קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית שכנועית לאינטרנט, לחשוב כמו הלקוחות

מה יותר מרגיז מאתר שהשקעת בו את מיטב כספך וזמנך ולגלות שהוא לא מביא תוצאות ?

לא משנה מה אתה יודע לעשות וכמה טוב אתה במה שאתה עושה, כדי להביא לקוחות חדשים צריך לדעת להעביר את המסר השיווקי, מי שלא מצליח להעביר את המסר מפספס בגדול.

 

 

משקיע כסף בפרסום ועדיין האתר שלך לא מקבל מספיק פניות ?

גם גוגל לא ממש אוהב אותו ?

אתה לא מצליח להשיג את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ?

המתחרים שלך עושים יותר מכירות ממך וזאת למרות שהמוצר או השירות כנראה שהטקסטים באתר שלך לא עובדים !

בשל כך אתה מפסיד הרבה לקוחות וכסף והבעיה היותר גדולה היא שאתה אפילו לא מודע לזה כי אותם לקוחות פשוט לא יצרו איתך קשר.

אם הגולשים לא אוהבים את הטקסטים שלך ולכן ממהרים לצאת מאתרך אז תהיה בטוח שגם גוגל לא אוהב את האתר ולכן הוא לא מדורג בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש.שלהם פחות טובים משלך ? לא היית רוצה שהלקוחות שלך יעשו את מה שאתה אומר להם ותמיד יסכימו איתך ?

אתה יכול לקבל עכשיו יתרון עצום על המתחרים שלך שבוודאי עדיין לא מכירים את תחום הכתיבה השיווקית שכנועית לאינטרנט.

המומחיות שלי היא קידום בגוגל ולכן אני משלב בכתיבה גם אופטימיזציה של התוכן לקידום במנועי חיפוש לרבות גוגל דבר שיעזור לאתרך להתקדם בדירוג בתוצאות החיפוש האורגניות ולקבלת יותר כניסות מגולשים רלוונטיים.

כתיבה שיווקית שכנועית היא מאוד אפקטיבית גם להגדלת כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים ובנוסף היא תקל את תהליך המכירה עצמה וזאת מפני שהלקוח כבר מגיע יותר משוכנע.

דף מכירה משכנע יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם אינם צריכים בכסף שאין להם ולכן חשוב מאוד לפנות רק לגולשים רלוונטיים כאלה שמחפשים את המוצר או השירות שאתם מוכרים.

אני ממליץ בשום פנים ואופן לא למכור ללקוח שהישרות או המוצר שלכם אינם מתאימים עבורו, אם תעשו זאת הבעיות יגיעו... זה יעלה לכם בזמן, כסף ועצבים. לחשוב כמו הלקוח שלך, להבין את צרכי הלקוח, להתאים את השירות או המוצר לצרכים שלו


מה קורה ברגע שאני הופך דף טקסט רגיל באתר שלך לדף מכירה עצמתי ?

יותר גולשים יכנסו לאתרך - ללקוחות שלנו היום אין זמן ואין סבלנות, הם מוצפים במסרים שיווקיים, כדי לתפוס את תשומת לבו של הגולש ולגרום לו לבקר באתרך ובכלל לקרוא את מה שיש לך להציע לו אני כותב כותרות ממוקדות ורלוונטיות עם דגש על כתיבה יצירתית ומושכת.

יותר זמן קריאה : ידוע שגולשים בעיקר מרפרפים ולא קוראים את הטקסט בשלמותו ולכן כתיבה שכנועית תעניין אותם בכל פעם להמשיך לקרוא עוד ועוד.

יותר גוגל : כתיבה מותאמת לגולשים וגם למנועי חיפוש ידרגו את אתרך גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

יותר פניות : כתיבה שיווקית שכנועית תגרום ליותר לקוחות פוטנציאלים להשאיר לך פרטים באתר.

יותר לקוחות : יותר לידים יגדילו לך את הסיכוי "לסגור עסקה" וטקסט יותר משכנע יחסוך לך זמן ומאמץ במכירה עצמה.

 

מה דעתך לקבל גם כתיבה שיווקית בחינם וגם סוכן מכירות לעסק בחינם ?

כתיבה שיווקית שכנועית ועיצוב מתאים יהפכו את אתר האינטרנט שלכם לסוכן מכירות מממולח ולמקדם מכירות מדרגה ראשונה.

כתיבה שיווקית מקצועית לא רק תשכנע את הגולשים לעשות איתך עסקים אלא גם תגדיל את אמינות ומקצועיות העסק דבר שיקל עליך במכירה עצמה.

השקעה חד פעמית עבור כתיבה שיווקית שכנועית תביא לך בהמשך הכנסה קבועה כל חודש.

דף מכירה מקצועי באתר האינטרנט מביא הרבה יותר במבחן התוצאה, מספיק שיפור של אחוזים בודדים ביחס ההמרה, דמיינו אפילו רק לקוח אחד נוסף כל חודש, כמה זמן ייקח לך להחזיר את ההשקעה ולהגיע לרווח ? נכון מאוד, תוך זמן קצר מתקבל החזר מהיר על ההשקעה והשאר רווח נטו שרק הולך וגדל מחודש לחודש ומשנה לשנה.

אם אתם מפרסמים בגוגל, בפייסבוק או באינטרנט בפרט והטקסט שלכם לא מספיק משכנע זה כמו לזרוק כסף לפח.

באינטרנט התוכן הוא המלך וגוגל הוא האלוהים .אני מציע לך להזמין רק שירות קופירייטינג עבור דף מכירה אחד לאתרך ולראות במו עינך שכתיבה שכנועית אכן אפקטיבית.

בדיקה השוואתית פשוטה של לפני ואחרי כתיבה שיווקית שכנועית לאתרי אינטרנט תראה כי ישנה עליה ביחס ההמרה, הכוונה כי היחס בין הכניסות לדף הנחיתה לבין מספר הפניות עלה.

 

האם אתה מעדיף כתיבה יפה או משכנעת ?

הרבה קופירייטרים כותבים יפה ואפילו גם מעניין אך לא משכנע ולכן גם לא אפקטיבי.

קופירייטינג לאינטרנט שונה מכתיבה לדפוס ולא רק בגלל החשיבות לכתוב בהתאמה למנועי חיפוש, תחשבו איך אתם רואים ותופשים את ההבדל בין קריאה ממסך מחשב לבין קריאה מדף נייר ?

לכן כתיבה שיווקית לאינטרנט מצריכה ידע וניסיון שאין לקופירייטר שמתמחה בכתיבה לפליירים ודפוס.

באינטרנט ניתן למדוד את אפקטיביות הכתיבה ולכן אתם חייבים לבדוק על מה אתם משלמים !

איך בודקים איכות תוכן בדף אינטרנט?, בתוכנת סטטיסטיקות של האתר ומומלץ להשתמש בגוגל אנליטיקס, ניתן לראות זמן שהייה בדף, דבר שמראה שהגולש אכן מתעניין וקורא, יש לבדוק האם אחרי קריאה בדף הנ"ל הגולש יוצא מהאתר או ממשיך לגלוש בדף אחר באתר, הכי חשוב זו השורה התחתונה, מה יחס ההמרה, מה אחוז הפניות ביחס לכניסות לדף.

בניגוד לדפוס, באינטרנט אין בעיה בכל רגע נתון למחוק ולהחליף טקסטים ולכן רק שינוי ובדיקה או יותר טוב ונכון לבצע השוואה בין 2 גירסאות של דפי טקסט, דבר שיביא לשיפור מתמיד של התוצאות.


דרשו בדיקת ביצועי דף לפני ואחרי לפי המדדים שהזכרתי....

כתיבה לאתרים - כתיבה לאתרי אינטרנט שרוצים קידום בגוגל
כתיבה לאתרים – כתיבה מיוחדת

כתיבה לאתרי אינטרנט היא צורת כתיבה ייחודית בפני עצמה – ומי שלא יבין זאת, פשוט יישאר מאחור!

גם מי שיש לו כישרון כתיבה, והוא כותב הברכות והחרוזים בכל אירוע משמעותי, עדיין לא מובטח לו כי אותו כישרון כתיבה שבו ניחן יעזור לו לקדם אתרים במנועי חיפוש, ובעיקר בגוגל הנפוץ שבהם. לשם כך עליו ללמוד כתיבה לאתרים – מדובר בכתיבה עם חוקים משלה.


מהי כתיבה לאתרים?

כתיבה לאתרים היא כתיבה שיווקית המתאימה לאינטרנט ובעיקר למנועי החיפוש שלו, היא כתיבה אשר משפיעה בצורה משמעותית על מקומו של אתר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש, ומכאן גם כמובן על מספר הגולשים שנחשפים לאתר, לחברה שעומדת מאחוריה, ולסיכוייה של אותה חברה להגדיל את חוג לקוחותיה ואת המכירות שלה.

אנשי מקצוע לומדים להכיר את גוגל ואת שאר מנועי החיפוש, את הטכנולוגיה בה הם משתמשים לחיפוש, את האלגוריתמים שלהם, וכותבים בהתאם לאותם חוקים. כותב שיווקי טוב, קופירייטר מקצועי לא רק יודע לכתוב, הוא גם עוקב אחרי גוגל, לומד אותו ויודע להשתמש בו לצרכי קידום אתרים. מתקיים כאן לאורך כל הדרך משחק של חתול ועכבר בין מפתחי האלגוריתמים של מנועי החיפוש לבין הכותבים לצורך קידום אתרים.


כתיבת מאמרים לאתרים, כתיבה שתהיה אפקטיבית צריכה לכול מספר מאפיינים:

1. הכתיבה צריכה לכלול מספר מילות מפתח משמעותיות בפיזור אופטימלי. לגוגל כלי מחקר מתאימים העוזרים לבחירת מילים ולאופטימיזציה של הקוד ושל התוכן.

2. הכתיבה צריכה לכלול כותרת מפתה, ועליה להיות בעלת מסרים קצרים ומדויקים, ללא מלל מיותר, למי יש זמן וסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים?

3. הכתיבה צריכה להתמקד בלקוח הפוטנציאלי ולא במוצר - מה יעשה המוצר ללקוח, מה הוא ירוויח אם יקנה / ישתמש בו, למה כדאי לו ועוד.

4. כתיבה לאתרי אינטרנט צריכה להכיל דרכי התקשרות נוחות, תוך השארת פרטים, במקום בולט לעין, בדרך קלה ומהירה.

5. על הכתיבה לפנות אל הרגש.

6. חשוב שהכתיבה תאפשר מקום לתגובות של הגולשים – אלה הופכים את האתר למתחדש במהירות.

עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!