קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

כתיבה שיווקית

מחפשים כותב תכנים מקצועי לאתרי אינטרנט?

כתיבה שיווקית שכנועית לאינטרנט - לחשוב כמו הלקוחות!

מה יותר מרגיז מאתר שהשקעת בו את מיטב כספך וזמנך ולגלות שהוא לא מביא תוצאות?

 

לא משנה מה אתה יודע לעשות וכמה טוב אתה במה שאתה עושה, כדי להביא לקוחות חדשים צריך לדעת להעביר את המסר השיווקי, מי שלא מצליח להעביר את המסר מפספס בגדול.

משקיע כסף בפרסום ועדיין האתר שלך לא מקבל מספיק פניות?

אם התוכן באתרך לא מצליח להשיג את תשומת הלב של הגולשים אז גם גוגל לא יאהב את אתרך!

 

המתחרים שלך עושים יותר מכירות ממך וזאת למרות שהמוצר או השירות שלך טובים יותר? כנראה שהטקסטים באתר שלך לא עובדים!

בשל כך אתה מפסיד הרבה לקוחות וכסף והבעיה היותר גדולה היא שאתה אפילו לא מודע לזה כי אותם לקוחות פשוט לא יצרו איתך קשר.

אם הגולשים לא אוהבים את הטקסטים שלך ולכן ממהרים לצאת מאתרך אז תהיה בטוח שגם גוגל לא אוהב את האתר ולכן הוא לא מדורג בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש. לא היית רוצה שהלקוחות שלך יעשו את מה שאתה אומר להם ותמיד יסכימו איתך...?!

אתה יכול לקבל עכשיו יתרון עצום על המתחרים שלך שבוודאי עדיין לא מכירים את תחום הכתיבה השיווקית שכנועית לאינטרנט.

המומחיות שלנו היא קידום אתרים ולכן אנו משלבים בכתיבה גם אופטימיזציה של התוכן לקידום במנועי חיפוש לרבות קידום בגוגל דבר שיעזור לאתרך להתקדם בדירוג תוצאות החיפוש האורגניות ולקבלת יותר כניסות מגולשים רלוונטיים.

כתיבה שיווקית שכנועית היא מאוד אפקטיבית גם להגדלת כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים וגם היא מקלה על תהליך המכירה עצמה וזאת מפני שהלקוח כבר מגיע יותר משוכנע.

דף מכירה משכנע יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם אינם צריכים בכסף שאין להם ולכן חשוב מאוד לפנות רק לגולשים רלוונטיים כאלה שמחפשים את המוצר או השירות שאתם מוכרים.

אני ממליץ בשום פנים ואופן לא למכור ללקוח שהשירות או המוצר שלכם אינם מתאימים עבורו, אם תעשו זאת הבעיות יגיעו... זה יעלה לכם בזמן, כסף ועצבים.

תחשבו כמו הלקוחות שלכם, תבינו את צרכי הלקוחות ובסוף תתאימו את השירות או המוצר לצרכים שלהם.

מה יקרה באתר שלך ברגע שנהפוך דף עם תוכן רגיל לדף עם תוכן מכירתי עצמתי?

 יותר גולשים יכנסו לאתרך - ללקוחות שלנו היום אין זמן ואין סבלנות, הם מוצפים במסרים שיווקיים, כדי לתפוס את תשומת לבו של הגולש ולגרום לו לבקר באתרך ובכלל לקרוא את מה שיש לך להציע לו יש לכתוב כותרות ממוקדות ורלוונטיות עם דגש על כתיבה יצירתית ומושכת.

 יותר זמן קריאה : ידוע שגולשים בעיקר מרפרפים ולא קוראים את הטקסט בשלמותו ולכן כתיבה שכנועית תעניין אותם בכל פעם להמשיך לקרוא עוד ועוד.

 יותר כניסות מגוגל : כתיבה מותאמת לגולשים וגם למנועי חיפוש ידרגו את אתרך גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

 יותר פניות : כתיבה שיווקית שכנועית תגרום ליותר לקוחות פוטנציאלים להשאיר אצלך פרטים באתר.

 יותר לקוחות : יותר לידים יגדילו את הסיכוי "לסגור יותר עסקאות" וטקסט יותר משכנע יחסוך לך זמן ומאמץ במכירה עצמה.

מה דעתך לקבל גם כתיבה שיווקית בחינם וגם סוכן מכירות לעסק בחינם?

כתיבה שיווקית שכנועית ועיצוב מתאים יהפכו את אתר האינטרנט שלכם לסוכן מכירות מממולח ולמקדם מכירות מדרגה ראשונה.

כתיבה שיווקית מקצועית לא רק תשכנע את הגולשים לעשות איתך עסקים אלא גם תגדיל את אמינות ומקצועיות העסק דבר שיקל עליך במכירה עצמה.

השקעה חד פעמית עבור כתיבה שיווקית שכנועית תביא לך בהמשך הכנסה קבועה כל חודש.

דף מכירה מקצועי באתר האינטרנט מביא הרבה יותר במבחן התוצאה, מספיק שיפור של אחוזים בודדים ביחס ההמרה, דמיינו אפילו רק לקוח אחד נוסף כל חודש, כמה זמן ייקח לכם להחזיר את ההשקעה ולהגיע לרווח? נכון מאוד, תוך זמן קצר מתקבל החזר מהיר על ההשקעה והשאר רווח נטו שרק הולך וגדל מחודש לחודש ומשנה לשנה.

אם אתם מפרסמים בגוגל, בפייסבוק או באינטרנט בפרט והטקסט שלכם לא מספיק משכנע זה כמו לזרוק כסף לפח.

באינטרנט התוכן הוא המלך וגוגל הוא האלוהים. אנחנו מציעים לך להזמין שירות קופירייטינג עבור דף מכירה אחד לאתרך ולראות במו עינך שכתיבה שכנועית אכן אפקטיבית.

בדיקה השוואתית פשוטה של לפני ואחרי כתיבה שיווקית שכנועית לאתרי אינטרנט תראה כי ישנה עליה ביחס ההמרה, הכוונה כי היחס בין הכניסות לדף הנחיתה לבין מספר הפניות יעלה.

האם אתה מעדיף כתיבה יפה או משכנעת?

הרבה קופירייטרים כותבים יפה ואפילו גם מעניין אך לא משכנע ולכן גם לא אפקטיבי.

 

קופירייטינג לאינטרנט שונה מכתיבה לדפוס ולא רק בגלל החשיבות לכתוב בהתאמה למנועי חיפוש, תחשבו איך אתם רואים ותופשים את ההבדל בין קריאה ממסך מחשב לבין קריאה מדף נייר?

לכן כתיבה שיווקית לאינטרנט מצריכה ידע וניסיון שאין לקופירייטר שמתמחה בכתיבה לפליירים ודפוס.

באינטרנט ניתן למדוד את אפקטיביות הכתיבה ולכן אתם חייבים לבדוק על מה אתם משלמים!

איך בודקים איכות של תוכן בדף אינטרנט? בתוכנת סטטיסטיקות של האתר ומומלץ להשתמש בגוגל אנליטיקס, ניתן לראות זמן שהייה בדף, דבר שמראה שהגולש אכן מתעניין וקורא, יש לבדוק האם אחרי קריאה בדף הנ"ל הגולש יוצא מהאתר או ממשיך לגלוש בדף אחר באתר, הכי חשוב זו השורה התחתונה, מה יחס ההמרה, מה אחוז הפניות ביחס למספר הכניסות לדף.

בניגוד לדפוס, באינטרנט אין בעיה בכל רגע נתון לשנות, להחליף ואף למחוק טקסטים ולכן נכון וכדאי לבצע השוואה עקבית בין 2 גירסאות של דפי טקסט, דבר שיביא לשיפור מתמיד של התוצאות.

כתיבה לאתרי אינטרנט היא צורת כתיבה ייחודית בפני עצמה – ומי שלא יבין זאת, פשוט יישאר מאחור!

גם מי שיש לו כישרון כתיבה, והוא כותב הברכות והחרוזים בכל אירוע משמעותי, עדיין לא מובטח לו כי אותו כישרון כתיבה שבו ניחן יעזור לו לקדם אתרים במנועי חיפוש, ובעיקר בגוגל הנפוץ שבהם. לשם כך עליו ללמוד כתיבה לאתרי אינטרנט – מדובר על כתיבה עם חוקים משלה.

מהי כתיבה לאתרים?

כתיבה לאתרים

כתיבה לאתרים היא כתיבת תוכן המתאימה לאינטרנט ובעיקר למנועי החיפוש, היא כתיבה אשר משפיעה בצורה משמעותית על מקומו של אתר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש, ומכאן גם כמובן על מספר הגולשים שנחשפים לאתר, לחברה שעומדת מאחוריה, ולסיכוייה של אותה חברה להגדיל את חוג לקוחותיה ואת המכירות שלה.

אנשי מקצוע לומדים להכיר את גוגל ואת שאר מנועי החיפוש, את הטכנולוגיה בה הם משתמשים לדירוג תוצאות החיפוש, את האלגוריתמים שלהם וכותבים תוכנה וטקסטים בהתאם לאותם חוקים. קופירייטר מקצועי לכתיבת תכנים לאתרים, לא רק שיודע לכתוב, הוא גם עוקב אחרי גוגל, לומד אותו ויודע להשתמש בו לצרכי קידום אתרים. מתקיים כאן לאורך כל הדרך משחק של חתול ועכבר בין מפתחי האלגוריתמים של מנועי החיפוש לבין הכותבים והמתכנתים לצורך קידום אתרים.

כתיבת מאמרים לאתרים - כתיבה שתהיה אפקטיבית צריכה להכיל מספר מאפיינים :

1. הכתיבה צריכה לכלול מספר מילות מפתח משמעותיות בפיזור אופטימלי. לגוגל כלי מחקר מתאימים העוזרים לבחירת מילות מפתח ולאופטימיזציה של קוד ותוכן האתר.

2. הכתיבה צריכה לכלול כותרת מפתה ועליה להיות בעלת מסרים קצרים ומדויקים, ללא מלל מיותר, לא להרבה אנשים יש זמן וסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים.

3. הכתיבה צריכה להתמקד בלקוח הפוטנציאלי ולא במוצר - מה יעשה המוצר ללקוח, מה הוא ירוויח אם יקנה / ישתמש בו, למה כדאי לו לרכוש ועוד.

4. כתיבה לאתרי אינטרנט צריכה להכיל דרכי התקשרות נוחות תוך השארת פרטים במקום בולט לעין, בדרך קלה ומהירה.

5. על הכתיבה לפנות אל הרגש.

6. לעיתים קרובות חשוב שהכתיבה תאפשר מקום לתגובות של הגולשים – אלה הופכים את האתר למתחדש במהירות.

מחירון כתיבת תכנים לאתרי אינטרנט.

כמה עולה כתיבה שיווקית לאתרים?

כתיבת תכנים מחירים

מחיר כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט 

60 א"ג למילה

 

מחיר כתיבה שיווקית שכנועית

80 א"ג למילה

 

מחיר כתיבת פוסט לפייסבוק וגוגל כולל עיצוב

250 ש"ח

 

המחירים כוללים שילוב מילות מפתח בטקסט ואופטימיזציה לקידום בגוגל

 

המחירים הנ"ל אינם כוללים מע"מ.

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!