×


תפריט נגישות

פרסום בגוגל אדוורדס או קידום אתר אורגני

מה זה קידום אתרים בגוגל? מה צריך לדעת לפני שעושים קידום בגוגל? מה עדיף לעשות, פרסום בגוגל אדוורדס או קידום אורגני?

 

רוצה להיות ראשון בגוגל?

 

גוגל

 

אם ענית כן על אחד מהשאלות הבאות אז אתה צריך קידום אתר מקצועי בגוגל!

 

 

לא הצלחת למצוא את האתר בדף הראשון בגוגל?

 

האתר סובל מאלרגיה לגוגל והוא יורד בתוצאות החיפוש במקום לעלות?

 

האתר נמצא בדף הראשון בגוגל אבל אין כמעט פניות?

 

רוצה לדעת מחירי פרסום בגוגל אדס לדף הראשון עבור התחום שלך?

 

מה עדיף לעשות בתחום שלך, קידום אורגני או פרסום ממומן?

לגוגל יש הרבה לקוחות עבורך! אבל האם אתה יודע להביא אותם בלי להפסיד כסף?

קידום אתרים בגוגל או פרסום בגוגל אדס? מדריך קצר ולעניין!

 

להשיג את המטרה ועדיין להישאר רווחי...

 

להגיע לדף הראשון בגוגל זה פשוט וקל, אבל להיות במקום הראשון בגוגל וגם להישאר רווחי, זו משימה לא פשוטה בכלל.

 

להיות בדף ראשון בגוגל עם מילות מפתח לא מתאימות או תמחור גבוה, משמע להפסיד כסף!

 

ישנן הרבה מילות מפתח רלוונטיות לתחום שבו אתה עוסק, אשר יביאו לאתרך כמויות נכבדות של גולשים, אך הצרה היא שגולשים אלו לא ישאירו כסף באתרך, הם יקראו וינצלו את המידע החינמי שיש לאתרך להציע, יעתיקו כמה רעיונות ואתה לא תראה מהם אפילו פנייה בצור קשר.

 

בעיה הפוכה, היא קידום בגוגל לדף הראשון במילות מפתח שאין בהן כמעט חיפושים, מכאן אפשר להבין למה לאתר אין כמעט כניסות ופניות. בשל חוסר ידע ולא באשמתם, נופלים בעלי אתרים רבים למלכודת של תשלום חודשי קבוע לפרסום בדף הראשון בגוגל אדוורדס עבור מספר צירופי מילים, כאשר רק על הנייר נראה שהמילים הנבחרות טובות... למעשה, המילים הנבחרות טובות, אבל רק לחברת קידום האתרים שמפרסמת ומשלמת לגוגל עבור הפרסום בשיטת "ההקלקות", ומכיוון שאין כמעט הקלקות, "הם גוזרים" כ 90% מהכסף שהשקיעו בעלי האתרים בפרסום, בהמשך ישנו קישור לסרטון וידאו המראה איך לבדוק כמה מומלץ לשלם עבור קידום אתר בגוגל.

 

 

קידום רווחי בגוגל - מה עדיף לעשות, קידום אורגני או קידום מודעות בתשלום? ולמה לפעמים פשוט חבל על הכסף...

 

כדי לבצע קידום אורגני בגוגל צריך ידע וזמן, כדי לבצע קידום ממומן צריך ידע וכסף.

 

 

כמה זמן לוקח לקדם אתר אורגני בגוגל? התשובה שלנו היא כל החיים... מתחילים לראות תוצאות משמעותיות לאחר כ 4 חודשים, אבל ברגע שמפסיקים לעבוד, האתר מתחיל להראות סימני נסיגה בתוצאות החיפוש.

 

כמה עולה לעשות קידום אתר אורגני בגוגל? תלוי איזו חברה לקידום אורגני תיקחו למשימה, בגדול, עבודת קידום זו כתיבה של טקסטים איכותיים וקישורים רלוונטיים לדפי האתר, המחירים נעים בין 2,500-5,000 ש"ח לחודש . הרדיפה האינסופית אחרי מילות מפתח ספציפיות, שהרבה פעמים גם אם בסוף מגיעים לדף הראשון, לא מצדיקה את ההשקעה הכספית ויכולה בקלות לטשטש ולהשכיח שכל מה שבעל האתר רוצה זה להיות רווחי... 

 

עוד לפני שהאתר מגיע לדף הראשון במילה הכי קלה לקידום, תצטרכו לחכות לפחות 4 חודשים שבהן כנראה תיפרדו במינימום מ 10,000 ש"ח וכל חודש הבור התקציבי רק גודל, צריך עצבים של ברזל בשביל להמתין למשהו שאולי לא יקרה... ובאותו זמן להוציא הרבה כסף... כן, הסיכון הכספי הוא נטו שלכם, אם מישהו מתחייב לתוצאות והוא לא גוגל או אלוהים, אז כנראה מדובר בפינוקיו, שקודם חושב על הכסף שירוויח, ורק אחרי זה עליכם הלקוחות, גם אם תגיעו לדף הראשון בגוגל במספר מילות מפתח, לא בטוח שתצליחו להיות רווחיים, בשביל להיות רווחיים, צריך להביא די הרבה פניות רלוונטיות וגם להצליח "לסגור" אחוז לא קטן מהן.

 

כלי מאוד חשוב וטוב לבצע הערכה של כדאיות הפרויקט, הינו "כלי מילות המפתח של גוגל" אשר יציע את רוב מילות המפתח הרלוונטיות והממוקדות לתחום העיסוק שלך. בכלי מילות המפתח ניתן לקבל הערכה של כמות חיפושים כוללת לתנועת גולשים ריאלית שתגיע מאותן מילים לאתרך, לאחר מכן, להחליט בסופו של דבר לאילו מילות מפתח כדאי לבצע קידום אורגני ולאילו מילות מפתח כדאי לבצע קמפיין פרסום בתשלום, ומהן אותן מילות מפתח "חולות" שיש להוציא לאלתר מתהליך הקידום, כדי למזער עלויות ונזקים.

 

שיווק אתר בגוגל - פשוט, מהיר ובעיקר משתלם!

שיווק אתר בגוגל

לפני 20 שנים היו שואלים למה לפרסם בגוגל? היום שואלים האם לפרסם בגוגל או בפייסבוק?

 

 

 יעילות ומהירות - פרסום בגוגל, זו הדרך הטובה, המהירה והיעילה ביותר שיש היום להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט לעסק שלכם, תוך שעות ספורות, אפשר לאתר אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שאתם מציעים.

 

 חסכון כספי – פנייה רק ללקוחות פוטנציאלים רלוונטיים ובשיטת הפרסום הכי הוגנת שיש, תשלום PPC Pay per click , תשלום רק עבור גולשים שבקרו בפועל באתרכם.

 

 ללא התחייבות - שיווק באינטרנט בקצב, בזמן ובתקציב שלכם, אין סיכוי לחרוג מתקציב הפרסום שהחלטנו עליו מראש, ניתן בכל רגע נתון להפסיק את הפרסום, להקפיא או להגדיר ימים ושעות פעילות קבועות מראש.

 

 מיקוד - פנייה רק לקהל יעד רלוונטי: פילוח לפי מילות מפתח, איזור גיאוגרפי, שפה וברשת המדיה ניתן לפרסם לפי "מיקוד הקשר" בדפים רלוונטיים לתחום שבו אנו מפרסמים, והכל בעשרות אלפי אתרי נישה שעובדים עם גוגל.

 

 השורה התחתונה - גוגל מספקת כלי מדידה וסטטיסטיקות עבור כמות כניסות וכמות פניות, לכן אנו יכולים לדעת בוודאות כמה עולה לנו כניסה ממוצעת לאתר, כמה עולה לנו "להביא" פנייה ואילו מילות מפתח מביאות לנו את התוצאות הטובות ביותר.

 

אם משלמים כסף על מילת מפתח שלא מביאה הכנסות, אז כאילו זרקנו כסף לפח, אנחנו יודעים לאתר את המילים "החולות" כבר בהתחלת תהליך הקידום ולהוציא אותן לאלתר מקמפיין הפרסום.

 

כמה זמן לוקח לעשות קידום אתר לדף הראשון?

נפריד בין 2 מקרים

 

קידום אתר אינטרנט אורגני למקום בולט בדפים הראשונים בגוגל, דורש בין 4-6 חודשים של עבודה מורכבת ואינטנסיבית של מקדם אתרים מקצועי ומנוסה, כמו שכבר כתבנו בתחילת המדריך, לקדם אתר אורגני בגוגל זו עבודה לכל החיים, הפסקתם לקדם? המתחרים פשוט יעברו אתכם בתוצאות...

 

הרבה בעלי אתרים מפסיקים לקדם את האתר לאחר חצי שנה מסיבות כלכליות ואחרות, לכן אכתוב שוב את המסר המרכזי בכל סיפור הקידום האורגני בגוגל: יש לקחת בחשבון שגם לאחר שמשיגים את היעד המיוחל יש להשקיע הרבה שעות עבודה בשימור התוצאות, אחרת, האתר יורד בתוצאות החיפוש בתהליך הדרגתי מתון, אם המתחרים שלכם עובדים ומתקדמים ואתם "נשארים" במקום... מתישהו הם יעקפו אתכם.

 

פרסום בגוגל אדוורדס

 

בשונה מקידום אורגני בגוגל, כאשר מפרסמים בגוגל אדוורדס, האתר שלכם יכול להגיע לדף הראשון בתוצאות תוך 10 דקות בלבד. צריך לקבוע את תקציב הפרסום היומי ואת הסכום המקסימלי לתשלום עבור "הקלקה" על מילת מפתח, יש  לקבוע ימים ושעות שבהן הפרסום פעיל, ניתן לעשות שינויים ושיפורים במודעות ובתקציב הפרסום בכל רגע נתון.

 

איך לא להפסיד כסף בפרסום אתרים בגוגל אדוורדס?

אם אתם משלמים יותר מדי כסף עבור הפרסום בגוגל אדוורדס ועל הדרך גם לא רואים תוצאות, אז או "שנפלתם" לעסקת קידום גרועה, או שחברת הפרסום שלקחתם לא מקצועית, ולפעמים הכל נראה טוב אבל התנועה לאתרכם לא מגיעה מהכסף שאתם משלמים על הפרסום...

 

לרוב, עסקת פרסום בתשלום חודשי קבוע עבור מספר מילות מפתח זו הונאה!

 

אני רוצה להראות לכם סרטון וידאו בו אני מראה איך לבדוק על מה אתם משלמים לחברות הפרסום בגוגל אדוורדס : כמה באמת עולה לפרסם בגוגל?

 

למה פרסום בגוגל אדוורדס זה עסק למקצוענים בלבד?!

מקצוענים בקידום

מומחה פרסום בגוגל אדוורדס יודע איך לדרג את מודעת הפרסום גבוה יותר, לשלם עבור כל הקלקה מחירים נמוכים משמעותית מהמתחרים, ע"י כך להצליח לחסוך ללקוח שלו מאות ועד אלפי שקלים בחודש. בנוסף לחיסכון הגבוה, הגדלת הרווח תעשה גם על ידי מודעות ודפי נחיתה יותר ממירים, במילים פשוטות, מודעות הפרסום ודפי הנחיתה באתר עוברים שיפור מתמיד ולכן גם כמות הפניות שתקבלו מהלקוחות הפוטנציאלים, תעלה בהתמדה וזאת מבלי להגדיל את תקציב הפרסום החודשי. 

 

מקדם אתרים מקצועי צריך לדעת לקרוא ולהבין סטטיסטיקות, הנתונים מראים מה צריך לעשות, היכן הפרסום רווחי והיכן יש לעשות שינויים כדי להגיע למצב של רווחיות.

 

לא עושים שינויים רק ע"פ אינטואיצייה, תהליך נכון של ניסוי וטעייה מצריך יכולות של כתיבה שכנועית ועיצוב שיווקי, לרוב מקדמי האתרים אין את הכישורים הנ"ל ושילובם של מעצב אינטרנט וקופירייטר בעבודות הקידום, רק מייקרת, מאריכה ומסרבלת את העבודה, במקום משהו פשוט ומהיר, נכנסים למורכבות שהיא ממש מיותרת, לעסק קטן אין את היכולות הכלכליות לשלם למספר אנשי מקצוע ולכן היתרון הגדול יהיה לעבוד עם מקדם אתרים מוכשר שמלבד עבודת הקידום, יודע לכתוב באופן יצירתי, להבין סטטיסטקיות וגם לעצב.

 

אם לא עושים קידום אורגני בגוגל אז לפחות תשקיעו באופטימיזציה לתכני האתר?

אופטימיזציה לאתרי אינטרנט

קידום אתר בגוגל זה "עסק" לא זול, אם החלטתם לוותר על זה, אז לפחות תבצעו השקעה חד פעמית עבור אופטימיזציה לאתר. אופטימיזציה חד פעמית תעלה את כמות הכניסות לאתר בכל יום, זאת מכיוון שהאתר יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, בנוסף לכך, גם יופיע במילות מפתח רלוונטיות חדשות.

 

אופטימיזציה נעשית בעיקר לתוכן האתר, שינוי כותרות, הוספת מילות מפתח, שינוי צפיפות ויחס משקל בין מילות המפתח המקודמות, סידור היררכיית קישורים פנימיים בין הדפים השונים, סידור היררכי לפי חשיבות דפי האתר ועוד...

 

מומלץ לכל בעל אתר אינטרנט להזמין שירות אופטימיזציה לתכני האתר.

 

קידום ופרסום בגוגל באמת עובדים!

פרסום בגוגל עובד

 

קידום אתרים בגוגל הוא התחום "החם" ביותר ברשת האינטרנט, ישנם מיליוני אתרים וכל אחד מהם מנסה למשוך אליו כמה שיותר גולשים. את עיקר התחרות מרכז מנוע החיפוש של גוגל ש"תופס" כ 92% מפלח שוק מנועי החיפוש בישראל.

 

בניית אתר אינטרנט מעוצב ושיווקי ככל שיהיה לא ישיג את מטרתו אם לא יבקרו בו גולשים רלוונטיים. 

 

הדרך להשגת גולשים ממוקדים ורלוונטיים עוברת בדף הראשון של גוגל, הדרך להגיע לדף הראשון של גוגל היא באמצעות תהליך הנקרא קידום אתרים בגוגל.

 

העיקרון החשוב ביותר שעל פיו עובדת גוגל, הוא עניין הרלוונטיות, חשבתם פעם למה אתם ואחרים כל הזמן חוזרים לחפש בגוגל ולא עוברים למנוע חיפוש אחר? אתם מוצאים את מה שחיפשתם כבר בתוצאות של הדף הראשון, אם התוצאות לא היו טובות... סביר להניח כי הייתם מחפשים חלופות אחרות. אותו דבר כאשר אנחנו רוכשים פרסום בגוגל, אנו קונים רק תנועה רלוונטית וממוקדת לתחום שבו עוסק האתר שלנו, לכן זה פשוט עובד ומייצר לנו הכנסות כל פעם מחדש.

 

גולש שמחפש בגוגל הוא לקוח פוטנציאלי בסבירות מאוד גבוהה, גולש אשר יושב מול "מלבן חיפוש ריק" צריך גם לחשוב מה לכתוב? אנשים לא יושבים וכותבים דברים משום מקום, קודם הם חושבים על משהו שבדרך כלל הם גם צריכים... ורק לאחר מכן, הם מחפשים את אותו הדבר, לכן גולש שמחפש בגוגל הוא כבר מגיע עם דעה מגובשת, הוא יודע מה הוא רוצה וכעת כל שנישאר לו, זה לבדוק את החלופות העומדות לפניו, הכוונה היא האם הוא יזמין ממך? או מהמתחרים שלך? אם לקמפיין פרסום בגוגל נבחר מילות מפתח נכונות, אז בקלות נאתר גולשים שנמצאים צעד אחד בלבד לפני רכישה.

 

רוצה לקדם את אתרך בגוגל באופן עצמאי?

קבל כמה טיפים ודוגמא 

 

 

כדי לעשות קידום אתר לבד, הכי חשוב למצוא את מילות המפתח המתאימות, אלה שיצליחו להביא את הגולשים הרלוונטיים. בשלב הבא, יש לבנות טבלה עם נפח תנועה עבור חיפוש של כל מילה, את הנתונים הנ"ל ניתן לקבל באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. לאחר מכן אפשר יהיה לדעת מה היקף שוק החיפושים שזה בעצם כמות הלקוחות הפוטנציאליים החודשיים.

 

לאחר שיש לנו את הנתון של כמות האנשים שמחפשים בחודש את השירות שאנו מוכרים, אפשר להכין תוכנית עבודה אשר משלבת בין קידום אורגני לבין קידום ממומן.

 

קידום אתר אורגני בגוגל זה תהליך מתמיד ואינסופי, אחרת אתרי המתחרים "יעברו" את אתרך בתוצאות החיפוש, לכן צריך לקחת בחשבון שזו עבודה שלא מסתיימת, צריך גם לדעת לבחור באילו מילות מפתח כדאי להשקיע זמן ובאילו מילות מפתח כדאי להשקיע כסף, ע"י שימוש בחלופת הפרסום הממומן בגוגל אדוורדס.

 

מילת המפתח שהגולש כותב מראה מה "המרחק" שלו מרכישה של המוצר או השירות ?

 

דוגמא 

 

נניח לקוח רוצה לרכוש מחשב, סביר להניח שבשלב הראשון אותו לקוח לא יודע איזה סוג מחשב מתאים לו?

ולכן הוא יכתוב במנוע חיפוש : קניית מחשב או חנות מחשבים...

 

לאחר כניסה למספר אתרים, הוא יהיה יותר ממוקד, מפני שהוא כבר פחות או יותר יודע מה ההבדלים בין סוגי המחשבים השונים .. מחשב נייד או נייח? איזה גודל מסך מתאים לו, האם המסך יהיה מבריק או מאט... ועוד לא הזכרנו נתונים טכניים כאלה ואחרים.

 

כעת הוא יחזור למנוע החיפוש, יכתוב משהו יותר ממוקד, עד שלבסוף הוא יחליט שהוא רוצה מחשב מסוג X ומדגם Y , כעת סביר להניח שאת אותו מחשב ספציפי הוא יחפש ברשת, כעת הגיע שלב השוואת המחירים.

 

ככל שהחיפוש יותר ממוקד, כך הלקוח "יותר קרוב" לקנייה, התחרות עבור אותו מושג חיפוש תהיה גבוהה יותר ביחס לחיפושים דומים כלליים יותר, גם המחיר יהיה בהתאם, גבוה יותר.

 

כמה עולה לפרסם בגוגל? 

 

שקל

 

מחיר פרסום בגוגל אדס

1,200 ש"ח לחודש.

לא כולל תקציב הפרסום.

 

כולל עיצוב דף נחיתה, מערכת ניהול לידים.

 

* אצלנו תקבלו הרבה יותר לידים על הכסף ולכן אנו מאפשרים לנסות חודש אחד ללא התחייבות!

 

________________

 

מחיר קידום אתר אינטרנט אורגני בגוגל

 

2,500-5,000 ש"ח לחודש.

 

כולל הקמת אתר, מערכת ניהול לידים, כתיבת תכנים, קידום למגוון מילות מפתח בתוצאות החיפוש ועיצוב באנרים.

 

* התחייבות מינימום 6 חודשים.

 

________________

 

מחיר אופטימיזציה לתוכן אתר לקידום בגוגל

 

150 ש"ח שעת עבודה.

 

מתאים עבור אתרי אינטרנט קיימים.

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.