בדרך כלל כאשר רוצים לבדוק איזה פרסום, או דף נחיתה עובדים טוב יותר, צריך בכל פעם לבצע רק שינוי אחד בלבד, אחרת לעולם לא יהיה ניתן לדעת איזה פרמטר תורם להצלחה והפוך.
השוואה בין דפי נחיתה בעלי עיצוב וסלוגן שונה לחלוטין, לא ילמד אותנו שום דבר בשיווק, פרט לזה שתמיד כיף לנחש מה עובד יותר טוב, ולבסוף לראות אם צדקנו...
יהיו כאלה שיגידו שבעצם יש כאן מה להשוות וללמוד, מצד אחד דף הנחיתה שבו צבעי צובע את הירח, הוא בעל תמונה לא שגרתית שכנראה תצליח לתפוס את תשומת לבו של הגולש, ואין גם ויכוח שהעיצוב הרבה יותר יפה ומקצועי. לעומת זאת דף הנחיתה "הכתום" מזכיר חברת צבע שהיא מותג גדול, זכיר ומוערך בשוק צביעת הבתים בישראל, ולכן יהיה מעניין לראות מי "ינצח" במבחן ההמרות...? המרות הן פניות, מי יקבל יותר פניות ביחס לכמות הכניסות, נבצע 2 בדיקות, אחת עבור קהל שמחפש צבעי, ובדיקה נוספת באמצעות באנרים לאנשים שלא מחפשים לצבוע את הבית, ללא הבדל דת מין גזע וצבע הקיר :)
זה לא צהוב מול כתום, או יפה מול מותג, ויש לקוות כי בסוף הפיילוט לפחות אחד מהדפים יצליח להביא תוצאה שלא תחייב אותנו לבנות דף נוסף :) צריך לזכור שהמטרה היא למצוא אנשים שרוצים לצבוע את הבית, ולגרום להם להשאיר פנייה בטופס בקש הצעת מחיר.
בינתיים אתם מוזמנים לחשוב מה ההימור שלכם?
והרי התוצאות
2 דפי הנחיתה לא הצליחו להמיר פניות, בדומה גם הבאנרים לא הצליחו להביא כמעט הקלקות... ולכן נאצלנו להחליף את הפרסום פעמים רבות בטרם קבלנו תוצאה טובה. מי אמר שפרסום זו עבודה קלה... :)
מספר חשיפות לבאנר : 149,364
295
0.20
15
5.08