קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

פרסום ושיווק בפייסבוק

מחפש פרסום מקצועי בפייסבוק?

למי היית יותר מאמין? לפרסומת בטלוויזיה או להמלצה של חבר?

פייסבוק

לאחר שחקרתי במשך יותר משנה את תחום הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הגעתי למסקנה כי רשתות חברתיות לא עובדות ל 99% מהעסקים!

 

מה עושים אותם 1% של עסקים שכן מצליחים?

 

למה חברה גדולה יכולה "לעשות כסף" בעזרת הפייסבוק ואתה בעל העסק הקטן לא מצליח? הרי יש לכם את אותו הפייסבוק?

שיווק מפה לאוזן תמיד עובד, הפייסבוק זה הפה לאוזן החדש השאלה היא איך אתה משתמש בו, רוב בעלי העסקים שעושים שיווק בפייסבוק רק שורפים זמן, כסף ולצערי הרב גם בדרך מאבדים חברים טובים שנגמרה להם הסבלנות לקבל את פרסום הזבל שמציף את הקיר שלהם.

 

למה העסק שלך צריך שיווק בפייסבוק?

 

שימור לקוחות : שמירה על קשר באמצעות הפעלת "דף אוהדים בפייסבוק" מבלי לבזבז זמן וכסף, להזכיר ללקוחות שלנו שאנחנו קיימים ולעדכן אותם בחדשות.

יותר מכירות : בפייסבוק אתה יכול להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך, ליצור איתם קשרים עסקיים וגם חברתיים, לברר ולדעת מה הלקוח צריך ולתת לו פתרונות יותר ממוקדים וטובים, בנוסף פרסום בפייסבוק ע"י השקה של מוצרים ושירותים חדשים בדף האוהדים יחסכו השקעה כספית וגם יגדילו מכירות.

הוכחה חברתית : לקוח פוטנציאלי שגולש באתרך מרגיש כי הוא נמצא לבד באתר ולכן המכירות באתר יורדות, שילוב מודול "קוביית תמונות האוהדים מהפייסבוק" באתר העסק מראה לגולש שהוא חלק מקבוצה גדולה של תומכים וממליצים דבר שמוסיף לאמינות העסק בעיני לקוחות פוטנציאלים.

מיתוג אישי : תן ללקוחות פוטנציאלים להכיר אותך, אנשים מעדיפים לעבוד עם אנשים שהם מכירים ולכן שיווק בפייסבוק נותן לך אפשרות להראות את "האדם" שעומד מאחורי העסק. מיתוג אישי בפייסבוק זו דרך מעולה להציג מומחיות ולקבל מעמד של אוטוריטה בתחום שבו אתה עוסק.

קידום בגוגל : עמוד אוהדים נסרק ע"י גוגל ומופיע בתוצאות החיפוש, קישור מדף האוהדים לאתר העסק יביא בנוסף לתנועת הגולשים גם קידום בדירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

לדעת את פרופיל הלקוחות : הסטטיסטיקות של פייסבוק מאפשרות לך לדעת "מי הלקוחות" שלך, פילוח מאפייני אוכלוסיה ע"פ גיל, מין ואיזור גיאוגרפי יתנו לך מושג יותר טוב מה פרופיל הלקוח, דבר שימקד את פעולות השיווק והפרסום של העסק לאוכלוסיה רלוונטית בלבד.

קידום אורגני בפייסבוק ופרסום מודעות בתשלום

כדי לבצע שיווק אורגני בפייסבוק צריך ידע וזמן, כדי לבצע פרסום ממומן צריך ידע וכסף!

 

ניתן לקבל אצלנו :

ניהול דפי אוהדים בפייסבוק.

 הפצת פוסטים ופרסומות בקבוצות ודפי אוהדים.

 בניית קמפיין מודעות ממומן בפייסבוק.

 ריטרגטינג בפייסבוק לרשימות ממאגרי נתונים ומידע קיימים.

 רימרקטינג בפייסבוק לאנשים שגלשו באתרים או דפים ספציפיים שלנו באינטרנט.

 

אסטרטגיית שיווק בפייסבוק צריכה להבדיל בין יעדים ומטרות לטווח הקצר לבין הטווח הארוך.

 

ניהול דפי אוהדים עוזר בעיקר לתדמית, מיתוג ושימור לקוחות קיימים, נותן לחברים בדף תזכורת שאתם קיימים ומציג בפניהם מה חדש אצלכם בעסק ולפעמים גם מבצעים והנחות.

לעומת זאת אם המטרה שלכם היא להביא לקוחות חדשים מהפייסבוק אז תצטרכו להשקיע כסף בקמפיין פרסום, כל אחד עם ידע בסיסי יכול לפרסם לבד בפייסבוק אבל זה יהיה פרסום מאוד מוגבל שלא ישיג תוצאה אופטימלית ולרוב זו תהיה זריקת כסף לפח!

מאוד קשה לייצר פניות איכותיות מהפייסבוק היות שבניגוד לגוגל ששם אנשים מחפשים מוצר, בעל מקצוע או פתרון לבעיה ולכן הם ממוקדים במציאת הפתרון, בפייסבוק אנשים גולשים בעיקר כדי להעביר זמן ולהתעדכן מה חדש אצל החברים ועל הדרך מופיעים פרסומות, בגלל שגולש בפייסבוק נמצא "בסטייט אופ מיינד" אחר אז גם אם הפרסום רלוונטי עבורו הוא מתקשה לראות זאת ככזה ולכן קשה להמיר חשיפות לפרסומות לפניות בפועל.

מכשול נוסף בפרסום בפייסבוק הינו מציאה של קהל היעד הנכון, בעוד שמערכות הפרסום בפייסבוק נותנת אפשרות לעשות סינון של עיר, גיל, מין ושאר תחביבים והתעניינויות עדיין לא ניתן לדעת מי באמת צריך כרגע את השירות או המוצר שלכם, ומי שאינו צריך באותו זמן שהוא צופה בפרסומת לא ישאיר לכם אפילו פנייה!

 

איך מתגברים על מכשולי הפרסום שהוזכרו?

 

המפתח לפרסום יעיל ורווחי בפייסבוק נעוץ אך ורק בבחירה של קהלי יעד מתאימים ואת זה לא תמצאו במערכות של פייסבוק!

 

2 דרכים למצוא קהל מתאים לפרסום דרך הפייסבוק

 

גולשים שמחפשים שירות או מוצר - ברשותנו רשת אתרים אשר בה גולשים מעל 200,000 אנשים בחודש לאחר שביצעו חיפוש בגוגל, אנשים שכבר ידוע לנו מה הם חיפשו, כ 98% מהאנשים שגולשים לאתרי אינטרנט לא משאירים פנייה ולא מתקשרים אבל עדיין אפשר להמשיך לפרסם להם בדרכים וגישות שונות, לצורך הדוגמא נניח 780 גולשים נכנסו לאתרינו לאחר שחיפשו בגוגל השתלות שיניים, 764 אנשים מתוכם לא השאירו פנייה ואפשר להמשיך לפרסם להם בפייסבוק, אין טעם שנפרסם אתר שהם כבר ביקרו בו אך אפשר לפרסם לקוח אחר מאותו תחום, נניח בעל מרפאת שיניים מפתח תקווה, בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק נסנן ערים, גילאים ושאר פרמטרים כדי לזקק את בחירת הקהל לכזה שיהיה הכי רלוונטי עבור מרפאת השיניים בפתח תקווה.

 

קהלים דומים - כאן מדובר על כך שאפשר להגיע לאנשים חדשים אשר מאוד דומים ללקוחות הקיימים שלכם כיום בעסק, פייסבוק מאפשרת להטעין רשימת טלפונים או מיילים ולבצע חיפוש של אנשים דומים. כדי שהפרסום באמת יצליח אז פרט לזה שצריך לדעת טכנית איך לחלק ולסנן נכון את הקהלים במערכת של פייסבוק עצמה, צריך שתהיה לכם רשימה, אז קרוב לוודאי שלא תהיה לכם בעיה לארגן רשימת לקוחות פעילים וגם כאלה שעזבו... 

הדרך הנוספת והיותר מדוייקת למצוא קהל מתאים היא דרך מאגרי מידע, פניות וקניות שבוצעו בעבר, אם נחזור לרגע לדוגמא שנתנו עבור פרסום מרפאת השיניים אז כאן נניח אנחנו רוצים להביא לקוחות לנישה ספציפית, לצורך הדוגמא יישור שיניים, לא יעזור לנו לבנות קהל סביב כל מי שפנה לטיפולי שיניים ואז נשתמש רק בפניות שקבלנו בעבר ליישור שיניים וכך נוכל לאתר באופן יותר מדוייק את הקהל הדומה.

איך לשווק נכון בפייבוק?

 

סרטון וידאו שהכנתי בשנת 2011 וחלקים גודלים ממנו עדיין רלוונטיים גם להיום

 

צפה בדרך הנכונה לשיווק בפייסבוק

כמה עולה לפרסם בפיסבוק?

שקל

מחיר כתיבת פוסט כולל עיצוב : 250 ש"ח.

מחיר ניהול חודשי : 500 ש"ח.

 

לא חובה:

מערכת ניהול לידים : 50 ש"ח לחודש.

טלפון למדידת הפרסום : 30 ש"ח לחודש.

 

המחירים אינם כוללים מע"מ ואת תקציב הפרסום המושקע בפייסבוק.

מבצע קידום אתרים ב IL-BIZ

מתנה

שווה להזמין אצלנו פרסום ושיווק בפייסבוק!

 

 בהזמנת פרסום ושיווק בפייסבוק מקבלים פרסום איכותי באתר כמה עולה + לידים בחינם!

הטקסט פרסום ושיווק בפייסבוק עודכן בתאריך 12.11.2019 ע"י אילן שוורץ מקדם אתרים ועסקים באינטרנט.

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!