×


תפריט נגישות

איך לעשות מיליון שקל ב 5 שנים?

איך לעשות מיליון שקל ב 5 שנים או יותר טוב להשיג חופש כלכלי ולהיות משוחרר מדאגות - פרק 11

להיות חופשי מדאגות פיננסיות זה חלומם של רבים ולרוב האנשים אכן זה נשאר בגדר חלום...

 

מיליון שקל זה הרבה מאוד כסף למרות שהיום בשנת 2011 מי שיש לו מיליון שקל כבר לא מיליונר ובקושי יכול עם הכסף לרכוש בית פשוט.

בשביל אנשים פשוטים כמוני להרוויח מיליון שקל זה לא עניין של מה בכך..

לא משנה במה אתה עוסק, אני רוצה להראות לך דרך יעילה ואפקטיבית להשגת המטרה.

כאשר מגדירים מטרות וגם כותבים אותם על דף, הדרך להשגת המטרה נהיית מאוד ברורה.

200,000 ₪ נראה הרבה פחות מאיים ממיליון ₪, זה בדיוק הסכום שצריך להרוויח בשנה כדי לעשות מיליון ₪ ב 5 שנים. בחודש אנחנו צריכים להרוויח 16,666 ₪ , ביום לפי 24 ימי עבודה זה 694 ₪ , לכן המשימה היומית שלי היא להרוויח כל יום 694 ₪, כבר לא נראה בשמים , החלוקה הפשוטה הזו גרמה למשהו שנראה מאוד קשה להשגה להיות משהו ריאלי לחלוטין ואם אתם מוכרים מוצרים שעולים מאות ואולי אלפי שקלים אז זה נשמע אפילו מעט. ברגע שתמצא איך לעשות 694 ₪ ביום אתה תמצא גם את הדרך להכפיל ולשלש את הסכום.

כן אני בטוח שעכשיו אתה חושב אבל איך לעזאזל אני חוסך מיליון שקל ? אני רוצה להראות לכם משהו הרבה יותר טוב ממיליון שקל.

קודם כל נגדיר אדם עשיר ואני כרגע לא מתכוון לשמח בחלקו למרות שאני מאוד מסכים שאדם עשיר הוא זה השמח בחלקו.

מבחינתי אדם עשיר זה אחד שיכול להפסיק לעבוד ולהמשיך לחיות באותה רמה וסגנון חיים, ההכנסה הפאסיבית שלו מספיק גדולה כדי לכסות את הוצאות החיים השוטפות כולל בילויים והתחייבויות שונות וכל דבר בעצם שהוא נהג לעשות בזמן שעבד.

אחד שמספיק לו אפילו הכנסה 5,000 ₪ בחודש והוא יכול להפסיק לעבוד, הנכסים שלו עולים על ההתחייבויות , מבחינתי הוא אדם עשיר.

 

מה צריך לעשות כדי להשיג את אותו חופש כלכלי ?

 

הבעיה הכי גדולה היא לא כמה מרוויחים אלא כמה נשאר בכיס... רוב האנשים אוהבים לחיות טוב כאן ועכשיו. ברגע שמקבלים תוספת במשכורת הם מגדילים את ההוצאות וההתחייבויות, קונים דירה יותר גדולה, מכונית חדשה ונכנסים ליותר חובות ויותר תשלומי ריבית.

את השיעור הראשון שלי קבלתי בשנת 2002 כאשר רכשתי גי'פ ב 155,000 ₪ רק לצורך הבנה כמה זה יקר, רכב משפחתי איכותי היה עולה רק 90,000 ₪ ו 155,000 ש"ח היה אפשר באותה תקופה לקנות דירה בעיר שאני גר בה ( באר שבע ) שמכניסה משכירות כל חודש 1,100 ₪ ובמקום לקנות דירה ולקבל כסף כל חודש, רכשתי רכב ושלמתי הלוואה של 3,600 ₪ כל חודש למשך שנתיים.

 

אז מה למדתי ? שיש דברים שמכניסים לך כסף לכיס ויש דברים כמו רכב שמוציאים לך כסף מהכיס ודי הרבה

 

עד היום לא החלפתי את הרכב ויש לי כסף להחליף בכל רגע נתון לג'יפ חדש , יש רגעים שאני מאוד רוצה לקפוץ לסוכנות ולקנות רכב חדש אבל בכל פעם שאני מגיע לסכום הרכב אני מחליט במקום זאת להשתמש בכסף כמקדמה לרכישת דירה שתכניס לי הכנסה חודשית קבועה, יש לי היום 3 שוכרים ואני בדרך לרביעי....

 

דחיית סיפוקים ומינוף זה לדעתי שם המשחק!

 

הכנסה פאסיבית היא הכנסה שלא צריך לעבוד עבורה, קבלת כסף משכירות של דירה זו הכנסה פאסיבית, גם בחברה שלנו באיי אל ביז חלק נכבד מההכנסות הם פאסיביות.

אני מציע לכל אחד לחשוב איך הוא יכול בעבודה שהוא עושה בה היום להוסיף משהו שייתן לו הכנסה פאסיבית, תחשבו בכיוון של מנוי לשירות , שינוי תמחור מוצרים והוספת ערך מוסף... כל דבר שיצור לכם תזרים של תוספת הכנסה.

המשאב הכי יקר שלנו היום הוא הזמן, כדי להרוויח יותר כסף אנחנו חייבים לשכפל את הזמן, הדרך לשכפול זמן היא העסקת עובדים נוספים, במקום למשוך תוספת כסף למשכורת תמנפו את העסק, תשקיעו בפיתוח ושדרוג, עובדים חדשים וכן מה שתורם להגדלת המחזור החודשי.

 

אם לא מחליפים את הרכב ולא עוברים ישר לווילה אז מתי מתחילים לחיות?

 

הדבר הכי חשוב זה לחיות את הרגע, יש עוד דברים פרט לרכב יוקרתי ודירת פאר...

הדברים הטובים בחיים הם אלו שלא עולים הרבה כסף, מה צריך יותר מלבלות בחיק המשפחה, לצאת לטייל, מסעדה או סרט טוב, קצת ספורט...

חבר טוב ולקוח שלי אלעד שלו אשר עוסק בדיקור סיני , אמר לי איזה יום שטילנו בים צריך להנות מהרגע, תנשום אוויר, תביט סביב, תרגיש את השמש, מה אתה תקוע באייפון שלך, בחיי זה עובד, צריך לעשות במשך היום עצירות, תימתכו את הידיים לצדדים ופשוט תהנו מהרגע.

כן אני יודע , אתם שואלים מתי מגיע הרכב החדש והבית היוקרתי :)

השעון מתקתק והזמן רץ, נצלו את החיים עוד היום, ברגע שההכנסה הפאסיבית הקבועה שלנו מגיע לאותו סכום שמאפשר לנו לשדרג בקלות את החיים , צאו לדרך, זה הזמן !

 

וידיאו איך לעשות מיליון ש"ח ב 5 שנים, נכתב וצולם בשנת 2011

בשנת 2014 יכולתי כבר לפרוש מעבודה אבל עד היום, שנת 2023 אני עובד בכיף ובהילוך נמוך :) 

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.