מחפשים פרסום מסוג וידאו? רוצים לפרסם ביוטיוב?
המתחרים מנצלים את זה לטובתם ולוקחים לך עבודות שהיו אמורות להיות שלך?
אם אתה בעל מקצוע מעולה אבל אין לך מספיק זמן לסיים עבודות כי אתה עסוק גם בניהול העסק, שיווקו, מכירות ובנוסף אתה צריך לעשות גם את רוב העבודה בפועל וכתוצאה מכך נוצר מצב שאין לך זמן פנוי לעצמך, למשפחה ובכלל ככל שהעומס בעבודה גדל אתה מרגיש שאין הצדקה כלכלית לשעות המטורפות שאתה משקיע בעבודה, נוצר מצב שאתה עסוק מסביב לשעון אבל לא מרוויח מספיק כסף והתסכול שלך גובר מיום ליום.
תמשיך לקרוא ותראה איך פרסום ביוטיוב ושיווק וידאו יכולים לעזור לך ולעסק שלך!
עד לפני מספר שנים סבלתי מאותן בעיות ממש ולכן אני מבין אותך לחלוטין, בהמשך אני אראה לך איך באמצעות סרטוני וידאו פשוטים הצלחתי להגיע למצב שהלקוחות הפוטנציאלים מכירים אותי עוד לפני הפגישה בנינו, סומכים עליי כאילו אנחנו מכירים שנים ולכן תהליך המכירה הפך להיות מאוד קל שלא לדבר על זמן פגישות המכירה שהתקצרו משעה ורבע ל 40 דקות בממוצע היות ואני לא צריך לחזור על אותם "סיפורי מכירה" ובמקום להיות עסוק בלהראות ללקוח את "הדרך", דבר שהייתי עושה כדי לרכוש את אמונו, היום אני פשוט מציג בפניו רק את התוצאה.
סרטוני הוידאו שלי
תחום השיווק בוידאו הוא נוסטלגיה מתוקה עבורי היות והתחלתי לצלם ולערוך סרטונים כבר בשנת 2004 בפורטל העיר באר שבע ביז. האינטרנט היה מאוד איטי ולא הכי מתאים לשידורי וידאו, הסרטונים היו נתקעים מספר פעמים במהלך כל צפייה ובנוסף עלויות האחסון והתעבורה לשידור איכותי היו מאוד יקרות.
למרות כל המגבלות... ציוד וחוסר ידע מוחלט בצילום ועריכה קפצנו למים והיינו הראשונים בארץ שעשו צילום וידאו שטח. ברשותי הייתה מצלמת חובבים, בהמשך ניתן לראות תמונה של המצלמה וגם את הסרטונים "שיצאו" מאותה מצלמה.
חסכון בזמן ובכסף : העברת מקסימום מסרים למקסימום אנשים במינימום זמן.
שימור לקוחות : שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.
מגדיל אמינות : ברגע שהעסק מציג את עצמו בוידאו, הלקוח מקבל תחושה שלא מנסים לעבוד עליו. הורדת מחסומים, הלקוח יכיר אותך באופן אישי.
הגדלת מספר פניות : שילוב סרטון וידאו בדפי האתר מגדיל את יחס ההמרה באופן משמעותי, אני באופן אישי מאוד ממליץ לשים וידאו בדפי נחיתה ייעודיים למוצר ספציפי או שירות.
הגדלת מכירות : סרטון וידאו יכול להיות מהפנט, אנשים קונים עם הרגש ובוידאו ניתן להעביר תחושת אווירה ולהפעיל את חושי הרגש. וידאו שם את העסק שלך במרכז וממגנט אליו לקוחות.
שיווק באינטרנט בחינם 24 שעות ביממה : ערוץ יוטיוב משלך, ללא עלויות שידור, פרסום או אחסון. מתעניינים בתחום שלך ירשמו באופן עצמאי לקבלת עדכונים.
שיווק ויראלי בחינם : פונקצית הטמעה קלה ופשוטה של סרטוני וידאו לאתרים נוספים ופונקצית השיתוף יגרמו לסרטון מעניין ורלוונטי להיות מופץ על ידי הגולשים עצמם ללא צורך בהתערבות או תמורה כספית שלך, בשפה המקצועית זה נקרא הפצה ויראלית.
דרך מעולה להציג מומחיות : ולהוביל בתחום העיסוק, אם אתה רוצה להיות אוטוריטה בתחום שלך.
קידום בגוגל : גוגל היא הבעלים של אתר יוטיוב ולכן סרטוני וידאו מיוטיוב מוצגים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, סרטון וידאו מוצג עם תמונה ולכן נותן בולטות ויזואלית על מודעות טקסט שמוצגות באותו עמוד ולכן הוא מושך אליו יותר כניסות, קשה אך ניתן לקדם סרטון וידאו מיוטיוב לדף הראשון בגוגל.
לקוחות ממוקדים ורלוונטיים : יוטיוב ישראל הוא מנוע חיפוש שני בגודלו בישראל, חיפושים ממוקדים יביאו לך לקוחות רלוונטיים לעסק.
אם אתה צריך סרטון שעובד עבורך וחושף אותך ללקוחות חדשים תשמח לדעת כי באינטרנט מוכח כי סרטונים חצי חובבניים עובדים הרבה יותר טוב מהפקות מוקפדות ויקרות!
כל סרטוני הוידאו צולמו בשנים 2004-2006 במצלמת חובבים וללא ידע בצילום ועריכה, היום בשנת 2019 הטכנולוגיה התקדמה פלאים וכעת אפשר לצלם, לערוך ולהפיץ סרטונים בתוך דקות במקצועיות ובאופן עצמאי לחלוטין, כדי לתת "פוש" נוסף ולעלות את כמות הצפיות מומלץ להשקיע בפרסום ממומן ויותר חשוב לעשות פילוח מקדים ולפרסם לקהל המתאים.
אין כמו עדות של לקוח מרוצה שצולמה בוידאו כדי לשכנע לקוחות פוטנציאלים להצטרף לחוג הלקוחות שלך
סרטון חביב אשר מטרתו לעלות ערך ותדמית למוצר, שירות או אתר אינטרנט, סרטון מהסוג הנ"ל זוכה להפצה ויראלית של הגולשים ע"י "שיתוף".
סרטון כתבת תדמית קצרה שנשלח כהזמנה בדיוור אלקטרוני ותפקידו לגרום לגולש למצוא עניין בשירותי ומוצרי העסק וכמובן להלהיב אותו להגיע לבקר בעסק עצמו.
לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לא לצלם כלל וידאו אלא לשלב תמונות, קריינות מקצועית וכותרות כיתוב מעניינות.
דרך מעולה להדריך לקוחות או להמחיש כיצד לתפעל מוצר או שירות, חסכון עצום בזמן וכסף, חוסך את הצורך לבצע הדרכות טלפוניות או הדרכה פרונטאלית אצל הלקוח. בנוסף דרך מעולה לתת ללקוח פוטנציאלי הצצה וסוג של התנסות במוצר או שירות בניסיון לשכנע אותו לסגור אצלנו עסקה.
מכירת מוצר באמצעות הצגה מלווה בהסברים תוך הדגשת יתרונות המוצר.
למה להניע לפעולה? אם לא תגיד לגולשים שלך מה אתה רוצה שהם יעשו עכשיו... גם אם זה נראה לך הכי ברור ומובן אז כנראה שהם לא יעשו זאת. הנעה לפעולה יכולה להיות הרשמה לדיוור, לקבלת מתנה, הפנייה לאתר הבית ועוד.
יצירת סרטון מעניין שלא קשור כלל לתחום העיסוק שלנו והכנסת שקופית חסות של העסק שלנו כבר בהתחלת הסרטון וגם בסופו. לדוגמא סיקור אירוע ורצוי אירוע רב משתתפים שבמהלכו מחלקים לנוכחים כרטיסי ביקור עם כתובת האתר שבה יופיע סרטון הוידאו, כמובן שרוב המשתתפים יכנסו לבדוק אם הם מופיעים בסרטון ואפילו יהיו כאלה שיעבירו את הסרטון הלאה לחברים ומשפחה.
הקמת קמפיין פרסום ביוטיוב.
הפצת סרטוני וידאו ויראלית בקבוצות ודפי פייסבוק.
הקמת קמפיין וידאו בפייסבוק ואינסטגרם.