×


תפריט נגישות

שיווק מרפאות אסתטיקה

שיווק מרפאות אסתטיקה באינטרנט, קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, לידים

איך לשווק מרפאת אסתטיקה באינטרנט ומחוץ לאינטרנט?

 

רוב בעלי מרפאות האסתטיקה ומכוני היופי מחפשים באופן מתמיד דרכים אפקטיביות לשיווק הקליניקה שברשותם.

למרות שמרבית תושבי מדינת ישראל רוצים מראה אסתטי וצעיר, הרי אף אחד לא רוצה להזדקן ולמי אין קמטים בשלב כזה או אחר בחיים ונדמה כאילו כולם הם לקוחות פוטנציאלים למרפאת האסתטיקה ורק צריך לעשות פרסום קטן וכולם יבואו, בפועל המצב הפוך, מרפאות אסתטיקה רבות מתקשות להביא לקוחות חדשים לקליניקה שברשותם ונאבקות כל חודש מחדש כמו מרבית העסקים בישראל בצורך להביא פרנסה הביתה.

ישנן מספר דרכי שיווק למרפאות אסתטיקה באינטרנט ומחוץ לו, לכל שיטת שיווק יתרונות וחסרונות, לכל קליניקה, קוסמטיקאית ומכון יופי מתאימה שיטת שיווק אחרת, כדי לחסוך כסף וזמן מומלץ לקרוא את כל המדריך לשיווק ופרסום מרפאות אסתטיקה ומכוני יופי , אנו ניתן סקירה קצרה עבור פרסום, קידום ושיווק מרפאות אסתטיקה בגוגל, פייסבוק, יוטיוב, פרסום באינדקס מרפאות אסתטיקה, האם כדאי לקנות לידים למרפאות אסתטיקה או אולי לעשות פרסום פליירים בשכונה או בכלל לפרסם את מרפאת האסתטיקה בעיתון המקומי?

בסופו של דבר הצלחת השיווק נמדדת במבחן התוצאה, האם הכנסנו יותר כסף מאשר הוצאנו על השיווק... לא משנה מה תהיה התוצאה... המלצה שלנו היא תמיד לבדוק 2 פרמטרים, כמה עולה לייצר פנייה? ( ליד ) וכמה עולה לגייס לקוח חדש?, נתונים אלה יעזרו לנו לקבל החלטות עבור פרסום ושיווק בעתיד, עוד מעט תופתעו לראות כמה ייקר קידום ופרסום למרפאת אסתטיקה ואיך בכל זאת אפשר לעשות משהו שיביא לקוחות ורווחים.

 

פרסום מרפאות אסתטיקה בעיתון מקומי 

 

פרסום מרפאות אסתטיקה, קוסמטיקה ומכוני יופי בעיתונים ומקומונים כבר לא מוצלחת כבעבר.... האינטרנט הפך להיות המקום המרכזי עבור פרסום עסקים, רוב תקציבי הפרסום עוברים מהעיתונים, טלוויזיה והרדיו לאינטרנט.

למרות שהיום מחלקים עיתונים בחינם והתפוצה היא בעשרות אלפים, עדיין מספר הקוראים מאוד נמוך ואם לוקחים בחשבון שבעיתון מקומי יש בממוצע 120 דפים ורוב האנשים מדפדפים ומרפרפים על כמות קטנה של דפים אז גם כאשר משקיעים במודעת פרסום מקצועית התוצאה שרק מספר עשרות בודדות של קוראים נחשפים למודעה ומי שלא צריך כרגע טיפולי אסתטיקה ויופי אז אין לו סיבה ליצור קשר עם הקליניקה, זו הסיבה שהטלפון לא מצלצל או שיש רק מספר שיחות בודדות, רוב בעלי מרפאות האסתטיקה גם לא בודקים את אפקטיביות הפרסום בעיתון, הכוונה האם השיחה מהלקוח הפוטנציאלי קשורה לפרסום או שזה לקוח שהגיע מהמלצה של חבר, זו הסיבה המרכזית שיש קליניקות שממשיכות להשקיע כסף רב בפרסום בעיתונים.

שורה תחתונה :

עלות הבאת לידים ( פניות ) מעיתון מאוד גבוהה, הפרסום עולה אלפי שקלים והתוצאה בדרך כלל מספר פניות בודדות כך שעלות ליד היא מאות שקלים, לא להתבלבל, פנייה זה לא לקוח...

 

החלטתם בכל זאת לפרסם בעיתון, המלצות לפרסום יעיל

 

הזמינו שירות מדידת תוצאות פרסום : מספר טלפון ייעודי לצורך הפרסום בלבד הכולל שירות עקוב אחרי לטלפון שלכם, הודעת SMS און ליין על כל שיחה נכנסת מהפרסום כולל מספר הטלפון של הפונה למקרה שהשיחה לא נענתה, דוח חודשי למייל עבור פירוט שיחות כולל מספר המתקשר וזמני שיחה. ניתן להזמין גם מאיתנו את השירות כאן בתחתית הדף דרך טופס צור קשר.

עצבו מודעת פרסום מקצועית : גרפיקאי או משרד פרסום אשר מתמחים בעיצוב מודעות לעיתון יגדילו את מספר החשיפות של המודעה ובנוסף מודעה משכנעת תגרום ליותר אנשים להתקשר. עוד כמה טיפים : פרסום בצד שמאל של העיתון מקבל יותר חשיפה מאשר צד ימין, יש לחפש מדור או כתבה רלוונטית למוצר או השירות שלכם, חשוב לבדוק מי עוד מפרסם בדף הנ"ל ובאילו צבעים וגדלים שאר הפרסומות וזאת כדי להשיג בולטות מקסימלית.

כדי לחסוך זמן וכסף ולקבל את התוצאה הטובה ביותר אנו ממליצים לשלוח בקשה לקבלת 4 הצעות מחיר באתר MYSAVE עבור : עיצוב גרפי

 

פרסום מרפאות אסתטיקה באמצעות חלוקת פליירים בשכונה

 

פרסום מרפאות אסתטיקה ויופי באמצעות חלוקת פליירים וגלויות מתאים כאשר מדובר בקליניקה שכונתית.

שורה תחתונה :

עלות הבאת לידים באמצעות חלוקת פליירים לתיבות דואר יחסית זולה בתנאי שמתמידים כל חודש באופן קבוע להוציא דיוור. זהו פתרון פרסום יחסית זול ואפקטיבי בהשוואה לשאר חלופות השיווק הקיימות, יש צורך לעצב פלייר מקצועי, להדפיס פליירים ולשלם לחברה אשר מחלקת את הפליירים.

 

מחירון מומלץ לשירותי עיצוב, הדפסה וחלוקה לתיבות דואר

 

עיצוב פלייר מקצועי : 250-550 ש"ח 

הדפסת פליירים : תלוי בעיקר בכמות, ככל שמדפיסים יותר פליירים כך המחיר יורד, אנו ממליצים לשלוח בקשה לקבלת 4 הצעות מחיר מאתר בית דפוס בקליק עבור : הדפסת פליירים

חלוקת פליירים : 4-18 אגורות פר פלייר, תלוי בכמות.

 

פרסום ושיווק מרפאות אסתטיקה ויופי בפייסבוק

 

שיווק ופרסום מרפאות אסתטיקה ויופי בפייסבוק הוא פתרון לא זול אך אם אתם עם הגב אל הקיר ואין עבודה אז כדאי לנסות.

שורה תחתונה :

עלות הבאת לידים מפייסבוק לא ניתנת לחיזוי ומכיוון שלא מדובר בגולשים אשר מחפשים טיפולי אסתטיקה אנחנו צריכים שהפרסום שלנו יגיע לכאלה שכן צריכים והכל עניין של גודל חשיפה ומזל. בפייסבוק יעלה כ 25 ש"ח חשיפה אפקטיבית ל 1,000 אנשים ומי יודע לכמה אנשים נצטרך להגיע עד שנקבל פנייה שתוביל לגיוס לקוח חדש.

 

יתרונות פרסום בפייסבוק עבור מרפאות אסתטיקה

 

אפשרות לפרסם לפי חתך עיר, גיל, מין ומאפיני מיקוד נוספים, מקצוען פרסום בפייסבוק יודע לפרסם ללקוחות של מרפאות אסתטיקה מתחרות אך מניסיון שלנו אל תתלו בזה הרבה תקוות, הפרסום בעיקר תדמיתי, יכירו את הקליניקה אבל בין היכרות לבין להכניס לקוח "בדלת" המרחק רב.

 

טיפים לפרסום בפייסבוק

לצורך פרסום בפייסבוק כדאי לעצב סדרת מודעת פרסום מקצועיות הכוללות מספר מסרים שיווקיים, יש צורך בדף עסקי בפייסבוק למרפאת אסתטיקה ולא פחות חשוב דף נחיתה מקצועי עצמאי. אנו ממליצים לקרוא את המדריך : שיווק נכון בפייסבוק

 

פרסום ושיווק מרפאות אסתטיקה ויופי בגוגל

 

פרסום וקידום מרפאות אסתטיקה ויופי בגוגל אפקטיבית אבל מאוד יקרה, פרסום קליניקה לאסתטיקה ויופי בגוגל יביאו לקוחות חדשים למרפאה אך בסבירות גדולה עלויות הפרסום יהיו יותר יקרות מההכנסות.

שורה תחתונה :

פרסום בגוגל אדוורדס : מתאים בעיקר לרשת מרפאות אסתטיקה אבל מרפאת אסתטיקה מקומית לא תצליח להיות רווחית, עלויות קליקים ( כניסות לאתר ) מאוד גבוהות 7-28 ש"ח לקליק בודד, כדי להביא פנייה יש צורך בממוצע בעשר כניסות לאתר, כדי לסגור לקוח יש צורך בממוצע בחמש פניות רלוונטיות.

עלות לידים בגוגל לקליניקה לאסתטיקה : 70-280 ש"ח תלוי במילת החיפוש המבוקשת וצריך לזכור שחלק מהפניות לא יהיו רלוונטיות...

*** פרסום בגוגל אדוורדס מצריך השכרת שירות ממקדם אתרים מקצועי ובניית דף נחיתה.

 

מחירון מומלץ עבור פרסום בגוגל 

 

הקמת קמפין חד פעמי בגוגל אדוורדס 500-2,000 ש"ח

ניהול חודשי של קמפיין הפרסום : 15% מתקציב הפרסום המושקע.

קידום אתר בגוגל אורגני : 1,500-6,000 ש"ח חודשי, גוגל אורגני אלה תוצאות החיפוש ללא תשלום.

במידה ואתם מחליטים לקדם את אתר האסתטיקה בגוגל, מומלץ לבקש עד 4 הצעות מחיר מחברות קידום אתרים מקצועיות עבור : קידום אתר בגוגל

 

טבלת מחירי פרסום וכמות חיפושים חודשית בגוגל עבור מספר מילות מפתח בתחום טיפולי אסתטיקה ויופי

 

רוצים לדעת איך לחשב כמה אנשים יכנסו לאתרכם מכל חיפוש וכמה זה יעלה, צפו בוידאו : איך לא להפסיד כסף בקידום בגוגל.

 

פרסום מרפאות אסתטיקה ויופי ביוטיוב

 

לידים למרפאות אסתטיקה ויופי מפרסום ביוטיוב, בעיקר תדמית ומיתוג ופחות גיוס לקוחות. אנשים גולשים ביוטיוב לצורך הנאה וגם כדי ללמוד דברים חדשים, סרטון תדמית שמפרסמת קליניקה לטיפולי יופי ואסתטיקה לא תהיה טובה כמו סרטון שמסביר איך לשמור על עור חלק, איך להתמודד עם בעיות קמטים וכדומה....

שורה תחתונה :

עלות הפקת לידים מפרסום ביוטיוב יקרה מכיוון שזה  מצריך צילום ועריכה של סרטוני וידאו, תמיד יש את האפשרות של "עשה זאת בעצמך" ומצד שני אפשר להזמין שירות צילום סרטון תדמית מקצועי למרפאת השיניים, מומלץ לקבל רעיונות והצעות מחיר ממספר חברות להפקת סרטוני וידאו לעסקים, נסו באתר צילום בקליק

 

פרסום קליניקות לאסתטיקה ויופי באתרי אינדקס מרפאות אסתטיקה

 

פרסום באתרי אינדקס אסתטיקה ויופי בדרך כלל הוא בחינם, יש כפתור בשם הוסף אתר לאינדקס ולאחר הרשמה קצרה הפרסום שלכם מופיע באתר.תזכרו שחינם באינטרנט זה בדרך כלל בזבוז זמן!


ישנם אתרים ופורטלים לפרסום מרפאות אסתטיקה ויופי בהם התשלום עבור הפרסום הוא חודשי, המחיר משתנה מאתר לאתר, שורה תחתונה תצטרכו לבדוק ולחשב היכן כלכלי עבורכם לפרסם ,כמה עולה לכם להפיק פנייה? וכמה עולה להביא לקוח חדש לקליניקה?

שורה תחתונה :

מחיר הפקת לידים מאתרים ופורטלים לטיפולי שיניים בעסקת פרסום ותשלום חודשית בדרך כלל תהיה גבוהה יותר מאשר "לסגור" מחיר פר ליד.

 

לידים למרפאות אסתטיקה וסלוני יופי

 

קניית לידים למרפאות אסתטיקה ויופי היא הדרך הטובה ביותר לגייס לקוחות במחיר שפוי.

שורה תחתונה : הפתרון המומלץ ביותר!

מחירון מומלץ :

קניית ליד בלעדי : 100-250 ש"ח פר ליד, יקרה ומיותרת מאחר שהלקוח הפוטנציאלי בכל מקרה לא יסתפק בהצעת מחיר ושירות אחת.

קניית ליד מחולק : 30-45 ש"ח פר ליד, העסקה הכי טובה שתעשו!

לידים לטיפולי אסתטיקה ויופי מחברה א' זה לא אותם לידים שמציעה חברה ב'.... אם היה לכם ניסיון מר עם לידים אז הסיבה יכולה להיות לידים לא איכותיים או הבעיה אצלכם בתהליך המכירה.

כדי לסגור יותר לידים צריך להתרכז בלידים איכותיים אשר מגיעים ממנועי חיפוש, הזמן עד שחוזרים ללקוח הוא קריטי ביותר , חשוב לחזור מיד עם קבלת הליד.

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.