×


תפריט נגישות

כתיבה שיווקית

מחפשים כותב תכנים מקצועי לאתרי אינטרנט? כתיבת פוסטים משכנעים לפייסבוק? או אולי יותר טוב... טקסטים שמייצרים לידים שמוכרים בעשרות אלפי שקלים כל חודש!

כתיבה שיווקית שכנועית לאינטרנט - לחשוב כמו הלקוחות!

מה יותר מרגיז מאתר שהשקעת בו את מיטב כספך וזמנך ולגלות שהוא לא מביא תוצאות?

 

לא משנה "כמה בעל מקצוע טוב אתה", כדי להביא לקוחות חדשים צריך לדעת להעביר את המסר השיווקי, מי שלא מצליח להעביר את המסר מפספס בגדול.

 

 

משקיע כסף רב בפרסום אתרך ועדיין לא מקבל מספיק פניות?

אם התוכן באתרך לא מצליח להשיג את תשומת הלב של הגולשים אז גם גוגל לא יאהב את אתרך!

 

המתחרים עושים יותר מכירות ממך וזאת למרות שהמוצר או השירות שלך טובים יותר? כנראה שהטקסטים באתר שלך לא עובדים!

 

זו הסיבה שאתה מפסיד הרבה לקוחות וכסף, אבל הבעיה היותר גדולה היא, שאתה אפילו לא מודע לזה כי אותם לקוחות פשוט לא יצרו איתך קשר.

 

אם הגולשים לא אוהבים את הטקסטים, ולכן ממהרים לצאת מאתרך, אז תהיה בטוח שגם גוגל לא אוהב את האתר, לכן הוא לא מדורג בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש. לא היית רוצה שהלקוחות שלך יעשו את מה שאתה אומר להם ותמיד יסכימו איתך...?!

 

אתה יכול לקבל עכשיו יתרון עצום על המתחרים שבוודאי עדיין לא מכירים את תחום הכתיבה השיווקית שכנועית לאינטרנט.

 

המומחיות שלנו היא קידום אתרים, ולכן אנו משלבים בכתיבה גם אופטימיזציה של התוכן לקידום במנועי חיפוש, לרבות קידום בגוגל, דבר שיעזור לאתר להתקדם בדירוג תוצאות החיפוש האורגניות ולקבל יותר כניסות מגולשים רלוונטיים.

 

 

כתיבה שיווקית שכנועית היא מאוד אפקטיבית, גם להגדלת כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים, וגם היא מקלה על תהליך המכירה עצמה וזאת מפני שהלקוח כבר מגיע יותר משוכנע.

 

 

דף מכירה משכנע יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם אינם צריכים בכסף שאין להם ולכן חשוב מאוד לפנות רק לגולשים רלוונטיים, כאלה שמחפשים את המוצר או השירות שאתם מוכרים.

 

בשום פנים ואופן לא מומלץ למכור ללקוח שהשירות או המוצר שלכם אינם מתאימים עבורו, אם תעשו זאת הבעיות יגיעו... זה יעלה לכם בזמן, כסף ועצבים.

 

תחשבו כמו הלקוחות הפוטנציאלים, תבינו את צרכי הלקוחות ובסוף תתאימו את השירות או המוצר לצרכים שלהם.

 

 

מה יקרה לאתר ברגע שהופכים דף תוכן רגיל לדף שיש בו תוכן מכירתי עצמתי?

 

 יותר גולשים יכנסו לאתרך - היום לגולשים באינטרנט אין זמן ואין סבלנות, הם מוצפים במסרים שיווקיים וכדי לתפוס את תשומת לבו של הגולש, לגרום לו לבקר באתרך ובכלל לקרוא את מה שיש לך להציע לו, יש לכתוב כותרות ממוקדות ורלוונטיות עם דגש על כתיבה יצירתית ומושכת.

 

 יותר זמן קריאה : ידוע שגולשים בעיקר מרפרפים ולא קוראים את הטקסט בשלמותו, לכן כתיבה שכנועית תעניין אותם בכל פעם להמשיך לקרוא עוד ועוד.

 

 יותר כניסות מגוגל : כתיבה מותאמת לגולשים וגם למנועי חיפוש, ידרגו את אתרך גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

 

 יותר פניות : כתיבה שיווקית שכנועית תגרום ליותר לקוחות פוטנציאלים להשאיר אצלך פרטים באתר.

 

 יותר עסקאות : יותר לידים יגדילו את הסיכוי "לסגור יותר עסקאות" וטקסט יותר משכנע יחסוך לך זמן ומאמץ במכירה עצמה.

 

 

מה דעתך לקבל בנוסף לכתיבה השיווקית גם סוכן מכירות לעסק ובחינם?

 

כתיבה שיווקית שכנועית בשילוב עיצוב מתאים וקמפיינר מוכשר, יהפכו את דף הנחיתה לסוכן מכירות מממולח ולמקדם מכירות מדרגה ראשונה.

 

כתיבה שיווקית מקצועית, לא רק תשכנע את הגולשים לעשות איתכם עסקים, אלא גם תגדיל את אמינות ומקצועיות העסק, דבר שיקל על המכירה עצמה.

 

 

השקעה בכתיבה שיווקית שכנועית, בלי להשקיע כסף בפרסום, זה כמו לקנות פרארי ולהמשיך לנסוע באוטובוס, והשקעה בפרסום "במקום הלא נכון" משולה לתאונה ללא ביטוח מקיף.

 

 

דף מכירה מקצועי מביא הרבה יותר במבחן התוצאה, אך בלי להשקיע כסף בשיווק, אף אחד לא יקרא מה יש לכם להציע לעולם, ומצד שני גם קמפיין פרסום שהוא לא מקצועי, יגרום לכם להוציא יותר כסף מאשר ההכנסות.

 

 

אם אתם מפרסמים בגוגל, בפייסבוק או באינטרנט בפרט, והטקסט שלכם לא מספיק משכנע זה כמו לזרוק כסף לפח.

 

 

באינטרנט התוכן הוא המלך, גוגל הוא האלוהים ופייסבוק הוא הסגן שלו ולכן חובה להזמין טקסט שיווקי שכנועי.

 

 

מה לדעתך עדיף, כתיבה יפה או כתיבה משכנעת?

הרבה קופירייטרים כותבים יפה ואפילו גם מעניין, אך לא משכנע ולכן גם לא אפקטיבי.

 

 

קופירייטינג לאינטרנט שונה מכתיבה לדפוס ולא רק בגלל החשיבות לכתוב בהתאמה למנועי חיפוש, תחשבו איך אתם רואים ותופשים את ההבדל, בין קריאה ממסך מחשב, או טלפון נייד לבין קריאה מדף נייר?

 

ולכן... כתיבה שיווקית לאינטרנט מצריכה ידע וניסיון שאין לקופירייטר שמתמחה בכתיבה לפליירים ודפוס.

 

 

באינטרנט ניתן למדוד את אפקטיביות הכתיבה, זו סיבה טובה לבדוק על מה משלמים!

 

 

איך בודקים איכות של תוכן בדף אינטרנט?

בתוכנת סטטיסטיקות של אתר האינטרנט, ומומלץ להשתמש בגוגל אנליטיקס, ניתן לראות זמן שהייה בדף, דבר שמראה שהגולש אכן מתעניין וקורא, יש לבדוק האם אחרי קריאה בדף הנ"ל הגולש יוצא מהאתר או ממשיך לגלוש בדף אחר באתר, הכי חשוב זו השורה התחתונה, מה יחס ההמרה, מה אחוז הפניות ביחס למספר הכניסות לדף.

 

בניגוד לדפוס, באינטרנט אין בעיה בכל רגע נתון לשנות, להחליף ואף למחוק טקסטים, ולכן נכון וכדאי לבצע השוואה עקבית בין 2 גירסאות של דפי טקסט, דבר שיביא לשיפור מתמיד של התוצאות.

 

 

כתיבה לאתרי אינטרנט היא צורת כתיבה ייחודית בפני עצמה – ומי שלא יבין זאת, פשוט יישאר מאחור!

 

 

גם מי שיש לו כישרון כתיבה, והוא כותב הברכות והחרוזים בכל אירוע משמעותי, עדיין לא מובטח לו, כי אותו כישרון כתיבה שבו ניחן, יעזור לו לקדם אתרים במנועי חיפוש, ובעיקר בגוגל הנפוץ שבהם. לשם כך עליו ללמוד כתיבה לאתרי אינטרנט – מדובר על כתיבה עם חוקים משלה.

 

 

מהי כתיבה לאתרים?

כתיבה לאתרים

 

כתיבה לאתרים, היא כתיבת תוכן המתאימה לאינטרנט ובעיקר למנועי החיפוש, היא כתיבה אשר משפיעה בצורה משמעותית על דירוגו של אתר בתוצאות מנועי החיפוש, ומכאן גם כמובן על מספר הגולשים שנחשפים לאתר, לחברה שעומדת מאחוריה, ולסיכוייה של אותה חברה להגדיל את חוג לקוחותיה ואת המכירות שלה.

 

אנשי מקצוע לומדים להכיר את גוגל ואת שאר מנועי החיפוש, את הטכנולוגיה בה הם משתמשים לדירוג תוצאות החיפוש, את האלגוריתמים שלהם וכותבים תוכנה וטקסטים בהתאם לאותם חוקים. קופירייטר מקצועי לכתיבת תכנים לאתרי אינטרנט, לא רק שיודע לכתוב, הוא גם עוקב אחרי גוגל, לומד אותו ויודע להשתמש בו לצרכי קידום אתרים. לאורך כל הדרך, מתקיים כאן משחק של חתול ועכבר, בין מפתחי האלגוריתמים של מנועי החיפוש לבין הכותבים והמתכנתים לצורך קידום אתרים.

 

 

ניתן להשכיר אצלנו אתר אינטרנט בריטיינר חודשי וליהנות משירותי כתיבה, קידום אורגני בגוגל ויצירת לידים.

 

 

כתיבת מאמרים לאתרים - כתיבה שתהיה אפקטיבית צריכה להכיל מספר מאפיינים

 

1. הכתיבה צריכה לכלול מספר מילות מפתח משמעותיות בפיזור אופטימלי. לגוגל כלי מחקר מתאימים העוזרים לבחירת מילות מפתח ולאופטימיזציה של קוד ותוכן האתר.

 

2. הכתיבה צריכה לכלול כותרת מפתה ועליה להיות בעלת מסרים קצרים ומדויקים, ללא מלל מיותר, לא להרבה אנשים יש זמן וסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים.

 

3. הכתיבה צריכה להתמקד בתועלות עבור הלקוח הפוטנציאלי ולא במוצר עצמו - מה יעשה המוצר ללקוח, מה הוא ירוויח אם יקנה / ישתמש בו, למה כדאי לו לרכוש ועוד.

 

4. כתיבה לאתרי אינטרנט צריכה להכיל דרכי התקשרות נוחות תוך השארת פרטים במקום בולט לעין, בדרך קלה ומהירה.

 

5. על הכתיבה לפנות אל הרגש.

 

6. לעיתים קרובות חשוב שהכתיבה תאפשר מקום לתגובות של הגולשים – אלה הופכים את האתר למתחדש במהירות.

 

מחירון כתיבת תכנים לאתרי אינטרנט וסטוריטיילינג לפוסטים בפייסבוק שמביאים לידים שמייצרים הרבה כסף!

 

 

כמה עולה כתיבה שיווקית לאתרים ודפי נחיתה?

כתיבת תכנים מחירים

תרנגולת של קופירייטר

 

כתיבה שיווקית היא כתיבה שנולדה בעמל רב ולאחר צירי לידה קשים, והפכה ליצירה טקסטואלית שמספקת לבעליה באופן קבוע, לידים איכותיים חמים שהופכים ללקוחות ועבודות בעסק. 

 

 

מחירון כתיבת תוכן ושירותי קופירייטינג

 

מחיר כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט : 40 אגורות למילה.

 

מחיר כתיבת תוכן לקידום בגוגל : 60 אגורות למילה.

 

מחיר כתיבה שיווקית שכנועית : 1 ש"ח למילה.

 

מחיר כתיבת פוסט קצר לפייסבוק : 150 ש"ח.

 

מחיר כתיבת סטוריטיילינג 1.5 ש"ח למילה.

 

 

* לכל "רמת כתיבה" יש קופירייטר אחר.

 

 

דוגמא לטקסטים שעובדים בשביל הלקוחות שלנו כל יום וכל הלילה, לא נחים לרגע ומייצרים רגעים של עושר שמובילים להרבה רגעים של אושר.

 

רשמים מהפגישה שלי עם עו"ד יניב אור

 

מה לך ולחוק הירושה

 

אודות בקטנה על רופא אסתטיקה גדול

 

 

נכתב ע״י אילן שוורץ מקדם עסקים ואתרים באינטרנט משנת 2004, הטקסט עודכן בתאריך 23.03.2021

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.