
קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט
|
מהן מילות מפתח לא מתאימות?
1) מילות מפתח שכן רלוונטיות לתחום שבו אתה עוסק וכן יביאו לאתרך כמויות נכבדות של גולשים אך הצרה היא שגולשים אלו לא ישאירו כסף באתרך, הם יקראו וינצלו את המידע החינמי שיש לאתרך להציע, יעתיקו כמה רעיונות ואתה לא תראה מהם אפילו פנייה בצור קשר. 2) מילות מפתח שאין בהן כמעט חיפושים ומכאן אפשר להבין למה לאתר אין כמעט כניסות ופניות. איך לשלם פחות מהמתחרים עבור כל מילת מפתח ולהיות מעליהם בתוצאות החיפוש?
לגוגל יש נוסחא , כרגיל סודית... שעל פיה הוא מחשב את סדר המיקומים של מודעות הפרסום, הכל זה פונקציה של : התמחור שנתנו עבור מילת מפתח, רלוונטיות של מודעת הפרסום למילת המפתח עצמה ומידת ההצלחה של מודעת הפרסום, הכוונה האם הרבה גולשים לוחצים על מודעת הפרסום. הטעות שעושים רוב המפרסמים היא להתחיל בתמחור נמוך ואז לעלות בהדרגה... וזו הדרך הטובה ביותר להפסיד כסף, ברגע שנותנים תמחור נמוך אז המודעות לא מופיעות במקומות הראשונים ולכן הגולשים כמעט ולא רואים אותם והתוצאה היא שאין עליהם כמעט הקלקות, כתוצאה מכך הם מקבלים ציון נמוך שגורם להם להיות מדורגים עוד יותר נמוך.... ולאחר מכן גם עלייה בתמחור לא ממש עוזרת כי הציון נמדד ביחס לכל התקופה, עושים ממוצע.... |
ליד מחולק עד 2 חברות 18 ש"ח וליד בלעדי 25 ש"ח, מחירים לפני מע"מ
לידים חמים ובלעדיים לעבודות גיזום עצים ומנוף עם סל
הלקוחות שלנו בשירות סגרו בחודש 12 עבודות בעשרות אלפי שקלים