכתוב? אנשים לא יושבים וכותבים דברים משום מקום, קודם הם חושבים על משהו שבדרך כלל הם גם צריכים ורק לאחר מכן הם מחפשים אותו ולכן גולש שמחפש בגוגל הוא כבר מגיע עם דעה מגובשת, הוא יודע מה הוא רוצה וכעת כל שנישאר לו זה לבדוק את החלופות העומדות לפניו, הכוונה היא האם הוא מזמין את העבודה ממך או מהמתחרים שלך? אם נבחר את מילות המפתח הנכונות לקמפיין הפרסומי שלנו אנו יכולים בקלות לאתר גולשים שנמצאים צעד אחד בלבד לפני רכישה.

להגיע לדף הראשון בגוגל זה פשוט וקל אבל להיות במקום הראשון בגוגל וגם להישאר רווחי זו משימה לא פשוטה בכלל.

להיות בדף הראשון בגוגל עם מילות מפתח לא מתאימות או תמחור גבוה משמע להפסיד כסף.

מהן מילות מפתח לא מתאימות?

 

1) מילות מפתח שכן רלוונטיות לתחום שבו אתה עוסק וכן יביאו לאתרך כמויות נכבדות של גולשים אך הצרה היא שגולשים אלו לא ישאירו כסף באתרך, הם יקראו וינצלו את המידע החינמי שיש לאתרך להציע, יעתיקו כמה רעיונות ואתה לא תראה מהם אפילו פנייה בצור קשר.

2) מילות מפתח שאין בהן כמעט חיפושים ומכאן אפשר להבין למה לאתר אין כמעט כניסות ופניות.

 

איך לשלם פחות מהמתחרים עבור כל מילת מפתח ולהיות מעליהם בתוצאות החיפוש?

 

לגוגל יש נוסחא , כרגיל סודית... שעל פיה הוא מחשב את סדר המיקומים של מודעות הפרסום, הכל זה פונקציה של : התמחור שנתנו עבור מילת מפתח, רלוונטיות של מודעת הפרסום למילת המפתח עצמה ומידת ההצלחה של מודעת הפרסום, הכוונה האם הרבה גולשים לוחצים על מודעת הפרסום.

 

הטעות שעושים רוב המפרסמים היא להתחיל בתמחור נמוך ואז לעלות בהדרגה...

 

וזו הדרך הטובה ביותר להפסיד כסף, ברגע שנותנים תמחור נמוך אז המודעות לא מופיעות במקומות הראשונים ולכן הגולשים כמעט ולא רואים אותם והתוצאה היא שאין עליהם כמעט הקלקות, כתוצאה מכך הם מקבלים ציון נמוך שגורם להם להיות מדורגים עוד יותר נמוך.... ולאחר מכן גם עלייה בתמחור לא ממש עוזרת כי הציון נמדד ביחס לכל התקופה, עושים ממוצע....

אולי יעניין אותך?

 

קידום אתרים בגוגל

וידיאו איך להיות ראשון בגוגל בלי להפסיד כסף, נכתב וצולם בשנת 2011

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.