
קבל ייעוץ בחינם למבנה אתר
|
קידום אתרים באינטרנט ע"י מקצוען יפתור סוגיות שבוודאי לא חשבתם עליהם כבעיה, אולם זה מה שמנע מכם להתקדם.... מאמר זה יפרט על שימוש במסגרות, תבניות, ושימוש בשורת כתובת מתאימה. שימוש במסגרות כדי לא להעמיס על דפים באתר - כאשר משתמשים במסגרת IFRAME על דף או על כתובת URL גוגל מאנדקס גם את המסגרת וגם את העמוד, יוצא מכאן, שע"י שימוש במסגרת ניתן לשמור על "ניקיון" הדף. לדוגמא אתן אתר העוסק בתחום האסתטיקה - אתר זה נותן הפניות של לקוחות דרך טופס פניה, טופס הפניה בנוי בצורה כזו שיש שם מספר שדות ואחד השדות הוא שדה בשם עיר מגורים, כידוע ישנם ערים רבות בישראל, אולם לא רואים את כל הערים והן נמצאות בטופס, לעומת זאת כאשר עושים קידום אתרים ואופטימיזציה לתוכן כולל "שתילת" מילות מפתח הרי שהעכביש של גוגל רואה את כל הטופס פתוח וגם סופר זאת במניין המילים בעמוד, עובדה שיכולה לשבש את עבודת קידום אתרים שנעשית לאתר. כדי למנוע תופעה זו של טקסט "מלוכלך" מכניסים את הטופס למסגרת וגוגל מאנדקס את הטופס כעמוד נפרד. מובן מאליו כי אם הטופס מפריע לעבודת קידום אתרים הרי שניתן לחסום את אינדוקס המסגרת (שהרי זה כמו דף נפרד עם כתובת URL) ע"י שימוש ברובוטס או לומר למנוע החיפוש בדרך אחרת NOINDEX ואז הדף לא יאונדקס ולא ישפיע על עבודת קידום אתרים, ומילות מפתח שכן רלוונטיות מבחינת קידום האתרים לא יושפעו כתוצאה מהטופס הלא נחוץ מבחינתנו. כתובת URL פרמטרים ותבניות - ישנם אתרים דינאמיים הווה אומר אתרים שהתוכן המוצג בהם הוא תולדה של יציקת טקסט מבסיס נתונים בשרת לתבנית, לעומת זאת ישנם אתרים סטטיים ,אתרים סטטיים הם אתרים שאין בהם קוד שרתת הווה אומר הטקסט שמופיעה בהם הוא טקסט מקומי ואינו מעובד בשרת. התוכן הוא פועל יוצא של פניות של הגולשים באתר או עכביש של גוגל לשרת האחסון, פעילות זו מתורגמת לפרמטרים ועבור תבניות אשר מרכיבים את כתובת ה- URL הסימן & מפריד בין פרמטרים במקרים מסוימים הופכת כתובת ה- URL ליפה וידידותית עבור הגולש ו/או לעכביש של גוגל, בונה האתר (מתכנת) אחראי על יצירת הכתובת.
פרמטרים תבנית כתובת :
(... ברצף...) ca=elec&pr=camera&mo=52 models.asp/ www.il-biz.com מדוע חשוב להבין זאת כאשר עוסקים בתחום קידום אתרים באינטרנט ובכן התשובה היא פשוטה, כאשר עושים קידום בגוגל או במנוע חיפוש אחר אנו עובדים מול תבנית print Screen. באתר דינאמי שנבנה כשורה, יהיו מספר קטן יחסית של תבניות (קידום אתרים עושים על תבניות) ולכן: קידום אתרים סטטיים (בו כל עמוד עומד בפני עצמו) דורש מאמצים רבים, פועל יוצא של זה הוא שההשקעה הכספית בקידום אתרים סטטיים היא רבה.
|
- מדריך לקידום אתרים והצלחה בעסקים
- ניצול הזדמנויות באינטרנט
- להיות ראשון בגוגל
- גיוס לקוחות חדשים לעסק שלך
- קידום סרטוני וידאו
- חשיבה מחוץ לקופסא
- שיווק בפייסבוק
- אל תראה פרטאץ
- מכירות
- למה עסקים סוגרים
- נכס בעסק
- מיליון שקל בחמש שנים
- איך לחזור ללידים באינטרנט
- טכנולוגיה בקידום אתרים
- קישורים לאתר
- תוכן משוכפל
- כתיבה נקייה
- מחקר מילות מפתח
- מבנה האתר
- קידום אתרים ממה צריך להיזהר
- תגי מטה
- יחסי המרה
- וותק דומיין
- דומיין
- מה זה SEO
- איך גוגל עובד?
- אינדוקס דפים בגוגל
- איך לבחור חברת קידום אתרים
איזה עסק יש לך? בדוק מה יש לנו להציע לך
מחפש מערכת דיוור מקצועית ואמינה ?
מהי הדרך הטובה ביותר להביא לקוחות חדשים לעסק שלך?
אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני !
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
איך יוטיוב ושיווק וידאו יכול לעזור לעסק שלך ?
כתיבה שיווקית שכנועית לאינטרנט, לחשוב כמו הלקוחות
למה העסק שלך צריך שיווק בפייסבוק ?
פייסבוק לא עובד ל 99% מהעסקים בישראל !
מה זה שיווק B2B ושיווק B2C ומה ההבדל בניהם?
אתר אינטרנט שאינו מצליח להביא גולשים רלוונטיים ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות או ממליצים אינו שווה הרבה לבעליו.
השיטה שלנו: פרסום על בסיס תוצאה!
המדריך לקידום אתרים והצלחה בעסקים ילווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך שיווק העסק באינטרנט.
תשלום על בסיס תוצאה!