קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

מיתוג עסקים

מחפשים מיתוג מקצועי לעסק או חברה?

אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני!

תחשבו על זה...

 

יש לך אתר אינטרנט מאוד יפה אבל הוא לא מביא לך לקוחות לעסק? אתה בעל מקצוע מעולה אבל תדמית העסק משדרת חוסר מקצועיות? הלקוחות לא זוכרים את העסק שלך ואולי אפילו לא מכירים אותו? שלחת דיוור עם עיצוב של מיליון דולר אבל בכיס קבלת רק שקלים?

 

מיתוג עסקים וחברות כחלק מתהליך עיצוב שיווקי

בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל

 

 עיצוב שיווקי ימשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי כבר בשניות הראשונות שהוא רואה את המותג או הפרסום שלך.

 היכולת להעביר מסר במינימום מילים.

 היכולת לשכנע באמצעות העברה של תחושות ולהפעיל את חושי הלקוח.

 מיתוג עסקים זה להראות ללקוח שלך שהוא הגיע למקום הנכון!

 אתה חייב לבלוט מעל כל המתחרים!

 אני אדאג שיהיה רק אחד כמוך, יחיד ומיוחד.

 ביצוע מיתוג תדמית לעסקים וחברות על ידי בניית קו עיצובי ייחודי בהתאמה לאופי העסק ולקהל היעד.

 כדי להשיג יתרון שיווקי על המתחרים צריך לבנות תדמית אחידה וזכירה בשילוב "הצעת מכר" ייחודית ונבדלת משאר המתחרים.

 אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני ולכן העסק שלך חייב תדמית אשר תשדר אמינות ומקצועיות.

 

המוטו שלי בקידום עסקים : "בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל", במילים אחרות עסק שלא נראה טוב מבחינת תדמית העסק משדר חוסר אמינות ומפסיד הרבה לקוחות ולכן חובה לעשות מיתוג לעסק.

לאינטרנט יש חוקים ושפה משלו ואני כמשווק עסקים ששפת האינטרנט היא שפתי השנייה יכול לקדם גם את העסק שלך ולהביא לך לקוחות חדשים כבר היום.

מה אתה מעדיף לעסק שלך, עיצוב יפה או עיצוב שיווקי שמשיג תוצאה?

 

 

על טעם וריח אין מה להתווכח, לרובנו יש טעם שונה ולכל אחד תמיד יש ביקורת לגבי משהו שהוא לא אוהב והיה רוצה לשנות בעיצוב. גולש שלא אוהב או אפילו נרתע מהעיצוב פשוט יוצא מהאתר בתוך שניות וכך נכון הדבר לגבי שאר מוצרי הפרסום והשיווק, לכן אני בדעה שככל שלפחות אנשים יהיה מה להגיד על העיצוב כך יגדל הסיכוי להביא אלינו את הלקוחות וכדי להצליח במטרה זו העיצוב צריך להיות מינימליסטי, לתת תחושות אווירה, להעביר מסר בודד ולתמוך בדבר החשוב שזה הטקסט.

על סגנון עיצוב יהיו מיליון דעות לטוב ולרע, אבל על אסתטיקה וניקיון יש אחדות דעים ולשם אני מכוון, עיצוב נקי, זורם בעל כיתוב קריא עושה את העבודה עם התוצאות הטובות ביותר.

מעצבים עושים דברים מדהימים אבל בעיקר לתיק העבודות שלהם וזאת כדי שאתה הלקוח תגיד WOW וגם בכדי שהעיצוב המרשים יביא להם עוד לקוחות ועבודות. אם לא תשלב איש שיווק במערך בניית קונספט העיצוב והמיתוג כנראה שתפסיד לקוחות ועבודות והבעיה היא שלעולם לא תדע בכלל שהפסדת...

 

כתיבה שכנועית ועיצוב שיווקי הם מאוד אפקטיביים להגדלת כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים וגם הם מקלים על תהליך המכירה עצמה וזאת מפני שהלקוח כבר מגיע יותר משוכנע.

 

דף מכירה משכנע יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם אינם צריכים בכסף שאין להם ולכן חשוב מאוד לפנות רק לגולשים רלוונטיים כאלה שמחפשים את המוצר או השירות שאתם מוכרים.

אני ממליץ בשום פנים ואופן לא למכור ללקוח שהשירות או המוצר שלכם אינם מתאימים עבורו, אם תעשו זאת הבעיות יגיעו... זה יעלה לכם בזמן, כסף ועצבים.

 

תחשבו כמו הלקוחות שלכם, תבינו את צרכי הלקוחות ובסוף תתאימו את השירות או המוצר לצרכים שלהם.

דוגמא למיתוג תדמית חברה

 

לוגו, סלוגן, קטלוג, גלויה שיווקית, ברושור, אתר אינטרנט

 

מיתוג תדמית

 

עיצוב ניירת משרדית : מעטפה, דף לוגו, כרטיסי ביקור, חתימה דיגיטלית, מדבקת לוגו לרכב, מדבקות מוצר

 

 

עיצוב מיתוג ותדמית הביאו לנו לקוחות חדשים לחברה!