×


תפריט נגישות

רימרקטינג וריטרגטינג

מחפשים פרסום מסוג רימרקטינג וריטרגטינג?

 

מה זה רימרקטינג וריטרגטינג ולמה זה טוב?

רימרקטינג וריטרגטינג

 

פרסום רימרקטינג וריטרגטינג זה לא דיוור במייל!

 

פרסום רימרקטינג זה "שיווק מחדש" במאות ואף אלפי אתרים ואפליקציות לגולשים אשר חיפשו משהו ספציפי, מדובר על פרסום מודעות טקסט ובאנרים עם תמונות אשר "רופדים" אחרי הגולש כמעט בכל אתר אשר הוא גולש אליו וזה יוצר סוג של "שטיפות מוח".

 

פרסום ריטרגטינג - ריטרגטינג זה "טירגוט" לגולשים מאוד ספציפיים, אנו נקרא לזה פרסום למאגרי מידע, רשימות ורשומות. זה יכול להיות פרסום ללקוחות קיימים או פרסום לכאלה שהשאירו פנייה אך לא הפכו להיות לקוחות ואפילו פרסום ללקוחות של עסקים מתחרים.

 

חסכון כספי - במקום לפרסם לכולם שזה אומר גם למי שלא מחפש ולא צריך את הפתרון שלכם, תחסכו הרבה כסף בכך שתפרסמו לקהל מאוד ממוקד ובעל הסיכוי הגבוהה ביותר להיות לקוחות שלכם, מפרסמים רבים טועים כאשר הם מנסים לפרסם לכולם, זה לא עובד, גם בטווח הארוך אף אחד לא זוכר את הפרסום ובחישוב עלות מול רווח זה פשוט לא כלכלי.

 

 

רימרקטינג לאתר אינטרנט?

רימרקטינג לאתרי אינטרנט

רק 1%-1.5% מהגולשים שמבקרים באתרי אינטרנט משאירים פנייה, זהו אחוז מאוד קטן, רוב המבקרים ממשיכים לחפש פתרונות וחלופות באתרים דומים נוספים, אנחנו יודעים מה הם חיפשו אך אין לנו מושג למה הם לא השאירו לנו פנייה, עכשיו תדמיינו שאנחנו ממשיכים לפרסם לאותם אנשים אך בדרכים שונות ובמסרים נוספים ולכן אפשר לייצר פניות חדשות ממוקדות לתחום ההתעניינות שאנחנו מפרסמים, בנוסף חובה להמשיך לפרסם גם לאותם גולשים שכבר השאירו לנו פנייה וזאת מכיוון שלאחר שיטוט במספר אתרים נוצר מצב שנשכחנו לחלוטין.....

 

כך שלא משנה אם אתה שיפוצניק, רופא שיניים, מעצב פנים או מוכר דגים בשוק הכרמל... אנחנו יודעים לאתר את האנשים שמחפשים בדיוק את מה שאתה מוכר ולעשות להם פרסום "שטיפות מוח" במאות אתרי אינטרנט ואפליקציות והכל באמצעות דפי נחיתה ודרך רשת האתרים שברשותינו.

 

 

למי אפשר לפרסם באמצעות ריטרגטינג ורימרטינג?

למי אפשר לפרסם?

 

1. רשימת הלקוחות אצלכם בעסק.

 

2. רשימת האנשים שפנו אליכם אך לא הפכו להיות לקוחות.

 

3. פרסום לאנשים שגולשים באתרים ספציפיים כולל האתר שלכם.

 

4. פרסום לגולשים שבקרו בדפים ספציפיים.

 

5. פרסום ללקוחות של מתחרים שלכם.

 

 

מה צריך בשביל לעשות פרסום מסוג רימרקטינג וריטרגטינג? או במילים אחרות למה לא כל חברת פרסום מתאימה!

 

החלק הכי חשוב והלא פשוט זה לאתר את הקהלים המתאימים עבורך בזמן המתאים ושזה עוד אקטואלי!

 

בשביל לפרסם לאנשים שגלשו באתרכם לא צריך הרבה מעבר למספר שורות קוד שמוסיפים לאתר ובעשר דקות עבודה ניתן גם להוריד מהמחשב רשימת טלפונים או מיילים של לקוחות קיימים וכאלה שרק השאירו פנייה אבל זו רק ההתחלה בכל התהליך....

 

הכלים הסטנדרטים לפרסום שמציעים פייסבוק וגוגל אינם מספיקים כדי להגיע לקהל הממוקד ורק יבזבזו לכם די הרבה כסף, הם ממש טובים לסינון הסופי של דברים סטנדרטים כגון עיר, גיל, מין וכדומה.

 

כמעט כל אתר בישראל "עוקב אחרי הגולשים" ויודע מי חיפש מה... בשביל לפרסם כמו מקצוענים צריך גישה לנתונים "בזמן אמת" ולצורך כך חובה שיהיה לחברה שמפרסמת אתכם גישה לאתר מוביל או מספר אתרים רלוונטיים לתחום שבו אתם מחפשים לקוחות, אם אין תנועה מאסיבית וממוקדת של גולשים אז לא יהיו לכם מספיק גולשים פוטנציאלים לפרסום.

 

איך תבדילו בין מקצוען לחובבן? תשאלו את חברת הפרסום שאיתה תרצו לעבוד אם יש להם את היכולת לדוגמא לפרסם לגולש שמנוי בעיתון הארץ, חבר בקופת חולים מכבי, יש לו כרטיס אשראי בחברת ישראכרט, חשבון בבנק הפועלים ומכשיר אייפון.

 

 

לאילו תוצאות יש לצפות מכזה פרסום?

תוצאות מפרסום

 

מבחינת ניראות וחשיפות אי אפשר יהיה לפספס אתכם, כמות הצפיות שתקבלו תהיה במאות אלפים ואף מיליוני צפיות אך לגבי כמות פניות או "סגירת עבודות" ולקוחות חדשים תהיה קטנה אך מאוד איכותית ומבחינה כספית סביר להניח שגם מאוד רווחית ואם תהיו ריאליים ותשכילו להבין כי זה עוזר למטרת קידום העסק בטווח הקצר והארוך וכי כל לקוח חדש אחראי לאפקט שרשרת נוסף של הבאת לקוחות חדשים מפה לאוזן רק אז תראו את המחזור והעסק גדלים משנה לשנה.

 

יש להבין כי לכל סוג של פרסום יש סיכון, ההצלחה אינה מובטחת, הרבה גורמים משפיעים על התוצאה ואת חלקם אנו מצליחים לאתר וחלקם נשארים נסתרים מהעין ומההבנה ולפעמים התוצאה הרצויה מגיעה רק לאחר מספר חודשים אחרי שסיימנו לפרסם.

 

בשיטת הפרסום הנ"ל יש גם אלמנט של ניסוי וטעייה, לא כל סוג קהל שאנו בוחרים לפרסם לו מצליח להיות רווחי ולכן אנו עוקבים אחר דבר שנקרא "מחיר ההמרה" או במילים אחרות כמה עולה להביא פנייה? בתהליך זה אנו מורידים את מה שלא עובד ומעבירים תקציב לפרסום קהלים שמצליחים להניב תוצאה חיובית.

 

 

חשיבה לטווח ארוך

 

לא כל השקעה כספית בפרסום צריך למדוד באופן ישיר של כמה השקעתי ומה הרווחתי בסוף אותו חודש... בחינה של מצבת לקוחות קיימים של עסק תראה כי חלק גדול מהלקוחות הגיעו בעקבות המלצות מלקוחות קיימים שגייסנו באמצעות פרסום וללא אותו פרסום לא הייינו מצליחים לגייס שרשרת מאוד ארוכה של לקוחות קיימים, החוכמה היא להתמיד בפרסום, גם חברת קוקה קולה הגדולה לא מפסיקה לעולם לפרסם ותאמינו לי שלא חסר להם לקוחות ולכן חשוב להבין ולהפנים שהלקוחות הפוטנציאלים וגם אלה אשר כבר קיימים אצלכם בעסק, צריכים כל הזמן לראות אתכם, בטווח הארוך פתאום תראו שהעסק גדל, וזה המפתח להצלחה.

 

 

פיתחנו מערכת מדידה מיוחדת עבור פרסום רימרקטינג וריטרגטינג שבאמצעותה אנו מבדילים בין לקוחות חדשים, לקוחות חדשים חוזרים ולקוחות נוטשים שהצלחנו להחזיר, בכל חודש תקבלו מאיתנו דוח מתקדם עבור הפעילות הנ"ל.

 

 

איפה רואים את הפרסום?

איפה הפרסום

 

נכון להיום קשה למצוא אתר אינטרנט שלא משלב פרסומות של גוגל, זה נקרא בשם רשת התוכן של גוגל, בעולם הפרסום אין מי שמשלם יותר טוב מגוגל ולכן כמעט כל האתרים הקטנים והגדולים הצטרפו לשיטת הפרסום הזו, אתרי חדשות, כלכלה, ספורט, תרבות, אתרים מקצועיים בכל נושא אפשרי: וואלה, Ynet, גלובס, כלכליסט, ספורט 5, יוטיוב, הארץ, מאקו, כמה עולה, אתרי שירות 10 ועוד...

 

פרסום רימרקטינג וריטרגטינג אפשר לעשות גם בפייסבוק ולמעשה עבור בעלי מקצוע ונותני שירות שפונים לצרכן הישראלי ורוצים להשתמש בשיווק הנ"ל ללקוחות מישראל יש כאן אפשרות לקבל כיסוי ממוקד קהל של קרוב ל 100%.

 

כמה עולה פרסום רימרקטינג וריטרגטינג?

כמה עולה פרסום 

ריטיינר חודשי של 2,000 ש"ח.

 

המחיר כולל , עיצוב באנרים, הקמת קמפיין פרסום בגוגל ופייסבוק, מערכת ניהול לידים, טלפון מאסקיו והתראות SMS.

 

 

המחיר אינו כולל הקמת דף נחיתה ואת תקציב הפרסום עצמו.

 

 

המחיר הנ"ל אינו כולל מע"מ.

רימרקטינג וריטרגטינג מתקדם נכתב בתאריך ע"י אילן שוורץ מקדם אתרים ועסקים באינטרנט ועודכן בתאריך 24.08.2020

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.