מחפשים מיתוג מקצועי לעסק או חברה?
תחשבו על זה...
יש לך אתר אינטרנט אבל הוא לא מביא לקוחות לעסק? אתה בעל מקצוע מעולה אבל תדמית העסק משדרת חוסר מקצועיות... הלקוחות לא זוכרים את העסק שלך... לקוחות פוטנציאליים לא מוכנים לשלם את המחיר שאתה מבקש...
בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל
עיצוב שיווקי ימשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי כבר בשניות הראשונות שהוא רואה את המותג או הפרסום שלך.
היכולת להעביר מסר במינימום מילים.
היכולת לשכנע באמצעות העברה של תחושות, ולהפעיל את חושי הלקוח.
מיתוג עסקים זה להראות ללקוח שלך שהוא הגיע למקום הנכון!
העסק שלך חייב לבלוט מעל כל המתחרים!
מיתוג לעסק חדש ושדרוג תדמית לעסק קיים - שיהיה רק אחד כמוך, יחיד ומיוחד.
ביצוע מיתוג תדמית לעסקים וחברות על ידי בניית קו עיצובי ייחודי בהתאמה לאופי העסק ולקהל היעד.
כדי להשיג יתרון שיווקי על המתחרים צריך לבנות תדמית אחידה וזכירה בשילוב "הצעת מכר" ייחודית ונבדלת משאר המתחרים.
אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני ולכן העסק שלך חייב תדמית אשר תשדר אמינות ומקצועיות.
המוטו שלנו : "בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל", במילים אחרות עסק שלא נראה טוב מבחינת תדמית העסק משדר חוסר אמינות ומפסיד הרבה לקוחות ולכן חובה לעשות מיתוג לעסק.
על טעם וריח אין מה להתווכח, לרובנו יש טעם שונה ולכל אחד תמיד יש ביקורת לגבי משהו שהוא לא אוהב והיה רוצה לשנות בעיצוב. גולש שלא אוהב או אפילו נרתע מהעיצוב, פשוט יוצא מהאתר בתוך שניות וכך נכון הדבר לגבי שאר מוצרי הפרסום והשיווק, אי אפשר לרצות את כולם ולכן צריך לכוון לקהל היעד הממוקד ביותר, כדי להצליח במטרה זו, העיצוב צריך להיות מינימליסטי, ברור, לתת תחושות אווירה, להעביר מסר בודד ולתמוך בדבר החשוב - המטרה שרוצים להשיג.
על סגנון עיצוב יהיו מיליון דעות לטוב ולרע, אבל על אסתטיקה וניקיון יש אחדות דעים ולשם צריך לכוון, עיצוב נקי, זורם בעל כיתוב קריא עושה את העבודה עם התוצאות הטובות ביותר.
מיתוג לעסק יכלול כתיבה שכנועית ועיצוב שיווקי, אשר יחד יהיו מאוד אפקטיביים להגדלת כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים, וגם יקלו על תהליך המכירה עצמה, הלקוח כבר יגיע יותר משוכנע.
מיתוג משכנע יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם אינם צריכים בכסף שאין להם ולכן חשוב מאוד לפנות רק ללקוחות פוטנציאליים רלוונטיים, כאלה שמחפשים את המוצר או השירות שאתם מוכרים.
לא מומלץ בשום פנים ואופן למכור ללקוח שהשירות או המוצר שלכם אינם מתאימים עבורו, אם תעשו זאת הבעיות יגיעו... זה יעלה לכם בזמן, כסף ועצבים.
תחשבו כמו הלקוחות שלכם, תבינו את צרכי הלקוחות ובסוף תתאימו את השירות או המוצר לצרכים שלהם.
מחיר עיצוב לוגו : 2,500 ש"ח
כתיבת סלוגן : 1,000 ש"ח
בניית קו עיצובי : 15,000 ש"ח