רוב המפרסמים בגוגל אדוורדס בישראל הם בעלי מקצוע ועסקים קטנים ובינוניים אשר נעזרים בשירותי משרד דיגיטל או במקדם אתרים פרילנסר, זאת כאשר תקציב הפרסום החודשי הכולל עומד על 1,500-4,000 ש"ח לחודש לפני מע"מ
מקדם אתרים מקצועי לא לוקח עבודות בתקציבים כאלה נמוכים, רק השכר השעתי שלו עומד על לא פחות מ 350 ש"ח לשעה, פרסום בגוגל אדוורדס מצריך השקעת זמן מרובה, כל יום צריך להכנס ולבקר בחשבון הקמפיין מספר פעמים רב לצורך מעקב ושיפור קמפיינים קיימים, זה עוד לפני הקמה של קמפיינים חדשים, במידה ולא עושים את זה, אז הלקוח שהזמין את הקמפיין לא מקבל תמורה מלאה לכספו - או שיש תמחור קליקים מאוד נמוך ואין כמעט תנועה לדף הנחיתה או שהתקציב "נאכל" בתוך מספר שעות של חוסר תשומת לב ואז הפרסום "יורד" בשלב די מוקדם של היום.
במקרים של תקציבים נמוכים, התשלום עבור ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס הוא סביב ה 1,000 ש"ח לחודש, סכום זה מהווה כ 30% מתקציב הפרסום הכולל ואם נוסיף לזה את עלויות הקליקים שלא מניבים לידים ואת הלידים הלא תקינים, נגיע לעלות ליד מאוד יקרה שלרוב גורמת לכל הפרסום לא להיות כלכלי למפרסם.
אז מה אנחנו מציעים? שיחסוך לך כסף, זמן וכאבי ראש מיותרים... מוזמן ללחוץ על הקישור ולעבור לשלב הבא : לידים בלעדיים
נכתב בתאריך 23.11.20 ע"י אילן שוורץ מקדם אתרים ועסקים באינטרנט.