קבל ייעוץ בחינם לקידום באינטרנט

קידום שיפוצניקים באינטרנט

כדי לחדד נסביר ע"י דוגמא קלאסית, השוואה בין שיווק חברת שיפוצים מבאר שבע לבין שיווק חברת שיפוצים מתל אביב אשר עוסקות בשיפוץ דירות.

עלויות הפרסום ונפח העבודה שונים, עבור שיפוץ דירה בבאר שבע יש 140 חיפושים בחודש ומחיר קליק עומד על 3.55 ₪  לעומת זאת לשיפוץ דירה בתל אביב יש פחות חיפושים, רק 90 בחודש אבל המחיר הוא 26 ₪ לקליק, אז בתל אביב יש פחות עבודה דרך האינטרנט לחיפוש הספציפי אבל יותר תחרות ולכן המחיר הגבוהה.


יש עוד פרמטרים נוספים שבגינם חברות קידום אתרי שיפוצים יקבלו החלטות שונות לגבי דרכי פעילות ושיווק :

האם יש צורך בבניית אתר לחברת השיפוצים או שאתר השיפוצים הישן אינו מצריך שדרוג?

האם לבצע לאתר השיפוצים פרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני?

שיווק חברת השיפוצים בפייסבוק באמצעות דף אוהדים וקמפיין ממומן?

בניית דף נחיתה לעבודות השיפוצים ושיווק באמצעות דיוור במייל?

האם לחברת השיפוצים יש לוגו קיים?

האם קהל היעד באזור הפעילות של חברת השיפוצים מצריך לבצע תהליך מיתוג תדמית?

פרסום אתר השיפוצים בפורטל עסקים או אינדקס שיפוצים מוביל?

דיוור פליירים עם מבצעי שיפוצים לתיבות דואר?

אולי בכלל כדאי לקנות לידים לשיפוצים?

כפי שאתם רואים ישנם הרבה מאוד אסטרטגיות לפרסום ושיווק חברות שיפוצים וזה בלי הדבר הכי חשוב כתיבה שיווקית שכנועית שתגרום ללקוחות שלכם להזמין את עבודת השיפוץ אצלכם.

 

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!