קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

להיות ראשון בגוגל

פרק שני : איך להיות ראשון בגוגל בלי להפסיד כסף ?

ניתן לקרוא או לחילופין לצפות בוידאו

גוגל אדוורדס, מודעות בתשלום אשר נמצאות בצד שמאל לתוצאות הטבעיות בגוגל ולפעמים גם בחלק העליון של דף התוצאות. ניתן לקרוא או לצפות בוידאו בתחתית הדף.

שיטת התשלום לרוב היא PPC , ובעברית תשלום עבור הקלקה, הכוונה שאנחנו משלמים רק אם גולש לחץ על מודעת הפרסום שלנו אשר העבירה אותו לאתרנו.

קידום ופרסום בגוגל זו הדרך הטובה ביותר להביא היום גולשים רלוונטיים שיהיו בעלי הסיכוי הגבוהה ביותר להפוך להיות לקוחות אצלכם בעסק.

גולש אשר יושב מול מלבן חיפוש ריק צריך גם לחשוב מה לכתוב? אנשים לא יושבים וכותבים דברים משום מקום, קודם הם חושבים על משהו שבדרך כלל הם גם צריכים ורק לאחר מכן הם מחפשים אותו ולכן גולש שמחפש בגוגל הוא כבר מגיע עם דעה מגובשת, הוא יודע מה הוא רוצה וכעת כל שנישאר לו זה לבדוק את החלופות העומדות לפניו, הכוונה היא האם הוא מזמין את העבודה ממך או מהמתחרים שלך ? אם נבחר את מילות המפתח הנכונות לקמפיין הפרסומי שלנו אנו יכולים בקלות לאתר גולשים שנמצאים צעד אחד בלבד לפני רכישה.

להגיע לדף הראשון בגוגל זה פשוט וקל אבל להיות במקום הראשון בגוגל וגם להישאר רווחי זו משימה לא פשוטה בכלל.

להיות בדף הראשון בגוגל עם מילות מפתח לא מתאימות או תמחור גבוה משמע להפסיד כסף.


מהן מילות מפתח לא מתאימות :

1) מילות מפתח שכן רלוונטיות לתחום שבו אתה עוסק וכן יביאו לאתרך כמויות נכבדות של גולשים אך הצרה היא שגולשים אלו לא ישאירו כסף באתרך, הם יקראו וינצלו את המידע החינמי שיש לאתרך להציע, יעתיקו כמה רעיונות ואתה לא תראה מהם אפילו פנייה בצור קשר.

2) מילות מפתח שאין בהן כמעט חיפושים ומכאן אפשר להבין למה לאתר אין כמעט כניסות ופניות.


איך לשלם פחות מהמתחרים עבור כל מילת מפתח ולהיות מעליהם בתוצאות החיפוש ?

לגוגל יש נוסחא , כרגיל סודית... שעל פיה הוא מחשב את סדר המיקומים של מודעות הפרסום , הכל זה פונקציה של : התמחור שנתנו עבור מילת מפתח ,רלוונטיות של מודעת הפרסום למילת המפתח עצמה ומידת ההצלחה של מודעת הפרסום, הכוונה האם הרבה גולשים לוחצים על מודעת הפרסום.

הטעות שעושים רוב המפרסמים היא להתחיל בתמחור נמוך ואז לעלות בהדרגה.....,
וזו הדרך הטובה ביותר להפסיד כסף, ברגע שנותנים תמחור נמוך אז המודעות לא מופיעות במקומות הראשונים ולכן הגולשים כמעט ולא רואים אותם והתוצאה היא שאין עליהם כמעט הקלקות, כתוצאה מכך הם מקבלים ציון נמוך שגורם להם להיות מדורגים עוד יותר נמוך.... ולאחר מכן גם עלייה בתמחור לא ממש עוזרת כי הציון נמדד ביחס לכל התקופה, עושים ממוצע....

 

אני רוצה להראות לכם איך לבדוק כמות חיפושים בגוגל עבור כל מילת מפתח וגם איך לבדוק מה משתלם לעשות ?

לאחר שתסיימו לקרוא בקרו בקישור הבא : קידום אתרים בגוגל

 

התחבר בקליק
עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!