קבל ייעוץ בחינם לשיווק באינטרנט

דיוור ומועדוני חברים

דיוור ומועדוני חברים, מחפש מערכת דיוור מיילים מקצועית ואמינה ?

כמה גולשים מבקרים באתרך אך בסופו של דבר לא משאירים אפילו פנייה ?

אנשים קונים בעיקר במקומות ומאנשים שהם מכירים, מאוד קשה לגרום ללקוח שנכנס פעם ראשונה לאתר לקנות או אפילו להשאיר פנייה ברמת המתעניין ולכן מתפספסים הרבה מכירות ולקוחות.

אם נצליח "לדלות" מהגולש את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ובעיקר את הרצון לקבל מאיתנו דיוור אז עם שיטת דיוור בעלת מסרים מתאימים ותזמון נכון נצליח לפתח עם אותם לקוחות מערכות יחסים אשר יובילו בסופו של דבר לרכישה אצלנו בעסק.

 

 

מערכת דיוור מיילים 

מה המרחק של הלקוח הפוטנציאלי שלך מרכישה ?

שליחת אימיילים לדואר אלקטרוני כחלק מהכנת דיוור אוטומטי ויעיל אשר עובד עבורך ללא התערבות מצדך, הדיוור יגרום ללקוח להכיר אותך ואת העסק שלך באופן הדרגתי ובלי טיפה של לחץ עד לרגע שהוא "מבשיל" להיות לקוח שלך.

אנחנו בונים עסק לטווח ארוך עם לקוחות שאנחנו רוצים לטווח ארוך ולכן כאשר אני מקים דיוור אוטומטי המטרה היא לגרום ללקוח להכיר אותנו ואת העסק ולהיכנס איתנו למערכת יחסים דו צדדית לטווח ארוך.

כאשר תגיע לשלב המכירה יחס ההמרה יהיה מאוד גבוה, הלקוחות הפוטנציאלים כבר יכירו אותך ואת העסק ויהיו בשלים לעשות את הרכישה אצלך ולכן לא תצטרך להשקיע מאמץ וזמן רב בתהליך המכירה עצמה.

 

השגנו את כתובת המייל של הלקוח, מה הלאה....?

כדי לשמור על תשומת הלב של מקבלי הדיוור ולגרום להם לפתוח באופן קבוע את המיילים שאתם שולחים צריך לספק עניין אך בעיקר לתת לקוראים ערך ולא פחות חשוב לשמור על "מינון" שליחות מתאים, לא להגזים וגם לא להמעיט...לדעת מה הימים הטובים ואפילו מה השעות המועדפות כדי להשיג מקסימום קריאה ומקסימום ריכוז מצד הגולש הקורא.

כדי להצליח לפתח מערכת יחסים עם מקבלי הדיוור צריך מיומנות בכתיבה שיווקית שכנועית, הכנה מוקדמת של סדרת דיוורים מתאימה ויכולת לקרוא, להבין ולנתח סטטיסטיקות וזאת כדי לבצע את השינויים הנדרשים הן בתכני ההודעות והן בתזמון הדיוור.

טעות נפוצה שעושים הרבה מדוורים היא "להפציץ" את מקבלי הדיוור בחומר שיווקי ומכירות, לרוב כבר בהתחלה הגולשים יסירו את עצמם מאותן רשימות דיוור ואפילו יפתחו "רגשות אנטי" לעסק המדוור.

 

יתרונות מערכת דיוור מיילים מבית IL-BIZ :

מועדוני לקוחות : תוצר לוואי חיובי של רישום לדיוור היא בניית מועדוני לקוחות מפולחים אשר מאפשרים לנו לבצע שיווק ממוקד על בסיס נתונים. זוהי אופציה ייחודית ובלעדית למערכת הדיוור שלנו בחברת איי. אל. ביז . כל גולש אשר נרשם מקבל "תיק לקוח", זהו בעצם אזור אישי של הגולש מוגן בשם משתמש וסיסמא, שם מרוכזות ומסודרות עבורו כל ההודעות ויש פרופיל אישי הכולל שדות שיצרנו מראש ועל פי שדות אלו אנו מבצעים "חיתוך" או פילוח שליחות לגולשים רלוונטיים בלבד.

דבר ייחודי נוסף היא האופציה של הנרשם לשנות בכל זמן נתון העדפות שמילא בפרופיל האישי בעבר ובכך למנוע קבלה של דיוור שכעת לא מעניין אותו או לחילופין להוסיף נושאים שכרגע רלוונטיים לדיוור.

חסכון בעלויות כספיות : מיקוד ללקוחות רלוונטיים בלבד מקטין את עלויות השיווק וזאת מכיוון שעלויות דיוור נמדדות ע"פ כמות המיילים היוצאים.

אין כפילויות : לקוח לא יכול להירשם פעמיים ולקבל דיוורים כפולים.

סטטיסטיקות דיוור : לכמה גולשים הגיע הדיוור וכמה באמת גם פתחו את המייל.

התאמה לחוק הספאם : מערכת הדיוור מותאמת לחוק הספאם ומונעת מכם את האפשרות לעבור על החוק ולשלם 1,000 ₪ עבור כל עבירה, לקוח שנרשם חייב לאשר את ההרשמה במייל אחרת הדיוור לא יוצא אליו.

עידוד מכירות ושימור לקוחות : אם נבצע דיוורים באופן קבוע זה יזכיר ללקוחות שאנחנו קיימים.

מערכת שומרת שבת : ניתן להגדיר ימי שליחה

עריכת שינויים ותוספות במהירות ובקלות : אפשרות הסרה עצמית מהירה של הלקוח, אפשרות לחסום קבלת דיוור באופן ידני עבור גולשים ספציפיים, הוספת מיילים לדיוור קיים ועריכת שינויים בדיוור קיים והכל תוך כדי תנועה בלי לפגוע בדיוור הקיים.

 

מהו דף סוכריה ? 

ולמה שימוש בדף סוכריה הוא חובה לכל מי שרוצה להגדיל מכירות ?

בדרך כלל גולש שלא ביצע רכישה בזמן ביקורו באתרך כבר לא יחזור וממנו כסף כבר לא תראה...

מטרת "דף סוכריה" היא לשכנע את הלקוח להירשם לדיוור ואולי אפילו למועדון החברים באתר, ברגע שיש לנו את כתובת המייל של הלקוח הפוטנציאלי ואישור לשלוח לו דיוורים אז עשינו חצי מעבודת השיווק, השלב הבא הוא הקמה של סדרת דיוורים אוטומטיים שיעשו את העבודה עבורנו ויחסכו לנו זמן ומאמץ.

מוכח כי לקוח פוטנציאלי אשר צפה ב 4-7 דיוורים שלנו גם אם החליט בסוף לא לרכוש מאיתנו את המוצר או השירות זוכר אותנו ובאופן בלתי מוסבר הוא ממליץ עלינו כאשר הוא שומע מישהו שמחפש את מה שאנחנו מציעים.

בניית רשימות תפוצה של לקוחות פוטנציאלים רלוונטיים זהו נכס מדרגה ראשונה לעסק שלך, כעת יש לך אפשרות למכור יותר וגם לבצע שימור לקוחות והכל בלחיצת כפתור.

דף נחיתה מסוג "סוכריה" הכולל כתיבה שיווקית שכנועית ועיצוב שיווקי אחיד אשר מחובר למערכת דיוור זה אחד מהכלים השיווקיים הכי מוצלחים שיש לבעל אתר אינטרנט.

התחבר בקליק
עדכונים אחרונים
ניתוח סטטיסטי לאתרים
לא יודע מה לא עובד אצלך באתר ?
לידים איכותיים לעסקים
תשלום על בסיס תוצאה!