קבל ייעוץ בחינם לקידום אתרים

תגי מטה

מדריך קידום אתרים

המאמר האחרון בסדרת מאמרים העוסקת בתגי מטה אחרים להם יש חשיבות נמוכה עבור קידום אתרים באינטרנט אולם חשוב שנדע ונכיר גם אותם שכן ישנם תחומים באינטרנט בהם שימוש מושכל בתגים אלו יכולים להיות מאוד רלוונטיים ולהשפיע על קידום האתר בגוגל באופן משמעותי וכדאי שנכיר גם אותם, לעולם לא נדע מתי נזדקק למידע מהסוג הנ"ל -בטוח שלא מזיק לדעת גם את זה.

 

עד כה ראינו כי חלק מעבודת קידום אתרים באינטרנט וגוגל בפרט הוא שימוש בתגי מטה המשפיעים רבות על קידום האתר באינטרנט כמו למשל תג כותרת הדף, ראינו גם כי קיימים תגי מטה אחרים כמו תגית H שהשפעתם על קידום אתר נמוכה, אין זה אומר שיש לזלזל בתגיות עם רמת חשיבות נמוכה.

 

קידום אתרים בגוגל META תגים

להלן רשימה של תגים עם תיאור קצר המאפיין את התג:

Revisit after - תג שאינו מומלץ כדאי להסירו משמעות התג מובנת מפירושו באנגלית (תחזור לבקר אחר כך –אומרים  זאת למנוע החיפוש).

META HHP - את השימוש בתג מסוג זה נראה וודאי באתרי חדשות אשר זקוקים לרענון שוטף של דפי האתר ובעיקר הדפים שעולים בדף הבית. התג הזה אומר למנוע החיפוש גוגל אל תשמור עותק (לא עותק שמור כמובן בו משתמשיםם לבדיקת העברה של קישורים) וכל פעם קח את הדף מחדש.

Content language  - זו תגית חשובה שתפקידה לטפל בשפה העברית, בהנחה ולא נשתמש בתגית זו העברית תצא הפוכה ואת זה בוודאי איננו רוצים כיוון שקידום אתר בגוגל או קידום אתר באינטרנט חי ממילים מדויקות ולכן עבריתת הפוכה הורגת לנו את הקידום!

Keywords content - לתג זה בעבר הייתה חשיבות לקידום אתרים בגוגל ולקידום אתרים בכלל אולם בשנים האחרונות חשיבותו פחתה ויש טוענים כי הוא כלל אינו משפיע על מנועי החיפוש והאלגוריתמים של מנועי החיפוש וגוגלל בפרט לא מתחשבים בו. בתג הזה מודיעים לגוגל כי בדף הזה ישנן מילים שמבחינתנו "טובות" ומתאימות לתוכן שנכתב בדף הספציפי. למרות שפחות מתיחסים אליו כאשר רוצים לקדם אתר באינטרנט, אין להתעלם מהכנסת מילות מפתח בתג זה, מומלץ שלא להכניס מילות מפתח וביטויים שאינם מופיעים בתוכן הדף.

Refresh content - זה תג שאינו מומלץ באתרים נורמאליים (אתרי סקס ואתרי הימורים חיים מתג זה ועבורם הוא כדאי) מה שעושה התג זה מעין הפניה לאתר אחר (הפניה 302), כאשר הדף המקורי ואשר אליו כיוונו לא נראה כלל ולמעשה מגיעים לאתר תמים לכאורה ומיד, תוך מספר שניות או שנייה (יש אפשרות להגדיר כמה זמן שהייה בעמוד) לאתר שרוצים לקדם או לגרום להעביר אליו תנועה. לא תמיד השימוש בתג הוא למטרות זדוניות, ישנם אתרים כמו למשל אתר הבורסה בו נהוג להשתמש בתג מסוג זה.

ישנם עוד מספר תגי מטה עבור קידום אתרים בגוגל אולם לא מומלץ להשתמש בהם, בעקרון עדיף לעשות קידום אתרים איכותי ולא להשתמש בטכניקות קידום אתרים פסולות מה שגורם במוקדם או במאוחר הרחקה ממנוע החיפוש.

 

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!