קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

פרסום ביוטיוב

לא מספיק אנשים מכירים את העסק שלך ואולי אפילו אותך ?

המתחרים מנצלים את זה לטובתם ולוקחים לך עבודות שהיו אמורות להיות שלך ?

אם אתה בעל מקצוע מעולה אבל אין לך מספיק זמן לסיים עבודות כי אתה עסוק גם בניהול העסק, שיווקו, מכירות ובנוסף אתה צריך לעשות גם את רוב העבודה בפועל וכתוצאה מכך נוצר מצב שאין לך זמן פנוי לעצמך, למשפחה ובכלל ככל שהעומס גדל בעבודה אתה מרגיש שאין הצדקה כלכלית לשעות המטורפות שאתה נמצא בעבודה, אתה עסוק מסביב לשעון אבל לא מרוויח מספיק כסף והתסכול שלך גובר מיום ליום.

תמשיך לקרוא ותראה איך פרסום ביוטיוב ושיווק וידאו יכולים לעזור לך ולעסק שלך...

 

 

איך יוטיוב ושיווק וידאו יכול לעזור לעסק שלך ?

אני מבין אותך לחלוטין ועד לפני מספר שנים סבלתי מאותן בעיות ממש, בהמשך אני אראה לך איך באמצעות סרטוני וידאו פשוטים הצלחתי להגיע למצב שהלקוחות הפוטנציאלים מכירים אותי עוד לפני הפגישה בנינו, סומכים עליי כאילו אנחנו מכירים שנים ולכן תהליך המכירה הפך להיות מאוד קל שלא לדבר על זמן פגישות המכירה שהתקצרו משעה ורבע ל 40 דקות בממוצע היות ואני לא צריך לחזור על אותם "סיפורי מכירה" ובמקום להיות עסוק בלהראות ללקוח את "הדרך", דבר שהייתי עושה כדי לרכוש את אמונו, היום אני פשוט מציג בפניו רק את התוצאה.


תמונה שווה אלף מילים אז כמה לדעתך שווה סרטון וידאו ?

תחום השיווק בוידאו הוא נוסטלגיה מתוקה עבורי היות והתחלתי לצלם ולערוך סרטונים כבר בשנת 2004 כאשר אני אילן שוורץ ושותפי לדרך ישראל בלייכר פתחנו את העסק האינטרנטי הראשון שלנו פורטל העיר באר שבע . האינטרנט היה מאוד איטי ולא הכי מתאים לשידורי וידאו, הסרטונים היו נתקעים מספר פעמים במהלך כל צפייה ובנוסף עלויות האחסון והתעבורה לשידור איכותי היו מאוד יקרות.

למרות כל המגבלות... ציוד וחוסר ידע מוחלט בצילום ועריכה קפצנו למים והיינו הראשונים בארץ שעשו צילום וידאו שטח. ברשותי הייתה מצלמה חובבנית, בהמשך ניתן לראות תמונה של המצלמה וגם את הסרטונים "שיצאו" מאותה מצלמה, היום כמובן יש לנו ציוד מקצועי וגם אני כבר כמעט ולא מצלם או עורך.

 

   

 

למה בכלל צריך שיווק בוידאו וערוץ ביוטיוב ?

חסכון בזמן ובכסף : העברת מקסימום מסרים למקסימום אנשים במינימום זמן

שימור לקוחות : שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים

מגדיל אמינות : ברגע שהעסק מציג את עצמו בוידאו, הלקוח מקבל תחושה שלא מנסים לעבוד עליו. הורדת מחסומים, הלקוח יכיר אותך באופן אישי.

הגדלת מספר פניות : שילוב סרטון וידאו בדפי האתר מגדיל את יחס ההמרה באופן משמעותי, אני באופן אישי מאוד ממליץ לשים וידאו בדפי נחיתה ייעודיים למוצר ספציפי או שירות.

הגדלת מכירות : סרטון וידאו יכול להיות מהפנט, אנשים קונים עם הרגש ובידאו ניתן להעביר תחושת אווירה ולהפעיל את חושי הרגש. וידאו שם את העסק שלך במרכז וממגנט אליו לקוחות.

שיווק באינטרנט בחינם 24 שעות ביממה – ערוץ יוטיוב משלך, ללא עלויות שידור, פרסום או אחסון. מתעניינים בתחום שלך ירשמו באופן עצמאי לקבלת עדכונים.

שיווק ויראלי בחינם : פונקצית הטמעה קלה ופשוטה של סרטוני וידאו לאתרים נוספים ופונקצית השיתוף יגרמו לסרטון מעניין ורלוונטי שלך להיות מופץ על ידי הגולשים עצמם ללא צורך בהתערבות או תמורה שלך, בשפה המקצועית זה נקרא הפצה ויראלית.

דרך מעולה להציג מומחיות : ולהוביל בתחום העיסוק, אם אתה רוצה להיות אוטוריטה בתחום.

קידום בגוגל : גוגל היא הבעלים של אתר יוטיוב ולכן סרטוני וידאו מיוטיוב מוצגים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, סרטון וידאו מוצג עם תמונה ולכן נותן בולטות ויזואלית על מודעות טקסט שמוצגות באותו עמוד ולכן הוא מושך יותר כניסות, קשה אך ניתן לקדם סרטון וידאו מיוטיוב לדף הראשון בגוגל.

לקוחות ממוקדים ורלוונטיים : יוטיוב ישראל הוא מנוע חיפוש שני בגודלו בישראל, חיפושים ממוקדים יביאו לך לקוחות רלוונטיים לעסק.

להוביל בתחום העיסוק : דרך מעולה להציג מומחיות אם יש רצון להיות אוטוריטה בתחום.

 

איזה סוג סרטון וידאו מתאים לעסק שלך ?

אם אתה צריך סרטון שעובד עבורך וחושף אותך ללקוחות חדשים תשמח לדעת כי באינטרנט מוכח כי סרטונים חצי חובבניים עובדים הרבה יותר טוב מהפקות מוקפדות ויקרות .

סרטון מסוג המלצה : אין כמו עדות של לקוח מרוצה שצולמה בוידאו כדי לשכנע לקוחות פוטנציאלים להצטרף לחוג הלקוחות שלך.

 

סרטון מסוג באז : סרטון חביב מסוג "היי גיא", תפקידו לעלות ערך ותדמית למוצר, שירות או אתר אינטרנט, סרטון מהסוג הנ"ל זוכה להפצה ויראלית של הגולשים ע"י "שיתוף".

 

סרטון מסוג טיזר : סרטון כתבת תדמית קצרה שנשלח כהזמנה בדיוור אלקטרוני ותפקידו לגרום לגולש למצוא עניין בשירותי ומוצרי העסק וכמובן להלהיב אותו להגיע לבקר בעסק עצמו.

 

סרטון מסוג תמונה : לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לא לצלם כלל וידאו אלא לשלב תמונות, קריינות מקצועית וכותרות כיתוב מעניינות.

 

סרטון צילום מסך : דרך מעולה להדריך לקוחות או להמחיש כיצד לתפעל מוצר או שירות, חסכון עצום בזמן וכסף, חוסך את הצורך לבצע הדרכות טלפוניות או הדרכה פרונטאלית אצל הלקוח. בנוסף דרך מעולה לתת ללקוח פוטנציאלי הצצה וסוג של התנסות במוצר או שירות בניסיון לשכנע אותו לסגור אצלנו עסקה.

 

סרטון תדמית מוצר : מכירת מוצר באמצעות הצגה מלווה בהסברים תוך הדגשת יתרונות המוצר. 

 

קידום סרטונים בגוגל : קידום סרטון וידאו לדף הראשון בגוגל במילת המפתח המרכזית , תוצאת וידאו יותר בולטת משאר תוצאות הטקסט שנראות זהות לחלוטין בין אחת לשנייה ולכן הן מושכת יותר הקלקות, מה שכן גם וידאו שבנוי בצורה נכונה יותר משכנע את הלקוח שלכם לרכוש מכם את המוצר או השירות.

סרטון הנעה לפעולה : למה להניע לפעולה ? אם לא תגיד לגולשים שלך מה אתה רוצה שהם יעשו עכשיו... גם אם זה נראה לך הכי ברור ומובן אז כנראה שהם לא יעשו זאת. הנעה לפעולה יכולה להיות הרשמה לדיוור, לקבלת מתנה, הפנייה לאתר הבית ועוד.

 

סרטון חסות : יצירת סרטון מעניין שלא קשור כלל לתחום העיסוק שלנו והכנסת שקופית חסות של העסק שלנו כבר בהתחלת הסרטון וגם בסופו. סיקור אירוע ורצוי אירוע רב משתתפים  שבמהלכו מחלקים לנוכחים כרטיסי ביקור עם כתובת האתר שבה יופיע סרטון הוידאו, כמובן שרוב המשתתפים יכנסו לבדוק אם הם מופיעים בסרטון ואפילו יהיו כאלה שיעבירו את הסרטון הלאה לחברים ומשפחה. ( בדוגמא שלנו כאן, יום הסטודנט באוניברסיטת בן גוריון )

 

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!