קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

תכנון אתרים

תכנן את אתרך מתוך נקודת מבט שיווקית

הצרכן אשר גולש באינטרנט "מדרג" את העסקים בהתאם לרמת האתר שלהם, אתר שאינו בנוי בצורה נכונה מביא נזק תדמיתי וכלכלי לאותו עסק.

אתר אינטרנט קטן כגדול, הוא פרויקט שצריכים להיות מעורבים בו מספר אנשים: מקדם אתרים, קופירייטר,מעצב אתרים, תכנת וכמובן איש בעל ידע מקצועי בתחום העסק הנבחר, כל זאת כדי להשיג את המטרה שלשמה הוקם האתר.

תכנון אתר או פורטל אינטרנט על ידי איש מקצוע מתחום השיווק מביא תוצאות, הן מבחינה כספית והן מבחינת "כמות" הגולשים, ברוב המקרים התוספת הכספית עבור עלויות השיווק מתגמדת על יד התוספת מההכנסות.

הטעות הבסיסית של עסקים המעוניינים לפעול באינטרנט היא שהם חושבים על אתר אינטרנט במקום על עסק באינטרנט והכוונה היא לא למכירת מוצרים באינטרנט.

הטיפ הראשון יעסוק בדף החשוב ביותר באתר - דף הבית

הדף החשוב ביותר באתרכם הינו דף הבית והוא בדרך כלל הדף הראשון שהגולשים פוגשים כאשר הם מבקרים באתר.

באינטרנט מרחק יציאה מאתרכם הוא קצר מאוד ולכן חשוב מאוד שהגולש אשר מבקר באתר ימצא את מבוקשו מהר ככל האפשר.

גולשי אינטרנט הם "קצרי סבלנות", סורקים את הדף בשניות וחושבים האם לעבור לדף הבא או לצאת מהאתר.

כעת נסקור מספר כללים לדף בית שבנוי בצורה נכונה :

טיפים לבניית דף בית אטרקטיבי :

1) אתר "נקי" וברור, עומס גרפיקה תמונות, צבעיים ופרטי מלל יגרמו לגולש לעזוב בטרם קרא את השורה הראשונה.
תנו תחושה של אתר "אוורירי", ברור, שהגולש ירגיש כאילו הגיע לדף ריק וכך במבט אחד הגולש יוכל לראות חלקים רבים מהדף.

2) חלוקת הדף לאזורים, מעין טבלה בלתי נראית שבה יש סדר היררכי לפי חשיבות הדברים שאנו מציגים, הפרטים החשובים יופיעו בחלק העליון של הדף.

3) "טעימה מכל האתר", הדף הראשי צריך להציג תקצירים נבחרים מכל חלק חשוב באתר + הוספת קישור לדף עם המידע המלא.

4) הוספת תמונות מעניינות, תמונה "מושכת" תעשה עבורכם את "העבודה" ותשאיר את הגולש יותר זמן באתר, חופשי לבחון את האתר לעומק.
בשום פנים ואופן אין להעמיס את הדף הראשי בתמונות !

5) עדכנו את דף הבית בהתמדה, גולש שמגיע לאתר לביקור נוסף ורואה דף בית זהה יחשוב שהאתר לא מתעדכן וכתוצאה מכך לא יחזור לביקור נוסף !

כתבו מתי יהיה העדכון הבא באתר ותנו לגולש ציפייה.

הכלל החשוב ביותר להתקדמות במנוע החיפוש של גוגל הוא עדכון האתר, אתר "רדום" יורד בהתמדה בתוצאות מנוע החיפוש, זו סיבה נוספת לחשיבות מערכת עדכון תוכן אתר.

6) כפתורים הם לא תקצירים, טעות נפוצה באינטרנט היא לחשוב שהגולש ילחץ על כפתור מסויים כי רשום בכפתור לוחות והוא מחפש רכב.

הדרך הנכונה היא לנסך מודעות תקציר קצרות ומשכנעות, לדוגמא : למביני עניין, רכב מאזדה שנת 2005, חשמלית עד לגג, יד 1 + כל התוספת במרחק לחיצה, לצפייה במודעה ובשאר מודעות רכבים, לחץ כאן, או פשוט לרשום בחלק השני של המשפט הנ"ל לצפייה במודעות החדשות והאטרקטיביות לחץ כאן..

7) "קריאה לפעולה", "הדף חייב" לתת לגולש מסלול גלישה אחרת הוא יוצא מהאתר, הגולש ממש לא יתחיל לחשוב היכן "לחפור" באתר , ברגע שלא נותנים לו אפשרויות להתקדמות, יש לכם גולש פחות באתר.
מומלץ לחשוב כיצד להביא את הגולש בדרך הטובה ביותר לקראת רכישה באתר והכוונה גם לאתרים שלא מוכרים מוצרים.
 

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!