×


תפריט נגישות

לידים

מחפשים לרכוש לידים איכותיים? הגעתם למקום הנכון!

שנה אזרחית טובה, גם השנה נמשיך לספק לכם לידים חמים אש! 2024 Happy New Lead

לידים איכותיים לעסקים, קניית לידים חמים 

לידים

 

בניגוד לשאר האתרים ומנועי החיפוש אשר שם תשלמו על זמן פרסום או עבור כניסות לאתרכם כאן אצלנו משלמים נטו עבור פניות , לידים!

 

פניות מגיעות און ליין בהודעת SMS בדיוק באותו הרגע שהלקוח הפוטנציאלי ביקש הצעת מחיר, באינטרנט זה נקרא לידים חמים. ניתן לרכוש גם לידים בלעדיים דרך שיחות טלפון מפרסום דפי נחיתה ואתר אינטרנט.

 

 

מה זה לידים איכותיים?

לידים איכותיים

 

לידים איכותיים הם פניות יזומות של לקוחות פוטנציאליים לקבלת הצעת מחיר עבור שירות או מוצר ספציפי ולא רשימה של אנשים שיש להם פוטנציאל להיות לקוחות רק מפני שיש להם פרופיל מתאים מגדרית לקהל היעד המבוקש, זה נקרא לידים קרים או בשם המקצועי מאגרי מידע ורשומות.

 

לידים חמים הם לידים איכותיים מכיוון שנשלחו "לרוכש הלידים" באותו הרגע שהלקוח הפוטנציאלי ביקש הצעת מחיר, אם לא יחזרו לפניה באותו הרגע אז הליד יתחיל "להתקרר" ויאבד מסיכוייו להפוך מליד "למכירה".

 

 

לידים, הפתרון הכי הוגן, הכי משתלם והכי רווחי לקונה וגם למוכר.

לידים טובים

 

לידים הוא הפתרון שנראה במבט ראשון הכי יקר אך למעשה זוהי האופציה, הזולה, הטובה, הבטוחה והמשתלמת ביותר מבין כל אפיקי הפרסום הקיימים באינטרנט וגם בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להגיע לרווחיות.

 

כאשר משלמים היום על פרסום באתרי אינטרנט, שיווק בפייסבוק או קידום בגוגל בעצם לא יודעים מה תהיה התוצאה..?

 

הכוונה, לא יודעים מראש כמה יעלה ליד...? יש תקציב פרסום ידוע מראש ולרוב יודעים גם כמה עולה קליק בגוגל ובפייסבוק אבל את הדבר הכי חשוב רוב בעלי האתרים פשוט לא עושים... לבדוק כמה עולה להביא פניה? וכמה עולה לגייס לקוח חדש? תמשיכו לקרוא ותבינו כמה כדאי וקל לעשות את החשבון...

 

 

השוואה בין פרסום בגוגל ופייסבוק לפי תשלום קליקים לבין תמחור בשיטת הלידים :

לידים חמים

 

הרבה בעלי אתרים ועסקים שמבקשים הצעות מחיר לפרסום מתבלבלים בין המונח קליק לבין המונח ליד, "קליק" זו רק כניסה של גולש מתעניין לדף נחיתה או לאתר אינטרנט ממודעת הפרסום ואילו ליד זו פניה בפועל של לקוח פוטנציאלי. עד שקליק "הופך" להיות ליד עוברים די הרבה קליקים וכל קליק עולה לא מעט כסף. בפרסום ממוקד ורלוונטי כמו זה שיש בגוגל אדוורדס, בדרך כלל הממוצע המתקבל זו פניה אחת על כל עשר קליקים, בפייסבוק זה כמו רולטה רוסית, לא ניתן לדעת כמה קליקים או צפיות יובילו לפניה כי לא מדובר על גולשים שמחפשים על דעת עצמם אלא כאלה שנחשפים לפרסום בעל כורחם.

 

תשלום על פרסום יוצר אכזבה דו כיוונית הן אצל המוכר והן אצל הקונה, אין כאן מסחר הוגן, תמיד צד אחד יהיה המנצל והאחר המנוצל, בזמנים שיש מעט לידים הקונה יתלונן שהוא משלם ולא מקבל מספיק פניות ובזמנים שיש הרבה לידים המוכר ירגיש מנוצל... יש כאן תמיד נטיה לחוסר איזון.

 

שיטת תמחור לפי לידים מבטיחה תימרוץ של המוכר כדי להגדיל כמויות, הרי הוא תלוי בתוצאה, ככל שיהיו יותר לידים כך ההכנסה שלו תגדל לעומת תשלום קבוע עבור פרסום ששם למוכר אין אינטרס להתאמץ מעבר לנדרש. גם לקונה הלידים אמור להיות אינטרס לקבל הרבה לידים וזאת מכיוון שגם פוטנציאל ההכנסה שלו עולה בהתאם לכמות הלידים המתקבלת.

 

בסופו של דבר כל פרסום באינטרנט אפשר ואף רצוי למדוד ברמה של 2 פרמטרים חשובים :

 

 

1. כמה עולה לי להביא פניה בודדת? ( ליד )

 

איך מחשבים מחיר לידים שמגיעים מקליקים בגוגל או פייסבוק?

 

לוקחים את כל תקציב הפרסום שהוצאנו בחודש על מודעות פרסום בגוגל או פייסבוק כולל תשלום למקדם אתרים עבור הקמת קמפיין, דף נחיתה וניהול חודשי שוטף ומחלקים בכמות הפניות הרלוונטיות שהתקבלו.

( לא כל הפניות שתקבלו רלוונטיות, יש פניות שלא נמצאות באזור השירות שלכם וכאלה שביקשו דברים שאתם לא עושים, גם מספרי טלפון לא תקינים... בעסקת לידים הייתם מקבלים זיכוי על לידים לא תקינים )

 

לאחר שתעשו את החשבון אתם צפויים להיבהל מתוצאת העלות לפניה בודדת ופתאום להבין שהצעת המחיר שקבלתם לפי שיטת תמחור לפי לידים מאוד זולה.

 

2. כמה עולה לי לגייס לקוח חדש?

 

כמה עולה לגייס לקוח חדש זו פונקציה של חלוקת כל הכסף אשר השקענו בפרסום בכמות הלקוחות שגייסנו, הנתון הזה מאוד חשוב מפני שכאן אנו רואים אם הלידים איכותיים, מה "יעזור" לבעל עסק אשר הצליח לקנות לידים בזול אבל הלידים לא שווים כי אין מהם כמעט סגירות והתוצאה הסופית תהיה הפסד במקום רווח...

 

 

איך זה שאין כמעט סיכון בעת קניית לידים?

לידים ללא סיכון

 

בניגוד לעסקת פרסום שם תשלמו מראש על זמן פרסום ולפעמים לא מקבלים אפילו פניה אחת, בעסקאות לידים מקבלים תמורה מלאה עד לליד האחרון ללא תלות בזמן שעובר, לידים אפשר למקד לפי אזורים, ערים, תחומי עניין, תחומי עיסוק , סוגי שירות ועל ידי כך לא לקבל פניות לא רלוונטיות ובנוסף גם מקבלים זיכוי עבור לידים לא תקינים.

 

בעת קניית לידים איכותיים הקונה תלוי אך ורק ביכולות המכירה שלו ולא פחות חשוב אטרקטיביות המוצר על פני מוצר דומה של המתחרים, 80% מלידים איכותיים נסגרים, השאלה אם זה יהיה אצלך או אצל המתחרים...

 

 

למי מתאים קניית לידים?

לידים בהתאמה אישית

 

בעל עסק שלא רוצה לקחת סיכון כספי עבור עלויות שיווק העסק צריך לנסות לעבוד במודל של תשלום פר ליד בו הוא יודע בוודאות כמה יעלה לו להביא פניה של לקוח פוטנציאלי.

 

כדי לפרסם בגוגל צריך לבנות דף נחיתה, להקים קמפיין ולהשקיע כסף על קניית תנועה וניהול יומי שוטף, מדובר על אלפי שקלים שצריך להוציא מראש לעומת לידים שאפשר לעשות ניסוי בעלות של מאות שקלים בלבד.

 

לא לכל אחד מתאים לקנות לידים, סגירת הליד תלויה במספר פרמטרים : מחיר השירות או המוצר, מוניטין העסק ויכולות המכירה של מי שחוזר ללקוחות הפוטנציאלים, אבל מי שלא קונה ומנסה, לעולם לא יידע...

 

 

מאיפה מגיעים הלידים שאנו נספק לכם?

לידים ממנועי חיפוש

 

הלידים שלנו מגיעים און ליין מפניות של גולשים שחיפשו בגוגל ומילאו טופס בקשה להצעת מחיר.

 

חלק מהלידים מגיעים כאשר "הלקוח הפוטנציאלי" משאיר פניה דרך טופס הצעת מחיר ויתר הלידים עוברים טיוב טלפוני כי הלקוח התקשר.

 

בשלב הבא המערכת האוטומטית שלנו שולחת לבעלי המקצוע את הליד ב SMS, מייל ולמערכת ניהול לקוחות אישית שתקבלנו מאיתנו.

 

כל שנשאר לכם לעשות זה רק ללחוץ על מספר הטלפון של הפונה שמופיע בהודעת ה SMS ולדבר.

 

 

ניתן לבקש גם הצעת מחיר עבור לידים מקפיין פייסבוק, אאוטבריין, יוטיוב, טאבולה ואינסטגרם.

כמה עולה לידים? מחירון לידים איכותיים בחברת IL-BIZ

מחיר לידים

 

אפשר לקנות לידים כמעט בכל מחיר והסיבה היא די פשוטה, מחיר ליד נקבע ע"י מספר פרמטרים :

 

 

1. תדירות קבלת ליד - כל כמה זמן אתה מוכן לקבל את הליד?

2. מספר המתחרים - האם מדובר בתחום בעל תחרות גבוהה או נמוכה?

3. כמות הלידים - כמה לידים אתה רוצה בחודש?

4. איכות הליד - מה מקור התנועה של הליד? גוגל, פייסבוק, האם זה ליד אישי או ליד כללי?

5. ליד בלעדי או ליד מחולק?

 

 

החוכמה היא למצוא את התמהיל הנכון שיביא אתכם לרווחיות, בשביל זה צריך לנסות, רק ניסוי וטעייה ייספקו לכם את התשובות והתוצאה שאתם מחפשים.

 

 

אנחנו מוכרים רק לידים איכותיים, אנשים שמחפשים את בעל המקצוע או השירות על דעת עצמם!

 

 

טווחי מחירי הלידים :

 

לידים לאסתטיקה - 35-100 ש"ח.

 

לידים לניתוחים פלסטיים - 35-100 ש"ח.

 

לידים לטיפולי שיניים - 50-130 ש"ח.

 

לידים לבעלי מקצוע - 35-100 ש"ח.

 

לידים לעורכי דין- 60-200 ש"ח.

 

לידים למספרות- 35-55 ש"ח.

 

לידים בדק בית - 70 ש"ח ליד בלעדי.

 

לידים הסעות מיניבוסים ואטובוסים - 15-45 ש"ח.

 

לידים לגיזום עצים - 50-80 ש"ח ליד.

 

לידים עיצוב פנים - 50-120 ש"ח.

 

לידים לאדריכלים - 70-120 ש"ח.

 

לידים לרואה חשבון 50-150 ש"ח לליד.

 

לידים לאיתור נזילות : 50-70 ש"ח.

 

לידים בניית אתרים -  50-150 ש"ח 

 

לידים קידום אתרים - 150 ש"ח ( ליד מחולק עד 3 חברות )

 

לידים לשיווק בפייסבוק - 50-150 ש"ח.

 

לידים להחזרי מס - בלעדי 35 ש"ח, מחולק ל 2 חברות 22 ש"ח

 

 

המחירים לפני מע"מ.

 

 

אולי יעניין אותך :

מהי הדרך הנכונה לחזור ללידים ( וידיאו )

 

 

נכתב ע״י אילן שוורץ מקדם עסקים באינטרנט משנת 2004, הטקסט עודכן בתאריך 30.07.2023

 

כולם רוצים לשלם רק על תוצאות!

 

למה לקחת סיכון כספי על - הקמה, ניהול חודשי והשקעת הכסף בפרסום עצמו, שאפשר פשוט לשלם על התוצאה?!
 

 

אתם משלמים לחברות קידום האתרים, ומשרדי הפרסום הדיגיטלי הרבה מאוד כסף, ועדיין זה לא מבטיח שתצליחו להיות רווחיים... יגיעו לידים עם מספר טלפון שגוי, וגם אנשים שבכלל מחפשים משהו אחר ממה שאתם מוכרים, ולא לדבר על פניות שלא נמצאות באזור הפעילות שלכם - כל אלה הם לידים שאצלנו לא משלמים עבורם, ומה קורה במצב של כישלון? מצב שהשקעתם הרבה כסף, שילמתם לכולם, וכולם הרוויחו, חברת קידום האתר, משרד יחסי הציבור, גוגל, פייסבוק, טיק טוק, המעצבים, כותבי התכנים, המתכנתים, ורק אתם הפסדתם, העלויות היו מאוד גבוהות ולא הצדיקו את התוצאה, בחישוב מתמטי גיליתם שמחיר ליד יצא מאות שקלים, לנו יש את הפתרון המושלם לבעיה - תשלום פר ליד, ידוע וקבוע מראש! הגדרת תחומי פעילות וערי שירות, במצב הזה, הסיכויי שתרוויחו כסף ולקוחות הוא מאוד גדול.

 

 

אומרים שמי שלא מסתכן לא מרוויח ואני מסכים עם המשפט הזה לחלוטין, ולוקח עליי את הסיכון, אני מאמין בעצמי ולכן אין לי בעיה עם זה.

 

 

אם עדיין לא נפל האסימון , ננסה להסביר בדרך נוספת

מתי צריכה להידלק נורה אדומה?

נורה אדומה

 

כאשר תציעו למשרד הפרסום הדיגיטלי לשלם לפי ליד תקין, ולא לפי דמי הקמה וניהול חודשי והם לא יהיו מוכנים לכך בשום פנים ואופן, זה אומר חד וחלק שהם לא מאמינים ביכולות שלהם להביא לעסק שלכם עבודה, ומצד שני אל תתבלבלו לחשוב שמי שמוכר לידים בלי להקים עבורכם את כל מערך השיווק המטורף הזה של - דף נחיתה אישי הכולל כתיבה שיווקית שכנועית, בניית קמפיין פרסום בגוגל, פייסבוק ושאר רשתות חברתיות, כולל פרסום רימרקטינג וריטרגטינג מתקדם, כזה שיעזור לכם גם בתהליך המכירה והכי חשוב - לקיחת הסיכון של השקעת הכסף בפרסום בגוגל ובפייסבוק - זה ממש לא אותו מוצר! זה יהיה כמו להשוות בין שתיית כוס חלב ביום שרבי כאשר בחוץ 40 מעלות חום לבין לגימת שמפניה ואכילה של מטעמים במסעדה ממוזגת בעלת דירוג של 2 כוכבי מישלן.

 

לכל בעלי המקצוע שרוצים לעבוד "לפי הצלחה", והכוונה שלהם להצלחה, זה אם הם הצליחו למכור... רק אז ישלמו,  אין לנו בעיה לעבוד גם בשיטה הזו, אבל לפני כן, תצטרכו לשלם על חבילת לידים מראש, ולהוכיח שמעבר לזה שאתם בעלי מקצוע מוכשרים, אנשים ישרים ורציניים, אתם גם יודעים למכור.

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.