לא נמאס לך לרדוף אחר עבודות ולקוחות ?
אם אתה בעל חברה או עסק ויש לך רצון להביא לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את מחזור המכירות החודשי אז תן לנו להראות לך איך ניתן לעשות זאת בצורה נכונה ואפקטיבית, אתה לא צריך לעשות את עבודת השיווק בעצמך אך רצוי מאוד שתכיר את ערוצי השיווק, הפרסום והקידום אשר פועלים באינטרנט ואיך להימנע מטעויות שעלולות להזיק מאוד לשיווק העסק ויעלו לך הרבה כסף.
ניסיוננו משנת 2004 בקידום עסקים באינטרנט נותן מענה למגוון מטרות : חשיפה, תדמית ומיתוג, גיוס לקוחות, שיפור שירות לקוחות ומכירות.
השיטה שלנו לקידום אתרים ועסקים באינטרנט היא בעצם להקים עבורך מערכת אוטומטית לאיתור, קליטה ויצירת מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים כולל שיפור אמינות ומקצועיות העסק ועד "ייצור" פניית הלקוח בפועל. ( לידים ) המערכת האוטומטית מותאמת עבור קידום אתר אינטרנט אורגני בגוגל, שיווק בפייסבוק, מתפקדת בתור סוכן מכירות ממולח ומקדם מכירות מדרגה ראשונה שיחסוך לך זמן ואנרגיה בשכנוע לקוחות לעשות איתך עסקים.
הדבר היפה בשיטה שלנו זה שאתם מפסיקים לרדוף אחר עבודות ולקוחות ולמעשה הם מתחילים לרדוף אחריכם וכל שנשאר לכם לעשות זה להתרכז בביצוע של העבודה עצמה שזה בעצם מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.
מומלץ לראות את : המדריך להצלחה בעסקים
Business to Business - B2B:
עסקים שמוכרים לעסקים אחרים.
Business to Consumers - B2C:
עסקים שמוכרים לאנשים פרטיים.
שיווק לעסקים B2B שונה לחלוטין משיווק משיווק לצרכן פרטי B2C, הלקוחות ידועים מראש וניתן לאתר אותם באינטרנט ולבצע בקלות יחסית פילוח מגדרי ואזורי כולל ירידה לפרטים הקטנים.
החלק הקל בתהליך הוא לאתר ולגרום ללקוחות להכיר את העסק \ החברה שלכם ואפילו לדאוג שיראו מסרים מכם באופן שוטף יום יומי, החלק היותר מסובך הוא לגרום לאותו לקוח עסקי פוטנציאלי לעזוב את נותן השירות הנוכחי שלו ולעבור אליכם, מסובך אך לא בלתי אפשרי.... גיוס לקוח שהוא עסק חדש שווה הרבה מאוד כסף, מדובר כאן על עבודה "שוטפת" במשך כל השנה ולכן כבר בגיוס של מספר לקוחות עסקיים בודדים יש החזר כספי של ההשקעה בשיווק ופרסום.
גם דרך השיווק מבחינת מסרים שונה לחלוטין - שיווק לצרכן פרטי הוא בעיקרו אמוציונאלי ומכוון לרגש בעוד שיווק לעסקים הוא רציונלי ומכוון היגיון. שיווק לגולש פרטי יהיה מבוסס על הצגת תועלות מהמוצר או השירות ( מה יוצא לו מזה?.. ) לעומת שיווק לצרכן עסקי שיהיה מבוסס על יתרונות וחישובים כלכליים, ( פיצ'רים של המוצר או השירות ואיך בשורה התחתונה זה חוסך לבעל העסק כסף כל חודש.
1. הגדרה ואיתור קהל היעד כולל אנשי מפתח ומקבלי החלטות.
2. בניית מיתוג ותדמית ליצירת ערך אמון ואמינות אצל הלקוחות.
3. יחסי ציבור בפייסבוק ולינקאדין.
4. דיוור למאגרי מידע ממוקדים ורלוונטיים.
5. הקמת קמפיין פרסום תומך שיווק מסרים.
6. שיווק "בפינצטה" לאנשי מיקוד.
7. שיווק "ריטרגטינג" במגוון ערוצי פרסום.
8. שיווק "רימרקטינג" : "שטיפות מוח", תהליך החדרת תודעת מותג לתת מודע.
איתור וגיוס לקוח עסקי אסטרטגי בודד או לחילופין שיווק ל- "מסה" של לקוחות עסקיים מאותו תחום זו מומחיות שבאה עם ניסיון שיווקי של מעל 10 שנים, מה שחשוב כדי לגייס לקוחות עסקיים חדשים זה שהם יפנו אליכם ולא אתם אליהם... וזה מה שאנחנו יודעים לעשות בחברת IL-BIZ קידום עסקים באינטרנט בע"מ משנת 2004.