×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

לידים

23-03-2024 14:04

לידים

לפנות אליי רק בווצאפ בבקשה אני סוכן ביטוח תתנו לי מחיר ישר ולעניין לכל ליד תודה רבה
26-03-2024 16:44

לידים

30-03-2024 18:41

לידים

31-03-2024 11:49

לידים

whatsapp
17-04-2024 08:43

ניצול הזדמנויות באינטרנט

המדריך להצלחה בחיים ובעסקים - פרק ראשון

כסף קל מניצול הזדמנויות באינטרנט

 

איך למצוא "שדות נפט" באינטרנט?

 

מה דעתך לעשות כסף קל מניצול הזדמנויות? פקח עיניים ואוזניים.

בחיים יש הרבה הזדמנויות אבל את רובן אנחנו פשוט לא רואים, ולמה אנחנו לא רואים?

חוסר ריכוז או יותר מדויק אנחנו לא נותנים מספיק תשומת לב ומחשבה לדברים שקורים מסביבנו...

מתי בדרך כלל שמים לב להזדמנות? כאשר כולם כבר שם...

 

ברגע שכבר כולם עושים את אותו דבר זה כבר לא כלכלי ואפשר לעבור לחפש את הדבר הבא, אני חושב שכבר בשלב הבהלה שכולם רצים לקנות או להשקיע, כאשר כולם בשיא ההתלהבות זה הזמן הכי טוב לצאת, המציאות מראה שתמיד מעטים מרוויחים והרוב הגדול מפסיד.

אני אוהב לקרוא להזדמנויות שדות נפט, כמו כל שדה נפט בסוף הוא מתייבש ונגמר... השאלה מתי אתה מצליח להגיע אליו? רוב האנשים קונים שדות נפט יבשים.

אותו דבר קרה בשוק הדירות... בהתחלה קומץ קטן הבין כי המציאות הטובות נמצאות בדירות מכינוס נכסים... לאחר שכולם כבר גילו והבינו את זה המחירים עלו וזה כבר לא היה כל כך אטרקטיבי....

אותו דבר באינטרנט, היו הרבה טרנדים חולפים... מכירות פומביות, אתרי מכרזים, הייתה שנה שהרווחנו הרבה כסף מייצור לידים בתחום הניתוחים פלסטיים ( לידים אלו פניות של לקוחות פוטנציאלים ) את הלידים מכרנו למנתחים פלסטיים, ברגע שהרבה חברות קידום אתרים נכנסו לשוק, כל אחד נתן לנו נגיסה קטנטונת, כמות הלידים ירדה משמעותית והתחרות גם חתכה את המחיר... אז עד שמשהו טוב צריך להפיק ממנו את המקסימום.

אתן לכם דוגמא פרקטית לניצול הזדמנות

 

איך עשיתי בשעה רווח של קצת מעל 5,000 ש"ח

 

ערב אחד בצפייה בטלוויזיה לאחר החדשות בערוץ 2 אני רואה שיש תוכנית על תמ"א 38, מי שלא יודע מה זה? מדובר על חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, באותה תקופה היו לנו 3 לקוחות שרכשו את אותו ליד מחולק, אנחנו קבלנו עבור כל ליד סה"כ 65 ₪, ישר הבנתי שאני חייב לפרסם במיידי בגוגל כי במהלך התוכנית ולאחריה הולכים להיות מבול של פניות, בתוך שעה הגיעו 92 לידים, השקעתי באותה שעה בסביבות 700 ₪ שהפיקו לי קרוב ל 6,000 ₪ , היו גם כמה עשרות פניות ביום למחרת כתוצאה מהשיח שנוצר בעקבות התוכנית.

ההמלצות שלי למי שרוצה למצוא הזדמנויות

 

לא להמציא את הגלגל, במקום לפעול בשוק שלא קיים ולחשוב שאתם הולכים להיות בו מובילים, עדיף למצוא שוק ענק מלא במתחרים ולתת בו נגיסה קטנה.
תתרכזו בעיקר במה שאתם עושים היום ותחשבו איך להגדיל את המכירות הנוכחיות שלכם.

כדי להיות תמיד בעניינים, תתחברו בטויטר ובפייסבוק לכל המתחרים שלכם וכך תמיד תהיו מעודכנים במה שהם עושים, לא רק שזה יאפשר לכם להגיב במהירות לפעילויות שיווק, מבצעים ומוצרים חדשים שהם מוציאים לשוק, התחרות תגרום לכם לרצות תמיד להתקדם ולהשתפר.

שהייתי בן 21 אבא שלי שאני מאוד מעריץ אותו ואת החוש העסקי החד שלו, אמר לי משהו שאף פעם לא אשכח, עסק שלא מנסה להתקדם וכל הזמן עומד במקום לאט לאט ידרדר, פחות לקוחות ופחות הכנסות, לכן אף פעם אל תפסיקו להתפתח ולהשתפר וזה המתכון להצלחה!

וידאו ניצול הזדמנויות,  נכתב וצולם בשנת 2011

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.