×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

שיווק בפייסבוק

אולי גם אינסטגרם אולי גם עוד שירותים שלכם
03-03-2024 10:35

לידים

06-03-2024 12:47

לידים

16-03-2024 22:41

לידים

לידים של עורכי דין /מגשרים
17-03-2024 21:44

לידים

23-03-2024 14:04

לידים

לפנות אליי רק בווצאפ בבקשה אני סוכן ביטוח תתנו לי מחיר ישר ולעניין לכל ליד תודה רבה
26-03-2024 16:44

חשיבה מחוץ לקופסא

חשיבה מחוץ לקופסא : פרק חמישי

לפעמים הדרך היחידה לפתור בעיה או להתגבר על מכשול היא לחשוב בדרך יצירתית

 

איך תקבל את הרעיונות הכי טובים בשביל העסק שלך?

 

הדרך הטובה ביותר להמחיש זאת היא על ידי דוגמאות אישיות שלנו, כאשר פתחנו את פורטל העיר באר שבע חפשנו דרך אפקטיבית להביא את האתר למודעות התושבים.

הפרסום בעיתונים, דיוור ושלטי חוצות היה מאוד יקר וגם שגרתי מדי, כדי למשוך תשומת לב צריך לעשות משהו חדש, משהו שעוד לא עשו לפני...

ולכן חשבתי על פתרון יצרתי , פרסום על מוניות ובחינם!

 

בשנת 2004 היינו הראשונים לפרסם על מוניות וזמן קצר לאחר מכן קמו כמה חברות שהתמחו בפרסום על מוניות, כמובן שהטרנד כמו כל טרנד חולף, ומה שחשוב כדי להצליח בטרנדים זה להיות הראשון.

החברים והסובבים אותי אמרו לי שזה לא יצליח, שבעלי המוניות ירצו הרבה כסף ועוד כל מיני סיבות למה זה לא יעבוד.

הרעיון היה מאוד פשוט, תמורת רכישת כמות נסיעות מראש נקבל פרסום על המוניות ואכן היה מאוד פשוט לסגור את העסקה עם תחנת המוניות, העסקים שלהם מכרנו את שוברי הנסיעה בעצם מימנו את הפרסום שלנו.

 

הפרסום היה חדשני, ייחודי ולא פחות חשוב בחינם.

למה לבעלי העסקים היה שווה לרכוש שוב נסיעה?

 

אני אתן עוד דוגמא, נניח מספרה, תמיד עושים ללקוחות הנחות בדרך כלל של 10%, לקוחה שעשתה תספורת ופן משלמת כ 250 ₪, שווי ההנחה 25 ₪, לבעל העסק שווה לתת לה שובר שעלה לו רק 15 ₪ ועוד כהוצאה מוכרת שעליה הוא גם מקבל את המע"מ בחזרה, אבל החיסכון כאן הוא ממש לא הדבר העיקרי.

חוויית הקנייה של הלקוחה שנמשכת עד החזרה לבית היא הפלוס העיקרי, הלקוחה שהוציאה עבור תספורת או קניות 250 ₪ תחזור לבית באוטובוס ולא במונית כי היא תרצה לחסוך כסף, לא הכי כיף לנסוע באוטובוס, היא תגיע לבית מזיעה ועייפה כאשר כל חוויית הקנייה נשכחה ממנה כליל, אך במקום זאת עכשיו היא מגיעה ישירות עד לבית במונית ספיישל, עכשיו היא תספר לכל החברים איזה כיף היה במספרה, התספורת הייתה מאלפת, השירות מעולה ואפילו שילמו לי על מונית ספיישל עד לבית.

כמובן שעל הכרטיס עצמו גם עשינו פרסום של הפורטל ובאינטרנט פרסמנו את תחנת המוניות שגדלה באופן מהיר.

 

אז מה צריך לעשות כדי לחשוב מחוץ לקופסא?

 

דרך טובה למצוא רעיונות חדשים ומקוריים היא לראות מה עושים עסקים בתחומים שונים לחלוטין משלכם ולמצוא איך ליישם את אותם שיטות עבודה אצלכם בעסק.

 

שהשתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד בעסק המשפחתי, רשת מכבסות סוקלין בבאר שבע, העבודה העיקרית של המכבסה הייתה כביסת מפות לאולמות אירועים, באחד הערבים הלכתי להשכיר סרט בחנות הבלוקבאסטר השכונתית ופתאום חשבתי לעצמי.... הם כמעט ולא מוכרים סרטים אלא משכירים ואז עלה לי הרעיון להשכיר מפות, מכיוון שעלות מפה היא מאוד יקרה ובגלל זה האולמות היו רוכשים רק עד 2 סטים של צבעים לכל האולם אז יש כאן פוטנציאל להביא לקוחות חדשים למכבסה.

אם אנחנו במכבסה ממנים את המפות ורוכשים כל מיני צבעים, האולם יכול לשדרג את עצמו בלי להוציא סכומי כסף נכבדים ועל ההשכרה היינו מרווחים יותר כסף מאשר על הכביסה, תוך זמן קצר התחלנו לעבוד כמעט עם כל האולמות בעיר.

באופן אישי את הרעיונות הכי טובים אני מקבל תוך כדי קריאת ספר ונסיעה ברכב, שאני רוצה לפתח רעיון אני יוצא להליכה לילית באוויר הטוב, אין כמו להוציא את הראש להתאווררות.

הרבה עסקים מתחומים מגוונים שהיו מוכרים דברים הבינו שכדי למשוך יותר לקוחות ולשמור עליהם לאורך זמן ממושך יותר יש לעבור לשיטת ההשכרה הכוללת גם תחזוקה חודשית.

 

כאשר חושבים מחוץ לקופסא אז מוצאים פתרונות לבעיות מגוונות.

וידיאו חשיבה מחוץ לקופסא, נכתב וצולם בשנת 2011

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.