אל תראה פרטאץ - פרק שביעי.
איך הלקוחות "רואים" את העסק שלך?
אחד הדברים הכי פחות מוקפדים בהרבה עסקים זה הויזואליות של העסק, איך העסק נראה מנקודת מבט של הלקוחות שלכם ?
אחד הדברים הכי חשובים שיש בתהליך המכירה זהו הרושם שמתקבל אצל הלקוח הפוטנציאלי, הרושם נוצר כבר במפגש הראשון אתכם ועם העסק וכמו שאתם יודעים אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני!
לא משנה כמה בעל מקצוע טוב אתה, כמה שנות ניסיון יש לך, כמה מוצלח אתה, בעולם העסקים, איך שאתה נראה זה מה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל, במילים אחרות עסק שלא נראה טוב מבחינת תדמית, משדר חוסר אמינות ומקצועיות ומפסיד הרבה לקוחות.
המפגש הראשון עם לקוח פוטנציאלי נעשה בנקודות השיווק, משמע באתר האינטרנט, שלט העסק, מודעת הפרסום בעיתון, שלט חוצות או כל מדיה פרסומית אחרת.
אם הלקוח רואה עבודה חובבנית מבחינת עיצוב ,כתיבה או חוסר באסתטיקה כבר בתת מודע שלו אתם נתפשים כחובבנים ולא משנה כמה באמת אתם מקצוענים או כמה אתם יכולים לעזור לו, אנשים קונים ע"פ הרגש והרגש זה בעצם התת מודע... ואם הרושם שקיבל הלקוח בנקודת המפגש הראשונה אתכם היא חובבנות אז את הלקוח הזה כבר לא תוכלו לשרת.