×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

שיווק בפייסבוק

אולי גם אינסטגרם אולי גם עוד שירותים שלכם
03-03-2024 10:35

לידים

06-03-2024 12:47

לידים

16-03-2024 22:41

לידים

לידים של עורכי דין /מגשרים
17-03-2024 21:44

לידים

23-03-2024 14:04

לידים

לפנות אליי רק בווצאפ בבקשה אני סוכן ביטוח תתנו לי מחיר ישר ולעניין לכל ליד תודה רבה
26-03-2024 16:44

למה עסקים נסגרים?

למה עסקים נסגרים, איך אפשר למנוע את זה? - פרק 9

טיפ קטן שעושה את ההבדל בין הצלחה לכישלון

 

אם אתה מקצועי במה שאתה עושה ומשקיע את כולך בעסק אבל אתה לא מבין למה העניינים לא מתרוממים וכלום לא מצליח כפי שציפת ? אני אספר לך את הסיפור שלי , על טעויות, תובנות..ולאחר מכן מה כן צריך לעשות.

 

מכירים את אתר גרופון ? זה שנמכר תמורת 15 מיליון דולר בתחילת שנת 2011 ? ואחריו קמו עוד כמה עשרות מתחרים....

 

אז עוד לפני שהרעיון הזה נולד בעולם כבר בנינו אותו , תראו את הסקיצה משנת 2004 , עם הסלוגן : היחיד שנותן לך בחצי מחיר, אירוני שהפרויקט הזה ועוד כמה עשרות פרויקטים לא ראו אור עד היום ונשארו בגדר תוכניות מגירה.

 

עכשיו אני אספר לכם על כמה פרויקטים שכן ראו אור ויכלו להיות הצלחה אדירה אך בשל פזיזות וחוסר התמדה נזנחו חודשים ספורים לאחר ההקמה.

 

בסוף שנת 2003 התחלתי את המיזם האינטרנטי הראשון שלי פורטל העיר באר שבע עם שותפי באותם ימים, ישראל בלייכר, נכנסו יחד לעולם לא מוכר, העיתונים שלטו והמחשבה הייתה להתחרות בהם. הקמנו אתר שהיה בו ממש הכל, אנחנו הראשונים בארץ שעשינו כתבות וידאו שטח , האינטרנט היה איטי ולא הכי מתאים לרוב הדברים שעשינו והיום בדיעבד אנחנו יודעים שהקדמנו את זמנינו אבל זו לא הסיבה לכישלון.

 

בפרויקט פורטל ב"ש ההנחה הייתה שכאשר יהיו הרבה גולשים יגיע כסף מפרסום, טעינו בגדול....

 

הגענו ל 43,000 גולשים יוניקים בחודש שזה יותר מכל תפוצת העיתונים בעיר יחד ועדיין לא היו מפרסמים מה שכן העלויות שלנו היו בשמים והפסדנו כסף רב כל חודש.

 

לאחר בדיקה קצרה הבנו שאת רוב הכסף עושים העיתונים ממדור הלוחות, קובייה קטנה של 8 מילים עלתה לצרכן 220 ₪ לחודש, בלוח שלנו היה פירוט מלא כולל תמונות ווידאו, אפשר היה ממש להרגיש את הבית או הרכב, ההברקה הייתה להשתמש בעיתון כמגשר ללוח שלנו באינטרנט, הוספנו למנוע החיפוש, חיפוש ע"פ מספר מודעה כדי שצרכן ימצא את הפירוט בקליק, רכשתי מהעיתון המוביל בעיר כמות פרסום גדולה מראש כך שעלות אותה קוביית פרסום עלתה לנו רק 50 ₪ ועלינו במבצע שחוסך למפרסם 70 ₪ ונותן לו הרבה יותר, חודש בעיתון + עד המכירה באינטרנט + כולל צלם עד הבית ב 150 ₪ בלבד,למרות האטרקטיביות, היה מאוד קשה להביא את האנשים לפרסם, למרות שהפרסומים בלוח עבדו ואנשים הודו לנו על כך עדיין מצאנו את עצמנו יושבים יום יום ומתקשרים לכל מפרסם בעיתון ומנסים לשכנע אותו לפרסם גם אצלנו... לאחר 3 חודשים של עבודה קשה, ויתרנו ועברנו לנסות משהו חדש...

 

הדבר הבא היה בתחום ההיכרויות , רעיון מבריק שגם עבד אבל שוב כסף לא הצליח להביא. באותו זמן אתרי בילוי היו מאוד פופולאריים , אתרים שצלמו תמונות של בליינים כל שבוע והעלו אותם לרשת, צלם היה מוכן לעבוד בחינם תמורת כניסה למועדון ושתייה, לקחתי את הרעיון של אתרי הבילוי שלב אחד קדימה, שלבתי אותו עם קונספט של הכרויות ואינטראקציה בין אנשים, הרבה אנשים לא נרשמים לאתר היכרויות בייחוד עם התמונה בשל מבוכה.

 

הרעיון כאן היה לצלם מישהו פעם אחת וניתן לשלוח לו הודעות פרטיות חסויות לחלוטין והוא גם יכול לענות, ממש שיחה פרטית ... יצאת לבלות, ראית מישהי שמוצאת חן בעינך, לא היה לך את האומץ לגשת.... בבית יש לך עוד הזדמנות.

 

בכל עסק ההוצאה הכי גדולה היא המשכורות של העובדים, מכאן נולד הרעיון הבא... יש לנו את פורטל באר שבע, הוא לא מביא כסף ומשכורות צריך לשלם לכל העובדים.

 

אני זוכר ששאלתי את ישראל, מה דעתך שהלקוחות יעבדו אצלנו בפורטל וגם ישלמו לנו כסף כל חודש ? ישראל ישר אמר לי אין מצב שיש כאלו דברים, גם יעבדו אצלנו וגם ישלמו לנו.. ועוד כל חודש....

 

מכל צוות העובדים השארתי רק את המתכנת והמעצבת ונכנסו לעולם בניית האתרים, היתרון היחסי שלנו על המתחרים היה שאנחנו יודעים להביא גולשים ולבצע קידום בגוגל והבונוס זה פרסום חינם בפורטל.

 

כאן במקרה המצאנו את מה שידוע היום כ "שיטת הקיר של פייסבוק" , פייסבוק עוד לא נולדה...כל לקוח שמפרסם באתרו מאמר, מבצע, דרושים, ודיאו או כל דבר אחר, זה מתפרסם בקיר הראשי של הפורטל, הפורטל עד היום עובד על אוטומט והיום כדי לתת שירות ארצי הוספנו גם את פורטל העסקים של ישראל.

 

בשלוש שנים הראשונות הפסדתי את כל הכסף שהרווחתי כל החיים, אני עובד מגיל 13...

 

בגיל 30 מצאתי את עצמי לוקח הלוואה של 50,000 ₪ כדי להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב, קידום באינטרנט.

עשינו עשרות פרויקטים אישיים שלנו שהמשותף לכולם הוא חוסר התמדה, הקמה, התלהבות ולאחר 3 חודשים גג וויתרנו וקפצנו למשהו אחר שיותר הלהיב אותנו.

רק ברגע שהחלטנו להתמקד ולעשות דבר אחד רק אז התחלנו לעשות כסף.

 

כבר 4 שנים שאנו עולים בהכנסות ב 300% בכל שנה

 

העצה שלי אליכם זו בעצם עצה שקבלתי ממישהו אחר בשלב שבו רציתי לסגור את העסק, הוא אמר לי... יש לך ראש, אתה עושה דברים מדהימים, אתה צריך רק להישאר בסביבה, זה הכל, תישאר יכירו אותך ולא יהיה חסר לך עבודה.

וזו העצה שלי אליכם, להתמיד ולהישאר בסביבה יכול מאוד להיות שאתם ממש רגע לפני הצלחה אבל לעולם לא תדעו זאת כי פרשתם לפני הזמן, באותו הקשר תעשו את כל הדברים הכי טוב שאפשר, אל תחסכו בעיצוב תדמית העסק או בדברים אחרים שחשובים לכם... אם העסק לא הצליח ואתם לא נתתם את המקסימום לעולם יהיו לכם הרהורי חרטה שהיה אפשר לעשות אחרת ויהיו לכם מיליון סיבות למה זה לא הצליח.

 

אם הטיפ הזה יגרום אפילו לעסק אחד לא להיסגר וגם להצליח, עשיתי את שלי 

 

צריך לקוחות חדשים לעסק? נסה שירות : לידים לעסקים

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.