×


תפריט נגישות

שיווק מרפאות שיניים באינטרנט

שיווק מרפאות שיניים באינטרנט ומחוץ לאינטרנט.

איך לשווק מרפאת שיניים?

איך לא ללכת לאיבוד בים אפשרויות השיווק

 

מרבית רופאי השיניים ובעלי מרפאות השיניים מחפשים באופן מתמיד דרכים אפקטיביות לשיווק הקליניקה שברשותם. היום יותר מתמיד יש הרבה אפשרויות פרסום וקשה לדעת מה יותר טוב לעשות, כתבנו עבורכם מדריך קצר הסוקר את היתרונות והחסרונות של כל שיטת שיווק, קריאה מהנה!

חשבת שכל אחד יכול להיות לקוח שלך...

אם שוק טיפולי השיניים כל כך גדול איך זה שכל כך קשה לגייס לקוחות?!

 

למרות שלכל אדם במדינת ישראל יש בעיות שיניים בשלב כזה או אחר בחיים ונדמה כאילו כולם הם לקוחות פוטנציאלים למרפאת השיניים ורק צריך לעשות פרסום קטן וכולם יבואו, בפועל המצב הפוך, מרפאות שיניים רבות מתקשות להביא לקוחות חדשים לקליניקה שברשותם ונאבקות כל חודש מחדש כמו מרבית העסקים בישראל בצורך להביא פרנסה הביתה.

 

ישנן מספר דרכי שיווק למרפאות שיניים באינטרנט ומחוץ לו, לכל שיטת שיווק יתרונות וחסרונות, לכל רופא שיניים מתאימה שיטת שיווק אחרת, כדי לחסוך כסף וזמן מומלץ לקרוא את כל המדריך לשיווק ופרסום מרפאות שיניים , אנו ניתן סקירה קצרה עבור פרסום, קידום ושיווק מרפאות שיניים בגוגל, פייסבוק, יוטיוב, פרסום באינדקס רופאי שיניים, האם כדאי לקנות לידים למרפאות שיניים או אולי לעשות פרסום פליירים בשכונה או בכלל לפרסם את מרפאת השיניים בעיתון המקומי?

 

בסופו של דבר הצלחת השיווק נמדדת במבחן התוצאה, האם הכנסנו יותר כסף מאשר הוצאנו על השיווק... לא משנה מה תהיה התוצאה... המלצה שלנו היא תמיד לבדוק 2 פרמטרים, כמה עולה לייצר פנייה? ( ליד ) וכמה עולה לגייס לקוח חדש?, נתונים אלה יעזרו לנו לקבל החלטות עבור פרסום ושיווק בעתיד, עוד מעט תופתעו לראות כמה ייקר קידום ופרסום למרפאת שיניים ואיך בכל זאת אפשר לעשות משהו שיביא לקוחות ורווחים.

פרסום מרפאת שיניים בעיתון מקומי

פרסום מרפאות שיניים בעיתונים ומקומונים כבר לא מוצלח כבעבר.... האינטרנט הפך להיות המקום המרכזי עבור פרסום עסקים, רוב תקציבי הפרסום עוברים מהעיתונים, טלוויזיה והרדיו לאינטרנט.

 

למרות שהיום מחלקים עיתונים בחינם והתפוצה היא בעשרות אלפים, עדיין מספר הקוראים מאוד נמוך ואם לוקחים בחשבון שבעיתון מקומי יש בממוצע 120 דפים ורוב האנשים מדפדפים ומרפרפים על כמות קטנה של דפים אז גם כאשר משקיעים במודעת פרסום מקצועית התוצאה שרק מספר עשרות בודדות של קוראים נחשפים למודעה ומי שלא צריך כרגע טיפול שיניים אז אין לו סיבה ליצור קשר עם מרפאת השיינים, זו הסיבה שהטלפון לא מצלצל או שיש רק מספר שיחות בודדות, רוב בעלי המרפאות גם לא בודקים את אפקטיביות הפרסום בעיתון, הכוונה האם השיחה מהלקוח הפוטנציאלי קשורה לפרסום או שזה לקוח שהגיע מהמלצה של חבר, זו הסיבה המרכזית שיש מרפאות שיניים שממשיכות להשקיע כסף בפרסום בעיתונים.

 

 

שורה תחתונה 


עלות הבאת לידים ( פניות ) מעיתון מאוד גבוהה, הפרסום עולה אלפי שקלים והתוצאה בדרך כלל מספר פניות בודדות כך שעלות ליד היא מאות שקלים, לא להתבלבל, פנייה זה לא לקוח...

 

 

החלטתם בכל זאת לפרסם את מרפאת השיניים בעיתון, המלצות לפרסום יעיל 

 

הזמינו שירות מדידת תוצאות פרסום : מספר טלפון ייעודי לצורך הפרסום בלבד הכולל שירות עקוב אחרי לטלפון שלכם, הודעת SMS און ליין על כל שיחה נכנסת מהפרסום כולל מספר הטלפון של הפונה למקרה שהשיחה לא נענתה, דוח חודשי למייל עבור פירוט שיחות כולל מספר המתקשר וזמני שיחה. ניתן להזמין גם מאיתנו את השירות כאן בתחתית הדף דרך טופס צור קשר.

 

עצבו מודעת פרסום מקצועית : גרפיקאי או משרד פרסום אשר מתמחים בעיצוב מודעות לעיתון יגדילו את מספר החשיפות של המודעה ובנוסף מודעה משכנעת תגרום ליותר אנשים להתקשר. עוד כמה טיפים : פרסום בצד שמאל של העיתון מקבל יותר חשיפה מאשר צד ימין, יש לחפש מדור או כתבה רלוונטית למוצר או השירות שלכם, חשוב לבדוק מי עוד מפרסם בדף הנ"ל ובאילו צבעים וגדלים שאר הפרסומות וזאת כדי להשיג בולטות מקסימלית.

פרסום מרפאות שיניים באמצעות חלוקת פליירים וגלויות

מחיר לידים

מתאים כאשר מדובר במרפאת שיניים שכונתית

 

שורה תחתונה :

עלות הבאת לידים באמצעות חלוקת פליירים לתיבות דואר יחסית זולה בתנאי שמתמידים כל חודש באופן קבוע להוציא דיוור. זהו פתרון פרסום יחסית זול ואפקטיבי בהשוואה לשאר חלופות השיווק הקיימות, יש צורך לעצב פלייר מקצועי, להדפיס פליירים ולשלם לחברה אשר מחלקת את הפליירים.

 

מחירון מומלץ לשירותי עיצוב, הדפסת פליירים וחלוקה לתיבות דואר

 

עיצוב פלייר מקצועי : 250-550 ש"ח

 

הדפסת פליירים : תלוי בעיקר בכמות, ככל שמדפיסים יותר פליירים כך המחיר יורד, אנו ממליצים לשלוח בקשה לקבלת 4 הצעות מחיר מאתר בית דפוס בקליק עבור : הדפסת פליירים

חלוקת פליירים : 4-18 אגורות פר פלייר, תלוי בכמות , ניתן לקבל עד 4 הצעות מחיר עבור : חלוקת פליירים

פרסום ושיווק מרפאות שיניים בפייסבוק

פרסום מרפאות שיניים בפייסבוק הוא פתרון לא זול אך אם אתם עם הגב אל הקיר ואין עבודה אז כדאי לנסות

 

שורה תחתונה :

עלות הבאת לידים מפייסבוק לא ניתנת לחיזוי ומכיוון שלא מדובר בגולשים אשר מחפשים טיפולי שיניים אנחנו צריכים שהפרסום שלנו יגיע לכאלה שכן צריכים והכל עניין של גודל חשיפה ומזל. בפייסבוק יעלה כ 25 ש"ח חשיפה ל 1,000 אנשים ומי יודע לכמה אנשים נצטרך להגיע עד שנקבל פנייה שתוביל לגיוס לקוח חדש.

 

יתרונות פרסום בפייסבוק עבור מרפאות ורופאי שיניים : אפשרות לפרסם לפי חתך עיר, גיל, מין ומאפיני מיקוד נוספים, מקצוען פרסום בפייסבוק יודע לפרסם ללקוחות של מרפאות שיניים מתחרות אך מניסיון שלנו אל תתלו בזה הרבה תקוות, הפרסום בעיקר תדמיתי, יכירו את מרפאת השיינים אבל בין היכרות לבין להכניס לקוח "בדלת" המרחק רב.

 

טיפים לפרסום מרפאות שיניים בפייסבוק

 


לצורך פרסום בפייסבוק כדאי לעצב סדרת מודעת פרסום מקצועיות הכוללות מספר מסרים שיווקיים, יש צורך בדף עסקי בפייסבוק למרפאת השיינים ולא פחות חשוב דף נחיתה מקצועי עצמאי. אנו ממליצים לקרוא את המדריך : שיווק נכון בפייסבוק

פרסום וקידום מרפאות שיניים בגוגל

מאוד אפקטיבית אך מצד שני גם מאוד יקרה

 

פרסום רופאי שיניים בגוגל יביאו לקוחות חדשים למרפאה אך בסבירות גדולה עלויות הפרסום יהיו יותר יקרות מההכנסות.

 

שורה תחתונה :

 

פרסום בגוגל אדוורדס : מתאים בעיקר לרשת מרפאות שיניים אבל מרפאת שיניים מקומית לא תצליח להיות רווחית, עלויות קליקים ( כניסות לאתר ) מאוד גבוהות 4-49 ש"ח לקליק בודד, כדי להביא פנייה יש צורך בממוצע בעשר כניסות לאתר, כדי לסגור לקוח יש צורך בממוצע בחמש פניות.

 

עלות לידים בגוגל למרפאת שיניים : 40-490 ש"ח תלוי במילת החיפוש המבוקשת וצריך לזכור שחלק מהפניות לא יהיו רלוונטיות...

 

פרסום בגוגל אדוורדס מצריך השכרת שירות ממקדם אתרים מקצועי ובניית דף נחיתה.

 

מחירון מומלץ עבור פרסום מרפאות שיניים בגוגל

 


הקמת קמפין חד פעמי בגוגל אדוורדס 2,000-2,500 ש"ח

ניהול חודשי של קמפיין הפרסום : 15% מתקציב הפרסום המושקע.

קידום אתר בגוגל אורגני : 1,500-6,000 ש"ח חודשי, גוגל אורגני אלה תוצאות החיפוש ללא תשלום.

במידה ואתם מחליטים לקדם את אתר מרפאת השיניים בגוגל, מומלץ לבקש עד 4 הצעות מחיר מחברות קידום אתרים מקצועיות עבור : קידום אתר בגוגל

 

טבלת חיפושים ומחירים בגוגל אדוורדס לטיפולי שיניים

פרסום מרפאות שיניים ביוטיוב

בעיקר תדמית ומיתוג ופחות גיוס לקוחות

 


לידים למרפאות שיניים מפרסום ביוטיוב, בעיקר תדמית ומיתוג ופחות גיוס לקוחות. אנשים גולשים ביוטיוב לצורך הנאה וגם כדי ללמוד דברים חדשים, סרטון שמפרסם רופא שיניים לא יהיה טוב כמו סרטון שמסביר איך להתמודד עם בעיות שיניים וכדומה....

 

שורה תחתונה :

 

עלות הפקת לידים מפרסום ביוטיוב יקרה מכיוון שזה  מצריך צילום ועריכה של סרטוני וידאו, תמיד יש את האפשרות של "עשה זאת בעצמך" ומצד שני אפשר להזמין שירות צילום סרטון תדמית מקצועי למרפאת השיניים, מומלץ לקבל רעיונות והצעות מחיר ממספר חברות להפקת סרטוני וידאו לעסקים, נסו באתר צילום בקליק

פרסום רופאי שיניים באתרי אינדקס ופורטלים

לרוב זה פרסום בחינם 

 

פרסום באתרי אינדקס רופאי שיניים בדרך כלל הוא בחינם, יש כפתור בשם הוסף אתר לאינדקס רופאי השיניים ולאחר הרשמה קצרה הפרסום שלכם מופיע באתר.תזכרו שחינם באינטרנט זה בדרך כלל בזבוז זמן!

 

ישנם אתרים ופורטלים לפרסום מרפאות שיניים בהם התשלום עבור הפרסום הוא חודשי, המחיר משתנה מאתר לאתר, שורה תחתונה תצטרכו לבדוק ולחשב היכן כלכלי עבורכם לפרסם ,כמה עולה לכם להפיק פנייה? וכמה עולה להביא לקוח חדש לקליניקה?

 

שורה תחתונה :

 

מחיר הפקת לידים מאתרים ופורטלים לטיפולי שיניים בעסקת פרסום ותשלום חודשית בדרך כלל תהיה גבוהה יותר מאשר "לסגור" מחיר פר ליד.

קניית לידים לטיפולי שיניים

הדרך הטובה ביותר לגייס לקוחות במחיר שפוי

 

 

שורה תחתונה : פתרון יעיל ביותר!

 

מחירון מומלץ לידים לטיפולי שיניים :

 

קניית ליד בלעדי : 120-250 ש"ח פר ליד, יקרה ומיותרת מאחר שהלקוח הפוטנציאלי בכל מקרה לא יסתפק בהצעת מחיר ושירות אחת.

קניית ליד מחולק : 50-70 ש"ח פר ליד, העסקה הכי טובה שתעשו!

 

לידים לטיפולי שיניים מחברה א' זה לא אותם לידים שמציעה חברה ב'.... אם היה לכם ניסיון מר עם לידים אז הסיבה יכולה להיות לידים לא איכותיים או הבעיה אצלכם בתהליך המכירה.

כדי לסגור יותר לידים צריך להתרכז בלידים איכותיים אשר מגיעים ממנועי חיפוש, הזמן עד שחוזרים ללקוח הוא קריטי ביותר , חשוב לחזור מיד עם קבלת הליד!

 

 

 

פרטים נוספים : לידים לטיפולי שיניים

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.