גיוס לקוחות חדשים - פרק שלישי
הדרך הטובה ביותר להביא לקוח חדש היא לדאוג ללקוח קיים!
כמה לקוחות עוזבים אתכם כל שנה? ידעתם שלקוח לא מרוצה מספר ל 250 אנשים ואתה בתור בעל עסק לא יכול להרשות זאת לעצמך !
מכירים את חוק ה 250? כאשר זוג מתחתן בממוצע כל צד מזמין, כמה ? כן, 250 אנשים, כאשר לקוח יוצא מרוצה מהעסק שלכם הוא מספר לחברים הקרובים והם מעבירים את זה הלאה ולפי הסטטיסטיקה בסופו של דבר זה מגיע ל 250 אנשים ולכן אסור בשום פנים ואופן שהלקוח יצא מכם לא מרוצה.
העסק שלנו זה לא מה שנמכור בו אלא את מי נשרת , אנחנו בעסקי האנשים ויש לקוות שהלקוחות יוצאים מאיתנו יותר מרוצים ממה שהם הגיעו.
הלקוח תמיד צודק זה לא סיסמא, הלקוח שלנו הוא הבוס, הוא זה שמשלם לנו את המשכנתא, הרכב שבו אנו נוסעים והאוכל שאנו אוכלים.
הדרך הטובה ביותר להביא לקוחות חדשים היא המלצה מפה לאוזן ולכן מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להביא לקוחות חדשים היא לדאוג לשביעות רצון הלקוחות הקיימים.
המלצה ראשונה היא לתת משהו קטן בחינם איזשהו אקסטרה, כדי לדעת מה הכי כדאי לתת צריך להיות קשוב לרצון הלקוח ולנסות להבין אותו, לכל אחד מכם יש משהו קטן בעסק שיכול להיות אותו אקסטרה, הדבר שיגרום ללקוח תמיד לחזור ולהמליץ לחברים.
דבר שני, גישה ... איך שנתייחס ללקוח זה יחזור אלינו כמו בומרנג, נבוא בגישה טובה ללקוח והיום שלנו גם ישתפר ויהיה יותר מוצלח. לא משנה כמה אתה עסוק, עייף או מה עבר עליך באותו היום, הלקוח לא צריך להרגיש בכלל את הבעיות שלך, אתה צריך לדאוג שהוא תמיד יהיה מרוצה ומאושר. אני תמיד ממליץ לחייך, אפילו בטלפון, זה עובד.
דבר שלישי : יחס, לקוח מחפש יחס , מתי הוא שם לב לזה? בדיוק כאשר הוא לא מקבל יחס
דבר רביעי : עבודות צוות, לתת שירות לקוחות ולעשות עוד תפקיד זה מאוד קשה, לקוח בדרך כלל רוצה שירות כאן ועכשיו ואם אתה לא פנוי בזמן או אפילו רק בראש הוא מרגיש את זה ויוצא ממורמר. אצלנו בחברה יש לי מזל גדול, ישראל מנהל את מחלקת שירות הלקוחות, הוא אדם שירותי באופיו והלקוחות מאוד אוהבים אותו, מכיוון שהשירות הוא הדבר הכי חשוב בעסק אפילו הקמנו מערכת אינטרנטית למתן שירות לקוחות מהיר ולפיקוח עצמי שלנו שאכן הכל מתנהל כשורה.