×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

לידים

23-03-2024 14:04

לידים

לפנות אליי רק בווצאפ בבקשה אני סוכן ביטוח תתנו לי מחיר ישר ולעניין לכל ליד תודה רבה
26-03-2024 16:44

לידים

30-03-2024 18:41

לידים

31-03-2024 11:49

לידים

whatsapp
17-04-2024 08:43

אל תראה פרטאץ

אל תראה פרטאץ - פרק שביעי.

בשום פנים ואופן אסור לך להראות פרטאץ'!

 

איך הלקוחות "רואים" את העסק שלך?

אחד הדברים הכי פחות מוקפדים בהרבה עסקים זה הויזואליות של העסק, איך העסק נראה מנקודת מבט של הלקוחות שלכם ?

 

אחד הדברים הכי חשובים שיש בתהליך המכירה זהו הרושם שמתקבל אצל הלקוח הפוטנציאלי, הרושם נוצר כבר במפגש הראשון אתכם ועם העסק וכמו שאתם יודעים אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני!

 

לא משנה כמה בעל מקצוע טוב אתה, כמה שנות ניסיון יש לך, כמה מוצלח אתה, בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל, במילים אחרות עסק שלא נראה טוב מבחינת תדמית, משדר חוסר אמינות ומקצועיות ומפסיד הרבה לקוחות.

המפגש הראשון עם לקוח פוטנציאלי נעשה בנקודות השיווק, משמע באתר האינטרנט, שלט העסק, מודעת הפרסום בעיתון, שלט חוצות או כל מדיה פרסומית אחרת.

 

אם הלקוח רואה עבודה חובבנית מבחינת עיצוב ,כתיבה או חוסר באסתטיקה כבר בתת מודע שלו אתם נתפשים כחובבנים ולא משנה כמה באמת אתם מקצוענים או כמה אתם יכולים לעזור לו, אנשים קונים ע"פ הרגש והרגש זה בעצם התת מודע... ואם הרושם שקיבל הלקוח בנקודת המפגש הראשונה אתכם היא חובבנות אז את הלקוח הזה כבר לא תוכלו לשרת.

 

אולי יעניין אותך?

 

מיתוג ותדמית לעסקים וחברות

וידיאו איך העסק שלך נראה מנקודת המבט של הלקוח, נכתב וצולם בשנת 2011

 

הצעת מחיר בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.