ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות

קידום אתרים בגוגל

מה זה קידום אתרים בגוגל? מה צריך לדעת לפני שעושים קידום בגוגל? ולמה לפעמים זה פשוט לזרוק כסף?

 

 

רוצה להיות בדף הראשון בגוגל?

 

גוגל

 

אם ענית כן על אחד מהשאלות הבאות אז אתה צריך קידום מקצועי בגוגל!

 

 

לא הצלחת למצוא את האתר שלך בגוגל לפני דף 100?

 

האתר סובל מאלרגיה לגוגל והוא יורד בתוצאות החיפוש במקום לעלות?

 

רוצה להוזיל את התשלום לגוגל וגם לעלות בדירוג ובתוצאות?

 

האתר שלך נמצא בדף הראשון בגוגל אבל אין כמעט פניות?

 

רוצה לדעת מחירי פרסום בגוגל לדף הראשון עבור התחום שלך?

 

מה עדיף לעשות בתחום שלך, קידום אורגני או פרסום אדוורדס?

 

האם עשית לאתר אופטימיזצייה למנועי חיפוש?

 

 

 

לגוגל יש הרבה לקוחות עבורך! אבל האם אתה יודע להביא אותם בלי להפסיד כסף?

 

 

קידום אתרים בגוגל - מדריך קצר ולעניין!

 

להשיג את המטרה ועדיין להישאר רווחי...

 

להגיע לדף הראשון בגוגל זה פשוט וקל אבל להיות במקום הראשון בגוגל וגם להישאר רווחי זו משימה לא פשוטה בכלל.

 

להיות בדף הראשון בגוגל עם מילות מפתח לא מתאימות או תמחור גבוה משמע להפסיד כסף!

 

 

ישנן הרבה מילות מפתח רלוונטיות לתחום שבו אתה עוסק אשר יביאו לאתרך כמויות נכבדות של גולשים אך הצרה היא שגולשים אלו לא ישאירו כסף באתרך, הם יקראו וינצלו את המידע החינמי שיש לאתרך להציע, יעתיקו כמה רעיונות ואתה לא תראה מהם אפילו פנייה בצור קשר.

 

בעיה הפוכה היא קידום בגוגל לדף הראשון במילות מפתח שאין בהן כמעט חיפושים ומכאן אפשר להבין למה לאתר אין כמעט כניסות ופניות. בשל חוסר ידע ולא באשמתם נופלים בעלי אתרים רבים למלכודת של תשלום חודשי קבוע לפרסום בדף הראשון בגוגל אדוורדס עבור מספר צירופי מילים כאשר רק על הנייר נראה שהמילים הנבחרות טובות... למעשה המילים הנבחרות טובות אבל רק לחברת קידום האתרים שמפרסמת ומשלמת לגוגל עבור הפרסום בשיטת "ההקלקות" ומכיוון שאין כמעט הקלקות הם גוזרים כ 90% מהכסף שהשקיעו בעלי האתרים בפרסום, בהמשך ישנו קישור לסרטון וידאו המראה איך לבדוק כמה כדאי לשלם עבור קידום אתר בגוגל.

 

 

קידום רווחי בגוגל - מה עדיף לעשות, קידום אורגני או קידום מודעות בתשלום? ולמה לפעמים פשוט חבל על הכסף...

 

כדי לבצע קידום אורגני בגוגל צריך ידע וזמן, כדי לבצע קידום ממומן צריך ידע וכסף.

 

כמה זמן לוקח לקדם אתר אורגנית בגוגל? התשובה שלנו היא כל החיים... מתחילים לראות תוצאות לאחר כ 4 חודשים אבל ברגע שמפסיקים לעבוד האתר מתחיל ליראות נסיגה בתוצאות החיפוש.

 

כמה עולה לקדם אתרים אורגנית בגוגל? תלוי מי חברת הקידום שתיקחו למשימה, בגדול עבודת קידום זו כתיבה של טקסטים איכותיים וקישורים רלוונטיים לדפי האתר, המחירים נעים בין 2,000-5,000 ש"ח לחודש והרדיפה אחרי מילות מפתח ספציפיות שהרבה פעמים גם אם מגיעים לדף הראשון לא מצדיקה את ההשקעה ויכולה בקלות לטשטש ולהשכיח שכל מה שבעל האתר רוצה זה להיות רווחי... 

 

עוד לפני שהאתר מגיע לדף הראשון במילה הכי קלה לקידום תצטרכו לחכות לפחות 4 חודשים שבהן כנראה תיפרדו במינימום מ 10,000 ש"ח וכל חודש הבור התקציבי רק גודל וצריך עצבים של ברזל בשביל להמתין למשהו שאולי לא יקרה ובאותו זמן להוציא הרבה כסף... כן, הסיכון הכספי נטו שלכם, אם מישהו מתחייב לתוצאות והוא לא גוגל או אלוהים אז כנראה מדובר בפינוקיו שקודם חושב על הכסף ואחרי זה עליכם הלקוחות, גם אם תגיעו לדף הראשון בגוגל במספר מילות מפתח לא בטוח שתצליחו להיות רווחיים, בשביל להיות רווחיים צריך להביא די הרבה פניות רלוונטיות וגם להצליח לסגור אחוז קטן מהן.

 

כלי מאוד חשוב וטוב לבצע הערכה של כדאיות הפרויקט הינו "כלי מילות המפתח של גוגל" אשר יציע את רוב מילות המפתח הרלוונטיות והממוקדות לתחום העיסוק שלך, תקבלו הערכת כמות חיפושים כוללת לתנועת גולשים ריאלית שתגיע מאותן מילים לאתרך ולהחליט בסופו של דבר לאילו מילות מפתח כדאי לבצע קידום אורגני ולאילו מילות מפתח כדאי לבצע קמפיין פרסום בתשלום, ומהן אותן מילות מפתח "חולות" שצריך להוציא לאלתר מתהליך הקידום כדי למזער עלויות ונזקים.

 

 

שיווק אתר בגוגל - פשוט, מהיר ובעיקר משתלם!

שיווק אתר בגוגל

לפני 20 שנים היו שואלים למה לפרסם בגוגל? היום שואלים האם לפרסם בגוגל או בפייסבוק?

 

 

 יעילות ומהירות - פרסום בגוגל זו הדרך הטובה, המהירה והיעילה ביותר שיש היום להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט לעסק שלכם, תוך שעות ספורות אפשר לאתר אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שאתם מציעים.

 

 חסכון כספי – פנייה רק ללקוחות פוטנציאלים רלוונטיים ובשיטת הפרסום הכי הוגנת שיש, תשלום PPC Pay per click , תשלום רק עבור גולשים שבקרו בפועל באתרכם.

 

 ללא התחייבות - שיווק באינטרנט בקצב, בזמן ובתקציב שלכם, אין סיכוי לחרוג מתקציב הפרסום שהחלטנו עליו מראש וניתן בכל רגע נתון לסיים את הפרסום, להקפיא או להגדיר ימים ושעות פעילות קבועות מראש.

 

 מיקוד - פנייה רק לקהל יעד רלוונטי: פילוח לפי מילות מפתח, איזור גיאוגרפי, שפה וברשת המדיה ניתן לפרסם לפי "מיקוד הקשר" בדפים רלוונטיים לתחום שבו אנו מפרסמים, והכל בעשרות אלפי אתרי נישה שעובדים עם גוגל.

 

 השורה התחתונה - גוגל מספקת כלי מדידה וסטטיסטיקות עבור כמות כניסות וכמות פניות ולכן אנו יכולים לדעת בוודאות כמה עולה לנו כניסה ממוצעת לאתר, כמה עולה לנו "להביא" פנייה ואילו מילות מפתח מביאות לנו את התוצאות הטובות ביותר.

 

אם משלמים כסף על מילת מפתח שלא מביאה הכנסות אז כאילו זרקנו כסף לפח, אנחנו יודעים לאתר את המילים "החולות" כבר בהתחלת תהליך הקידום ולהוציא אותן לאלתר מהקידום או מקמפיין הפרסום.

 

 

כמה זמן לוקח לעשות קידום אתר לדף הראשון?

נפריד בין 2 מקרים

 

קידום אתר אינטרנט אורגני למקום בולט בדפים הראשונים בגוגל דורש בין 4-6 חודשים של עבודה מורכבת ואינטנסיבית של מקדם אתרים מקצועי ומנוסה, כמו שכבר כתבנו בתחילת המדריך, לקדם אתר אורגני בגוגל זו עבודה לכל החיים, הפסקתם לקדם? המתחרים פשוט יעברו אתכם בתוצאות...

 

הרבה בעלי אתרים מפסיקים לקדם את האתר לאחר חצי שנה מסיבות כלכליות ואחרות ולכן אכתוב שוב את המסר המרכזי בכל סיפור הקידום האורגני בגוגל: יש לקחת בחשבון שגם לאחר שמשיגים את היעד המיוחל יש להשקיע הרבה שעות עבודה בשימור התוצאות אחרת האתר יורד בתוצאות החיפוש בתהליך הדרגתי מתון, אם המתחרים שלכם עובדים ומתקדמים ואתם "נשארים" במקום... מתישהו הם יעקפו אתכם.

 

 

פרסום בגוגל אדוורדס :

 

בשונה מקידום אורגני בגוגל, כאשר מפרסמים בגוגל אדוורדס האתר שלכם יכול להגיע לדף הראשון בתוצאות תוך 10 דקות בלבד. צריך לקבוע את תקציב הפרסום היומי ואת הסכום המקסימלי לתשלום עבור "הקלקה" על מילת מפתח, יש  לקבוע ימים ושעות שבהן הפרסום פעיל וכמובן ניתן לעשות שינויים ושיפורים במודעות ובתקציב הפרסום בכל רגע נתון.

 

 

איך לא להפסיד כסף בפרסום אתרים בגוגל אדוורדס?

אם אתם משלמים יותר מדי כסף עבור הפרסום בגוגל ועל הדרך גם לא רואים תוצאות אז או "שנפלתם" לעסקת קידום גרועה או שחברת הפרסום שלקחתם לא מקצועית, ולפעמים הכל נראה טוב אבל התנועה לאתרכם לא מגיעה מהכסף שאתם משלמים על הפרסום...

 

אני רוצה להראות לכם סרטון וידאו בו אני מראה איך לבדוק על מה אתם משלמים : לבדוק קידום בגוגל

 

 

למה פרסום בגוגל אדוורדס זה עסק למקצוענים בלבד?!

מקצוענים בקידום

מומחה פרסום בגוגל אדוורדס יודע איך לדרג את מודעת הפרסום גבוה יותר ולשלם עבור כל הקלקה מחירים נמוכים משמעותית מהמתחרים וע"י כך להצליח לחסוך ללקוח שלו מאות ועד אלפי שקלים בחודש. בנוסף לחיסכון הגבוה, הגדלת הרווח תעשה גם על ידי מודעות ודפי נחיתה יותר ממירים, במילים פשוטות, מודעות הפרסום ודפי הנחיתה באתר עוברים שיפור מתמיד ולכן גם כמות הפניות שתקבלו מהלקוחות הפוטנציאלים תעלה בהתמדה וזאת מבלי להגדיל את תקציב הפרסום החודשי. 

 

מקדם אתרים מקצועי צריך לדעת לקרוא ולהבין סטטיסטיקות, הנתונים מראים מה צריך לעשות, היכן הפרסום רווחי והיכן יש לעשות שינויים כדי להגיע למצב של רווחיות.

 

לא עושים שינויים רק ע"פ אינטואיצייה, תהליך נכון של ניסוי וטעייה מצריך יכולות של כתיבה שכנועית ועיצוב שיווקי, לרוב מקדמי האתרים אין את הכישורים הנ"ל ושילובם של מעצב אינטרנט וקופירייטר בעבודות הקידום רק מייקרת, מאריכה ומסרבלת את העבודה, במקום משהו פשוט ומהיר נכנסים למורכבות שהיא ממש מיותרת ולעסק קטן אין את היכולות הכלכליות לשלם ולכן היתרון הגדול יהיה לעבוד עם מקדם אתרים מוכשר שמלבד עבודת הקידום יודע לכתוב באופן יצירתי, להבין סטטיסטקיות וגם לעצב.

 

 

אם לא עושים קידום אורגני בגוגל אז לפחות תשקיעו באופטימיזציה לתכני האתר?

אופטימיזציה לאתרי אינטרנט

קידום אתר בגוגל זה "עסק" לא זול ואם החלטתם לוותר על זה אז לפחות תבצעו השקעה חד פעמית עבור אופטימיזציה לאתר. אופטימיזציה חד פעמית תעלה את כמות הכניסות לאתר בכל יום וזאת מכיוון שהאתר יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ובנוסף לכך גם יופיע במילות מפתח רלוונטיות חדשות.

 

אופטימיזציה נעשית בעיקר לתוכן האתר, שינוי כותרות, הוספת מילות מפתח, שינוי צפיפות ויחס משקל בין מילות המפתח המקודמות, סידור היררכיית קישורים פנימיים בין הדפים השונים, סידור היררכי לפי חשיבות דפי האתר ועוד...

 

אני ממליץ לכל בעל אתר להזמין שירות אופטימיזציה לתכני האתר.

 

 

קידום ופרסום בגוגל באמת עובדים!

פרסום בגוגל עובד

 

קידום אתרים בגוגל הוא התחום "החם" ביותר ברשת האינטרנט, ישנם מיליוני אתרים וכל אחד מהם מנסה למשוך אליו כמה שיותר גולשים. את עיקר התחרות מרכז מנוע החיפוש של גוגל ש"תופס" כ 92% מפלח שוק מנועי החיפוש בישראל.

 

 

בניית אתר אינטרנט מעוצב ושיווקי ככל שיהיה לא ישיג את מטרתו אם לא יבקרו בו גולשים רלוונטיים.

 

 

הדרך להשגת גולשים ממוקדים ורלוונטיים עוברת בדף הראשון של גוגל והדרך להגיע לדף הראשון של גוגל היא באמצעות תהליך הנקרא קידום אתרים בגוגל.

 

העיקרון החשוב ביותר שעל פיו עובדת גוגל הוא עניין הרלוונטיות, חשבתם פעם למה אתם ואחרים כל הזמן חוזרים לחפש בגוגל ולא עוברים למנוע חיפוש אחר? אתם מוצאים את מה שחיפשתם כבר בתוצאות של הדף הראשון, אם התוצאות לא היו טובות... סביר להניח כי הייתם מחפשים חלופות אחרות. אותו דבר כאשר אנחנו רוכשים פרסום בגוגל, אנו קונים רק תנועה רלוונטית וממוקדת לתחום שבו עוסק האתר שלנו ולכן זה פשוט עובד ומייצר לנו הכנסות כל פעם מחדש.

 

גולש שמחפש בגוגל הוא לקוח פוטנציאלי בסבירות מאוד גבוהה, גולש אשר יושב מול "מלבן חיפוש ריק" צריך גם לחשוב מה לכתוב? אנשים לא יושבים וכותבים דברים משום מקום, קודם הם חושבים על משהו שבדרך כלל הם גם צריכים ורק לאחר מכן הם מחפשים את אותו הדבר ולכן גולש שמחפש בגוגל הוא כבר מגיע עם דעה מגובשת, הוא יודע מה הוא רוצה וכעת כל שנישאר לו זה לבדוק את החלופות העומדות לפניו, הכוונה היא האם הוא יזמין ממך או מהמתחרים שלך? אם לקמפיין הפרסום שלנו בגוגל נבחר את מילות המפתח הנכונות אז בקלות נאתר גולשים שנמצאים צעד אחד בלבד לפני רכישה.

 

 

רוצה לקדם את אתרך בגוגל באופן עצמאי?

קבל כמה טיפים ודוגמא 

 

 

כדי לעשות קידום אתר לבד, הדבר הכי חשוב הוא למצוא את מילות המפתח המתאימות, אלה שיצליחו להביא את הגולשים הרלוונטיים, בשלב הבא יש לבנות טבלה עם נפח תנועה עבור חיפוש של כל מילה, את הנתונים הנ"ל ניתן לקבל באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. לאחר מכן אפשר יהיה לדעת מה היקף שוק החיפושים שזה בעצם כמות הלקוחות הפוטנציאליים החודשיים.

 

לאחר שיש לנו את הנתון של כמות האנשים שמחפשים בחודש את השירות שאנו מוכרים אפשר להכין תוכנית עבודה אשר משלבת בין קידום אורגני לבין קידום ממומן.

 

קידום אתר אורגני בגוגל זה תהליך מתמיד ואינסופי אחרת אתרי המתחרים "יעברו" את אתרך בתוצאות החיפוש, לכן צריך לקחת בחשבון שזו עבודה שלא מסתיימת וגם לדעת לבחור באילו מילות מפתח כדאי להשקיע זמן ובאילו מילות מפתח כדאי להשקיע כסף ע"י שימוש בחלופת הפרסום הממומן בגוגל אדוורדס.

 

 

מילת המפתח שהגולש כותב תראה מה המרחק שלו מרכישה של המוצר או השירות ?

 

 

דוגמא 

 

נניח לקוח רוצה לרכוש מחשב, סביר להניח שבשלב הראשון אותו לקוח לא יודע איזה סוג מחשב מתאים לו?

ולכן הוא יכתוב במנוע חיפוש : קניית מחשב או חנות מחשבים...

 

לאחר כניסה למספר אתרים הוא יהיה יותר ממוקד מפני שהוא כבר פחות או יותר יודע מה ההבדלים בין סוגי המחשבים השונים .. מחשב נייד או נייח? איזה גודל מסך מתאים לו, האם המסך יהיה מבריק או מאט... ועוד לא דברנו על נתונים טכניים כאלה ואחרים.

 

כעת הוא יחזור למנוע החיפוש ויכתוב משהו יותר ממוקד עד שלבסוף הוא יחליט שהוא רוצה מחשב מסוג X ומדגם Y , כעת סביר להניח שאת אותו מחשב ספציפי הוא יחפש ברשת וכעת הגיע שלב השוואת המחירים.

 

ככל שהחיפוש יותר ממוקד כך הלקוח "יותר קרוב" לקנייה, התחרות עבור אותו מושג חיפוש תהיה גבוהה יותר ביחס לחיפושים דומים כלליים יותר וגם המחיר יהיה בהתאם גבוה יותר.

 

 

כמה עולה לפרסם בגוגל? ומה מומלץ לעשות?

 

שקל

 

בשנת 2020 ובעקבות משבר הקורונה שוק הפרסום בישראל השתנה מקצה לקצה, כמעט בכל ענף במשק נוצרה תחרות מטורפת בין מפרסמים אשר גרמה לעליית מחירים דרסטית ויצרה אי כדאיות כלכלית לעבוד בשיטות הישנות ולכן הפסקנו להציע ללקוחות קידום אורגני בגוגל כמטרה ראשית וגם לגבי פרסום בגוגל אדוורדס אנחנו עושים בשיטה אחרת ממה שנהוג בשוק, מזמינים אותך להמשיך לשלב הבא: למה לשלם על פרסום בגוגל אדוורדס

 

לפרסם בגוגל אדוורדס

 

למעבר דף יש ללחוץ על התמונה

הטקסט קידום אתרים בגוגל עודכן בתאריך 23.11.2020 ע"י אילן שוורץ מקדם אתרים ועסקים באינטרנט.