×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

לידים

10-09-2024 22:15

לידים

אשקלון
17-09-2024 09:36

שיווק בפייסבוק

שלום ובוקר טוב, אודה לקבלת הצעת מחיר כתובה(במייל) עבור הבאים: 1. קמפיין ליצירת לידים חמים לעסק - כאשר הקו המנחה הוא לקוחות עם כספים נזילים מעל 300 אל"ש המעוניין לבחון חלופת השקעה(לפקדון בנקאי, תיקי השקעות מנוהלים, תיק מיועץ בבנק, פוליסות חסכון וכו) 2. לשלב 2 דפי נחיתה ברשתות כמו פייסבוק + טאבולה למשל ואו מכתבות תוכן רלוונטיות בעולמות פיננסים, שוק ההון, חסכון ויצירת ערך ותשואה. הצעת המחיר חייבת לכלול את כלל העלויות הישירות ואו הנלוות עבור פרויקט פיילוט זה שמיועד לכחודשיים ועד לסוף נובמבר. אנו מצפים כי קמפיין כזה משולב בדפי נחיתה וניהול חכם יוליד בין 100-150 לידים חמים(רלוונטיים ואטרקטיביים), כל חודש. אשמח לקבל הצעת מחיר, שכן אנו בצומת של החלטה בימים אלה.
23-09-2024 12:22

יחסי ציבור

מחפש שירות יחסי ציבור מקצועי?

 

יחסי ציבור באינטרנט בלי לקחת שירותי משרד ליחסי ציבור

 

 

הדרך להפוך גולשים אקראיים ללקוחות רלוונטיים, לשפר תדמית ולקבל חשיפה אפקטיבית!

 

 

עלויות הפרסום באינטרנט יקרות לך? לא מצליח לתפוס את תשומת לב הגולשים? רוצה לשפר את מוניטין ותדמית העסק? רוצה להעביר מסרים לקהל ספציפי?

 

 

אתה צריך יחסי ציבור באינטרנט!

 

 

למה עדיף לפרסם כתבות תוכן ולא כתבות תדמית?

 

 

הגולשים שלך מוצפים במסרים פרסומיים, היום כמעט בכל דף אינטרנט "מושתלים" פרסומות סמויות או פרסומות גלויות ומצד שני הגולשים כבר פיתחו חסינויות לפרסומות השונות וכעת יש להם את היכולת לזהות, להתעלם ולסנן את הפרסומת באופן אוטומטי ומהיר.

אגלה לך סוד קטן, לרוב, פרסומת מציקה לגולש והורסת לו את חוויית הגלישה ולכן צריך להיזהר שהמותג שלך לא "יקשר" לפרסום מציק או פולשני. לא היית רוצה שללקוח הפוטנציאלי שלך יהיו אסוציאציות שליליות לגבי המותג שלך כי אז כנראה לקוח הוא כבר לא יהיה...

 

למצוא את הרגע הנכון, להתאים את המסר שלך "ולהכות" כל עוד הברזל חם!

 

מהו אותו רגע נכון ? זהו אותו רגע שבו מתפרסמים אייטמים אשר נמצאים באור הזרקורים בחדשות היום, לא משנה אם זה אירוע כלכלי, ספורט, תרבות או אפילו חג.... בדרך כלל הזמן שאותו אייטם הוא "חם" ויהיה אפקטיבי עבורנו מאוד קצר ולכן חשוב איך אנו משתמשים במידע הזה לטובתנו ? במילים אחרות איך אנחנו משתלבים "בשיחת היום" ומפנים אלינו לעסק חלק מתשומת הלב של הציבור.

 

מלבד ניצול המומנטום, שיווק שיחתי חייב להיות קשור וגם משולב לנושא המדובר אחרת זה לא יביא תוצאות. זה לא שאנחנו "מדברים" על "נושא היום" ואז פתאום משום מקום משנים נושא ואומרים דרך אגב ראית את המוצרים שאני מוכר, כי זה ממש לא עובד כך.

 

תשומת לב זהו מצרך מאוד נדיר בימינו, אפילו בשיחה יומיומית עם חבר ברגע שאחד הצדדים לא "רואה" את עצמו "בתמונת" השיחה אז הוא מאבד עניין והשיחה מסתיימת..

 

איך אנחנו משתלבים בשיחת היום?

למי אפשר לפרסם?

את החשיפה הגדולה ביותר תקבלו אם תצליחו להגיע לאחת מתוכניות הטלוויזיה, עיתונים ארציים או אפילו לאחד מאתרי האינטרנט הגדולים. אם אין לכם סיפור ממש מעניין או אקטואלי ואתם אפילו לא מכירים אנשי מדיה ועיתונאים אז תצטרכו לשכור את שירותיו של משרד יחסי ציבור או לתת לנו בחברת איי. אל. ביז קידום עסקים באינטרנט לטפל לכם בתחום יחסי הציבור בנישת השיווק באינטרנט.

 

בתחום יחסי הציבור אנו עוסקים רק בתקשורת שיווקית והכוונה רק למצב שבו אתם רוצים להביא לקוחות חדשים לעסק, למכור יותר מוצרים או שירות, אנחנו לא מטפלים בסוגיות של דוברות וניהול משברים.

 

 

יחסי ציבור באתרי אינטרנט ופורטלים

 

אחת הדרכים הפשוטות והטובות לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאלים היא לתרגם ידע ומקצועיות של בעל העסק לטובת סדרת כתבות וטיפים שיתנו ערך ועניין לגולש אשר מצדו "יתפוש" את בעל העסק כמומחה בתחומו ומכאן הדרך להזמנת שירות או מוצר היא קצרה.

 

אפשר גם להפיק אירוע ולשלוח לפורטלים ואתרי נישה את "סיקור האירוע" או לחילופין להזמין כתבים לסקר ולצלם.

 

אירוע שתכננו והפקנו היה טיפול בנפגעי חרדה מהעיר שדרות וטיפול בטייסי חיל האוויר שלחמו במבצע עופרת יצוקה.


רתמנו מספר לקוחות לשיתוף פעולה הדדי שבסופו כולם קיבלו חשיפה תקשורתית עצומה, כתבה מרכזית בעיתון ידיעות אחרונות, צילום וידאו וכתבה באתר Ynet.

 

הלקוחות שלנו קבלו חשיפה חיובית ומספר לא מבוטל של עבודות שהגיעו בעקבות הפרסום.

 

 

יחסי ציבור ביוטיוב

 

יחסי ציבור באמצעות פרסום סרטון וידאו וויראלי ביוטיוב עבור מילות מפתח "חמות" ורלוונטיות.


שיווק שיחתי באמצעות תגובות לסרטונים אקטואליים כולל תגובות וידאו והפניית גולשים מיוטיוב לאתר הבית, לדפי נחיתה או לערוץ היוטיוב של העסק.

 

יחסי ציבור בגוגל

 

היום מודעות פרסום בגוגל אדוורדס PPC כבר אינם רווחיות כבעבר, הצעות המחיר ( בידים ) עבור מילות מפתח ראשיות הרבה יותר יקרות עקב התחרות הרבה ורק מקדמי אתרים וותיקים ומקצוענים  בעלי עצבי הברזל שורדים שם.

 

ולכן אני מוצא מילות מפתח שקבלו קפיצה רגעית בכמות החיפושים בשל אירוע שהתרחש או כזה שאמור להתקיים, כמות החיפושים הגדולה מתרחשת לפרק זמן מאוד קצר ולכן מחיר הביד מאוד נמוך.

 

כל שנשאר לי זה לחשוב על רעיון מקורי ויצרתי שבאמצעותו אשתלב בחגיגת השיווק.

 

לפני חודש לקראת חג הפסח התחילו הרבה לחפש בגוגל את המילה ליל הסדר, תוך שעתיים הלקוח שלי רשת מספרות HEADS היה כבר עם קמפיין פרסומי באוויר.

 

הרעיון : כל אישה רוצה להיות הכי יפה ובייחוד בערב ליל הסדר כאשר היא נפגשת עם המשפחה וחברים.

 

אישה אשר כתבה ליל הסדר לא ציפתה לראות את המודעה : רוצה להיות הכי יפה בליל הסדר? ועוד על חשבוננו, הקמפיין הצליח מעבר למשוער הן מבחינת כניסות לאתר וחשיפה למותג והן מבחינת הרשמות למועדון הלקוחות ולא פחות חשוב הצלחנו להביא לקוחות חדשים למספרות בעלויות מאוד נמוכות.

 

יחסי ציבור בפייסבוק, בלוגים ופורומים
 

יחסי ציבור בפייסבוק, פורומים ובלוגים באמצעות כתיבת תגובות וסטטוסים לשיחות "היום".

שימוש בפייסבוק כמנוף לשיווק ויראלי שייתן חשיפה גדולה וזאת בהשקעה קטנה ביחס לשעות העבודה המושקעות וכמובן ביחס לתוצאות.

שיווק בפייסבוק היא אמנות בפני עצמה ורק מעטים בקרב משווקים האינטרנט באמת הצליחו להביא מעבר ל LIKE , הכוונה להביא לקוחות חדשים ולא רק לייקים. כמות החברים בדף האוהדים או כמות הלייקים אינה מדד להצלחה, אין בעיה להביא אלפי לייקים ואוהדים לדף אך אם הנ"ל אינם פעילים בדף או כאלה שביקשו מיוזמתם להירשם כי התחום או העסק מענין אותם אזי זו רשימת קישוט שאין בה שום אפקטיביות "לגרף" רווחי העסק. עדיף רשימה קטנה ואיכותית על רשימה גדולה ולא אפקטיבית.

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.