קבל ייעוץ חינמי ומהיר לרכישת לידים

לידים

מחפשים לרכוש לידים איכותיים? הגעתם למקום הנכון!

לידים איכותיים לעסקים, קניית לידים חמים 

לידים

בניגוד לשאר האתרים ומנועי החיפוש אשר שם תשלמו על זמן פרסום או כניסות לאתר כאן אצלנו משלמים נטו עבור פניות , לידים!

פניות מגיעות און ליין בהודעת SMS בדיוק באותו רגע שהלקוח הפוטנציאלי ביקש הצעת מחיר, באינטרנט זה נקרא לידים חמים.  ניתן לרכוש גם לידים טלפונים הכוללים חבילת פרסום, דפי נחיתה או אתר אינטרנט.

מה זה לידים איכותיים?

לידים איכותיים

לידים איכותיים הם פניות יזומות של לקוחות פוטנציאליים לקבלת הצעת מחיר עבור שירות או מוצר ספציפי ולא רשימה של אנשים שיש להם פוטנציאל להיות לקוחות רק מפני שיש להם פרופיל מתאים מגדרית לקהל היעד המבוקש, זה נקרא לידים קרים או בשם המקצועי מאגרי מידע ורשומות.

לידים חמים הם לידים איכותיים מכיוון שנשלחו "לרוכש הלידים" באותו הרגע שהלקוח הפוטנציאלי ביקש הצעת מחיר, אם לא יחזרו לפנייה באותו הרגע אז הוא יתחיל "להתקרר" ויאבד מסיכוייו להפוך מליד "למכירה".

לידים, הפתרון הכי הוגן, הכי משתלם והכי רווחי לקונה וגם למוכר.

לידים טובים

לידים הוא הפתרון שנראה במבט ראשון הכי יקר אך למעשה זוהי האופציה, הזולה, הטובה, הבטוחה והמשתלמת ביותר מבין כל אפיקי הפרסום הקיימים באינטרנט וגם בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להגיע לרווחיות.

כאשר משלמים היום על פרסום באתרי אינטרנט, שיווק בפייסבוק או קידום בגוגל בעצם לא יודעים מה תהיה התוצאה..?

הכוונה, לא יודעים מראש כמה יעלה ליד...? יש תקציב פרסום ידוע מראש ולרוב יודעים גם כמה עולה קליק בגוגל ובפייסבוק אבל את הדבר הכי חשוב רוב בעלי האתרים פשוט לא עושים... לבדוק כמה עולה להביא פנייה? וכמה עולה לגייס לקוח חדש? תמשיכו לקרוא ותבינו כמה כדאי וקל לעשות את החשבון...

השוואה בין פרסום בגוגל ופייסבוק לפי קליקים לבין תמחור בשיטת הלידים :

לידים חמים

רוב בעלי האתרים והעסקים מתבלבלים בין המונח קליק לבין המונח ליד, "קליק" זו רק כניסה של גולש מתעניין לדף נחיתה או אתר אינטרנט ואילו ליד זו פנייה בפועל של לקוח פוטנציאלי. עד שקליק "הופך" להיות ליד עוברים די הרבה לחיצות, בפרסום ממוקד ורלוונטי כמו זה שיש בגוגל אדוורדס אז בדרך כלל הממוצע המתקבל זו פנייה אחת על כל עשר קליקים, בפייסבוק זה כמו רולטה רוסית, לא ניתן לדעת כמה קליקים או צפיות יובילו לפנייה כי לא מדובר על גולשים שמחפשים על דעת עצמם אלא כאלה שנחשפים לפרסום בעל כורחם.

תשלום על פרסום יוצר אכזבה דו כיוונית הן אצל המוכר והן אצל הקונה, אין כאן מסחר הוגן, תמיד צד אחד יהיה המנצל והאחר המנוצל, בזמנים שיש מעט לידים אז הקונה יתלונן שהוא משלם ולא מקבל מספיק פניות ובזמנים שיש הרבה לידים אז מוכר ירגיש מנוצל... יש כאן תמיד נטיה לחוסר איזון.

שיטת תמחור לפי לידים מבטיחה תימרוץ של המוכר כדי להגדיל כמויות, הרי הוא תלוי בתוצאה, ככל שיהיו יותר לידים כך ההכנסה שלו תגדל לעומת תשלום קבוע עבור פרסום ששם למוכר אין אינטרס להתאמץ מעבר לנדרש.

 

בסופו של דבר כל פרסום באינטרנט אפשר ואף רצוי למדוד ברמה של 2 פרמטרים חשובים :

 

1. כמה עולה לי להביא פנייה בודדת? ( ליד )

איך מחשבים מחיר לידים שמגיעים מקליקים בגוגל או פייסבוק?

לוקחים את כל הכסף שהוצאנו בחודש על פרסום בגוגל או פייסבוק כולל תשלום למקדם אתרים עבור הקמת קמפיין, דף נחיתה וניהול חודשי שוטף ומחלקים בכמות הפניות הרלוונטיות שהתקבלו ( לא כל הפניות רלוונטיות, יש פניות שלא נמצאות באזור השירות שלכם וכאלה שביקשו דברים שאתם לא עושים, בעסקת לידים הייתם מקבלים זיכוי על לידים לא תקינים ) לאחר שתעשו את החשבון אתם צפויים להיבהל מתוצאת העלות לפנייה בודדת ופתאום להבין שהצעת המחיר שקבלתם לפי שיטת תמחור לפי לידים מאוד זולה.

 

2. כמה עולה לי לגייס לקוח חדש?

כמה עולה לגייס לקוח חדש זו פונקציה של חלוקת הכסף אשר השקענו בפרסום בכמות הלקוחות שגייסנו, הנתון הזה מאוד חשוב מפני שכאן אנו רואים אם הלידים איכותיים, מה "יעזור" לבעל עסק אשר הצליח לקנות לידים בזול אבל הלידים לא שווים כי אין מהם כמעט סגירות והתוצאה הסופית תהיה הפסד במקום רווח...

איך זה שאין כמעט סיכון בעת קניית לידים?

לידים ללא סיכון

בניגוד לעסקת פרסום שם תשלמו מראש על זמן ולפעמים לא מקבלים אפילו פנייה אחת, בעסקאות לידים מקבלים תמורה מלאה עד לליד האחרון ללא תלות בזמן שעובר, לידים אפשר למקד לפי אזורים, ערים, תחומי עניין, תחומי עיסוק , סוגי שירות ועל ידי כך לא לקבל פניות לא רלוונטיות ובנוסף גם מקבלים זיכוי עבור לידים לא תקינים.

למי מתאים קניית לידים?

לידים בהתאמה אישית

בעל עסק שלא רוצה לקחת סיכון כספי עבור עלויות שיווק העסק צריך לנסות לעבוד במודל של תשלום פר ליד בו הוא יודע בוודאות כמה יעלה לו להביא פנייה של לקוח פוטנציאלי.

כדי לפרסם בגוגל צריך לבנות דף נחיתה, להקים קמפיין ולהשקיע כסף על קניית תנועה וניהול יומי שוטף, מדובר על אלפי שקלים שצריך להוציא מראש לעומת לידים שאפשר לעשות ניסוי בעלות של מאות שקלים בלבד.

לא לכל אחד מתאים לקנות לידים, סגירת הליד תלויה במספר פרמטרים : מחיר השירות או המוצר, מוניטין העסק ויכולות המכירה של מי שחוזר ללקוח אבל מי שלא קונה ומנסה לעולם לא יידע...

מאיפה מגיעים הלידים שאנו נספק לכם?

לידים ממנועי חיפוש

הלידים שלנו מגיעים און ליין מפניות של גולשים שחיפשו בגוגל והשאירו אצלנו באתר פנייה להצעות מחיר.

חצי מהלידים מגיעים ישירות כאשר "הלקוח הפוטנציאלי" משאיר פנייה בטופס הצעת מחיר בדפי הנחיתה ובאתרים שלנו וחצי מהלידים עוברים טיוב טלפוני כי הלקוח התקשר.

בשלב הבא המערכת האוטומטית שלנו שולחת לבעל המקצוע את הליד ב SMS, מייל ולמערכת ניהול לקוחות אישית שתקבלנו מאיתנו.

כל שנשאר לכם לעשות זה רק ללחוץ על מספר הטלפון של הפונה שמופיע בהודעת ה SMS ולדבר.

 

*** ניתן לבקש גם הצעת מחיר עבור לידים מקפיין פייסבוק, אאוטבריין, יוטיוב, טאבולה ואינסטגרם.

 

כמה עולה לידים? מחירון לידים איכותיים אצלנו ב IL-BIZ

מחיר לידים

אפשר לקנות לידים כמעט בכל מחיר והסיבה היא די פשוטה, מחיר ליד נקבע ע"י מספר פרמטרים :

 

1. תדירות קבלת ליד - כל כמה זמן אתה מוכן לקבל את הליד?

2. מספר המתחרים - האם מדובר בתחום בעל תחרות גבוהה או נמוכה?

3. כמות הלידים - כמה לידים אתה רוצה בחודש?

4. איכות הליד - מה מקור התנועה של הליד? גוגל, פייסבוק....?

5. ליד בלעדי או ליד מחולק?

החוכמה היא למצוא את התמהיל הנכון שיביא אתכם לרווחיות, בשביל זה צריך לנסות, רק ניסוי וטעייה ייספקו לכם את התשובות והתוצאה שאתם מחפשים.

 

אנחנו מוכרים רק לידים איכותיים, אנשים שמחפשים את בעל המקצוע או השירות על דעת עצמם!

טווחי מחירי הלידים :

 

לידים לשיפוצים - 25-150 ש"ח.

לידים לאסתטיקה - 35-100 ש"ח.

לידים לניתוחים פלסטיים - 35-100 ש"ח.

לידים לטיפולי שיניים - 35-100 ש"ח.

לידים לבעלי מקצוע - 18-90 ש"ח.

לידים לעורכי דין- 50-120 ש"ח.

לידים למספרות- 20-50 ש"ח.

לידים בדק בית - 60 ש"ח ליד בלעדי, 30 ש"ח ליד מחולק ל 2 חברות בדק בית.

לידים הסעות - 8-15 ש"ח

לידים להובלות קטנות - 35 ש"ח ליד בלעדי, 18 ש"ח ליד מחולק עד 2 נותני שירות.

לידים להובלות גדולות - 20-70 ש"ח.

לידים עיצוב פנים - 20-70 ש"ח.

לידים לאדריכלים - 35-70 ש"ח.

לידים לאיתור נזילות - 45 ש"ח ( ליד מחולק עד 2 נותני שירות )

לידים קידום ובניית אתרים - 50 ש"ח ( ליד מחולק עד 3 חברות )

לידים קידום אתרים - 50 ש"ח ( ליד מחולק עד 3 חברות )

לידים תקשורות, סלולר, אינטרנט וטלוויזיה - 35-70 ש"ח ליד תקין בלעדי.

 

המחירים לפני מע"מ.

אולי יעניין אותך :

מדריך קניית לידים

מהי הדרך הנכונה לחזור ללידים ( וידיאו )

 

 

נכתב ע״י אילן שוורץ מקדם עסקים באינטרנט משנת 2004, הטקסט עודכן בתאריך 02.10.2019

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!